Different perspective on Muharram. Listen with an open mind

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
واقعہ کربلا، کتنا سچ کتنا جھوٹ ؟
ساری دنیا کی تمام لائبریاں دیکھ لیں تمام میوزیم دیکھ لیں یا دنیا کے کسی شخص کو دیکھ لیں کسی کے پاس ایک معمولی سا کاغذ کا ٹکڑا نہی ملے گا جس کے متعلق یہ دعویٰ کیا جاسکے کہ یہ کسی شعیہ یا سنی تاریخ دان کے اپنے ہاتھ کی لکھی تحریر ہے جو واقعہ کربلا کے متعلق ہے (یہی حال تمام کتب احادیث کا ہے) دستیاب شیعہ سنی اسلامی تاریخ کے مطابق واقعہ کربلا نبی اکرمؐ کی وفات کے تقریباً 50 سال بعد 680 میں ہوا جب ہم دستیاب شعیہ سنی اسلامی تاریخ دیکھتے ہیں تو نبی اکرمؐ کی وفات کے 130 سال بعد جو پہلا تاریخ دان گزرا اسکا نام ابن اسحاق ہے جبکہ اس 130 سال کے دوران بڑے واقعات رو نما ہوے ہوں گے جس میں واقعہ کربلا بھی شامل ہونا چاھیئے لیکن ابن اسحاق کی بیان کی ہوئ پوری تاریخ میں واقعہ کربلا شامل نہی واقعہ کربلا کا ابتدائ تذکرہ ابو مخنف کے شاگردوں نے بیان کیا جو انتہائ مختصر ہے (جی ہاں خود ابو مخنف نے نہی بلکہ اسکے شاگردوں نے ) اسکے بعد واقع کربلا کا تفصیلی زکر تاریخ طبریٰ میں ملتا ہے جو کہ نبی اکرم ؐ کی وفات کے تقریباً 300 سال بعد اور واقعہ کربلا کے تقریبا 250 سال بعد لکھی گئ تاریخ طبریٰ چالیس جلدوں پہ مشتمل ہے جو آسانی سے دستیاب ہے اس کے ابتدائیہ میں لکھا ہے کہ اس میں بیان تمام واقعات کا کوئ عینی شاہد نہی اور یہ تمام باتیں صرف اور صرف لوگوں سے سن کر لکھی گئ ہیں اور ساتھ ہی کئ لوگوں کے بارے میں میں لکھا ہے کہ وہ جھوٹے تھے لیکن ان جھوٹوں کی باتوں کو بھی اس لئے شامل کیا گیا ہے کہ واقعات کو پڑھ کر لوگ خود فیصلہ کریں (خیال رہے کہ یہ سارے واقعات لوگ واقعہ کربلا کے 250 سال کے بعد سنا رہے ہیں) کیا آج کے جدید ترین دور میں کوئ تاریخ دان یا کوئ محقق سو فیصد صحیح صحیح یہ لکھ سکتا ہے کہ صحرائے تھر میں آج سے 250 سال پہلے کتنے بچے،جوان،بوڑھے اور خواتین کس مصیبت میں مبتلا ہوکر جاں بحق ہوے ؟ کس کس نے ان بھوکے پیاسے لوگوں کو مارا ؟؟ کس کس نے خوراک اور پانی پہچانے کی سنجیدہ کوشش کی ؟؟ کس کس نے انکو خوراک اور پانی پہنچانے سے روکا ؟؟ کون کامیاب رہا کون ناکام رہا ؟؟ یقینی کوئ ایسا نہی (یہ بھی ایک حیرت کی بات ہے کہ زاکرین کے ہر سال کے بیانات میں کربلا میں ہونے والے واقعات میں اضافہ ہی ہوتا جارہا ہے اور ذاکرین بھی اس طرح بیان کررہے ہوتے ہیں جیسے ان ذاکرین نے یہ سب کچھ اپنی جاگتی آنکھوں سے دیکھا ہو) اتمام حجت اگر ہم واقعہ کربلا کو من و عن مان لیتے ہیں تو بھی یاد رکھیں کہ آخرت میں ہم سے اس واقعہ کے بارے میں کوئ معمولی سا سوال بھی نہی ہوگا نہ حضرت علیؓ کی ولایت پہ سوال ہوگا نہ باقی تین خلفا راشدین پہ کوئ سوال ہوگا کیا واقعہ کربلا ہمیں وہ سب کچھ سکھاتا ہے جو واقعہ کربلا کی یاد منانے والے کرتے ہیں ایک گروہ اس واقعہ کی یاد میں خود کو مار پیٹ کر لہو لہان کر رہا ہوتا ہے تو دوسرا گروہ ان بھوکے پیاسے لوگوں کو یاد کرکے حلیم بریانی،حلوے اور میٹھے چاولوں کی دیگ پہ "خود کش" حملے کررہا ہوتا ہے خود کو مارپیٹ کرنے والا گروہ یکم محرم سے دودھ اور شربت کی سبیل سجائے اور "نیاز" کے بیش قیمت لنگر تقسیم کررہا ہوتا ہے جبکہ خود کو مارپیٹ کرنے والے گروہ کے نزدیک امام حسینؓ کا قافلہ بھوک اور پیاس کا شکار تھا دونوں گروہ(شیعہ+سنی) کو قافلہ حسینی کی قربانیوں کا کوئ خیال نہی ہوتا خیال صرف اور صرف اپنی "بھوک" کا ہوتا ہے اسی طرح ان گروہوں کا لہو گرمانے والے علما اور ذاکرین کی طرف نظر ڈالیں تو یہ بات سو فیصد سچ ثابت ہوتی ہے کہ اتنا تو واقعہ کربلا میں شمر اور کوفیوں نے نہی کمایا ہوگا جتنا اس واقعہ کو بیان کرکے زاکرین اور علما کما رہے ہیں
 

JBA1234234

MPA (400+ posts)
Sirf ek firqa jannat main jaiga.

Lo g shiro hogae laraeyan.
Our focus is not Allah but janat chaheye aur horain chaheyen.
Ap salam k dor main ek firqa tha, tou wohi follow karo.
 

farazkhii

MPA (400+ posts)
Moharram kisi ne nahi kaha manhoos maheena hai.
Ab to Kashmirion ko freedom dilwane keh bajaye unpeh khakh dalni paregi, baqol in sahab keh bcz woh bohot rotay hain, cheekho pukar karte hain aur kuch log khud ko gham mein peet bhi rahe hote hain.
 

Iconoclast

Chief Minister (5k+ posts)
What did the Prophet say about Muharram during his lifetime or the Final Sermon? What does the Quran say about it? Nothing? Then I'm not obliged to observe it as anything other than a normal Islamic month. And I can reflect on Waqia e Karbala anytime.
This is what happens when you forget The Message and start worshiping the messenger andr his offspring.
 

farazkhii

MPA (400+ posts)
No one worships the messenger or anybody other than Allah. How come you can understand God without messenger? Direct Allah wali soch ne muslims ko puri dunya mein zaleel karwaya hai.
 

MrLad01

Minister (2k+ posts)
What did the Prophet say about Muharram during his lifetime or the Final Sermon? What does the Quran say about it? Nothing? Then I'm not obliged to observe it as anything other than a normal Islamic month. And I can reflect on Waqia e Karbala anytime.
This is what happens when you forget The Message and start worshiping the messenger andr his offspring.
True
 

taban

Chief Minister (5k+ posts)
میرا کسی خاص گروہ کی طرف ا شارہ ہے اور نہ ہی میں کسی فرقے کا نمائندہ یا تعلق رکھتا ہوں میں صرف ایک بات عرض کرتا ہوں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ والہ وسلم نے اپنے آخری خطبہ میں اللہ کو بھی اور لوگوں کو بھی گواہ بنا کر فرمایا تھا کہ آج دین مکمل ہوگیا اور آپ صلعم نے اللہ کا پیغام ٹھیک ٹھیک پہنچا دیا اور اب دین میں کوئی چیز نہ داخل ہو سکتی ہے
واقعہ کربلا پچاس سال بعد پیش آیا تو یہ دین کا حصہ کیسے ہو گیا یہ ایک دلخراش واقعہ تو ہوسکتا ہے نبی صلعم کی نسبت سے ہم آل نبی صلعم کے ساتھ کھڑے ہیں اور کھڑے رہیں گے مگر اسے دین کا حصہ نہیں مان سکتے یہ مولویوں ذاکروں کی روزی کا ذریعہ ہے اسے اسی حد تک رہنے دیں

اور آخر میں مجھے کافر ڈکلئیر نہ کیجئے گا اور نہ دشنام طرازی فرمائیے گا یہ صرف میری سوچ ہےجو میں نے لکھی ہے آپ بالکل اختلاف کریں مگر احتیاط کے ساتھ
 

HimSar

Minister (2k+ posts)
واقعہ کربلا، کتنا سچ کتنا جھوٹ ؟
ساری دنیا کی تمام لائبریاں دیکھ لیں تمام میوزیم دیکھ لیں یا دنیا کے کسی شخص کو دیکھ لیں کسی کے پاس ایک معمولی سا کاغذ کا ٹکڑا نہی ملے گا جس کے متعلق یہ دعویٰ کیا جاسکے کہ یہ کسی شعیہ یا سنی تاریخ دان کے اپنے ہاتھ کی لکھی تحریر ہے جو واقعہ کربلا کے متعلق ہے (یہی حال تمام کتب احادیث کا ہے) دستیاب شیعہ سنی اسلامی تاریخ کے مطابق واقعہ کربلا نبی اکرمؐ کی وفات کے تقریباً 50 سال بعد 680 میں ہوا جب ہم دستیاب شعیہ سنی اسلامی تاریخ دیکھتے ہیں تو نبی اکرمؐ کی وفات کے 130 سال بعد جو پہلا تاریخ دان گزرا اسکا نام ابن اسحاق ہے جبکہ اس 130 سال کے دوران بڑے واقعات رو نما ہوے ہوں گے جس میں واقعہ کربلا بھی شامل ہونا چاھیئے لیکن ابن اسحاق کی بیان کی ہوئ پوری تاریخ میں واقعہ کربلا شامل نہی واقعہ کربلا کا ابتدائ تذکرہ ابو مخنف کے شاگردوں نے بیان کیا جو انتہائ مختصر ہے (جی ہاں خود ابو مخنف نے نہی بلکہ اسکے شاگردوں نے ) اسکے بعد واقع کربلا کا تفصیلی زکر تاریخ طبریٰ میں ملتا ہے جو کہ نبی اکرم ؐ کی وفات کے تقریباً 300 سال بعد اور واقعہ کربلا کے تقریبا 250 سال بعد لکھی گئ تاریخ طبریٰ چالیس جلدوں پہ مشتمل ہے جو آسانی سے دستیاب ہے اس کے ابتدائیہ میں لکھا ہے کہ اس میں بیان تمام واقعات کا کوئ عینی شاہد نہی اور یہ تمام باتیں صرف اور صرف لوگوں سے سن کر لکھی گئ ہیں اور ساتھ ہی کئ لوگوں کے بارے میں میں لکھا ہے کہ وہ جھوٹے تھے لیکن ان جھوٹوں کی باتوں کو بھی اس لئے شامل کیا گیا ہے کہ واقعات کو پڑھ کر لوگ خود فیصلہ کریں (خیال رہے کہ یہ سارے واقعات لوگ واقعہ کربلا کے 250 سال کے بعد سنا رہے ہیں) کیا آج کے جدید ترین دور میں کوئ تاریخ دان یا کوئ محقق سو فیصد صحیح صحیح یہ لکھ سکتا ہے کہ صحرائے تھر میں آج سے 250 سال پہلے کتنے بچے،جوان،بوڑھے اور خواتین کس مصیبت میں مبتلا ہوکر جاں بحق ہوے ؟ کس کس نے ان بھوکے پیاسے لوگوں کو مارا ؟؟ کس کس نے خوراک اور پانی پہچانے کی سنجیدہ کوشش کی ؟؟ کس کس نے انکو خوراک اور پانی پہنچانے سے روکا ؟؟ کون کامیاب رہا کون ناکام رہا ؟؟ یقینی کوئ ایسا نہی (یہ بھی ایک حیرت کی بات ہے کہ زاکرین کے ہر سال کے بیانات میں کربلا میں ہونے والے واقعات میں اضافہ ہی ہوتا جارہا ہے اور ذاکرین بھی اس طرح بیان کررہے ہوتے ہیں جیسے ان ذاکرین نے یہ سب کچھ اپنی جاگتی آنکھوں سے دیکھا ہو) اتمام حجت اگر ہم واقعہ کربلا کو من و عن مان لیتے ہیں تو بھی یاد رکھیں کہ آخرت میں ہم سے اس واقعہ کے بارے میں کوئ معمولی سا سوال بھی نہی ہوگا نہ حضرت علیؓ کی ولایت پہ سوال ہوگا نہ باقی تین خلفا راشدین پہ کوئ سوال ہوگا کیا واقعہ کربلا ہمیں وہ سب کچھ سکھاتا ہے جو واقعہ کربلا کی یاد منانے والے کرتے ہیں ایک گروہ اس واقعہ کی یاد میں خود کو مار پیٹ کر لہو لہان کر رہا ہوتا ہے تو دوسرا گروہ ان بھوکے پیاسے لوگوں کو یاد کرکے حلیم بریانی،حلوے اور میٹھے چاولوں کی دیگ پہ "خود کش" حملے کررہا ہوتا ہے خود کو مارپیٹ کرنے والا گروہ یکم محرم سے دودھ اور شربت کی سبیل سجائے اور "نیاز" کے بیش قیمت لنگر تقسیم کررہا ہوتا ہے جبکہ خود کو مارپیٹ کرنے والے گروہ کے نزدیک امام حسینؓ کا قافلہ بھوک اور پیاس کا شکار تھا دونوں گروہ(شیعہ+سنی) کو قافلہ حسینی کی قربانیوں کا کوئ خیال نہی ہوتا خیال صرف اور صرف اپنی "بھوک" کا ہوتا ہے اسی طرح ان گروہوں کا لہو گرمانے والے علما اور ذاکرین کی طرف نظر ڈالیں تو یہ بات سو فیصد سچ ثابت ہوتی ہے کہ اتنا تو واقعہ کربلا میں شمر اور کوفیوں نے نہی کمایا ہوگا جتنا اس واقعہ کو بیان کرکے زاکرین اور علما کما رہے ہیں
Oh but isn't that the story of almost the majority of waqias that the maulvi hazrat/khawateen relate. No concern for the sehat, loads of tehreef, to make it aam-fehm.. Indo Pak is full of aqeedat but that crosses over as easily into bid'at as well, sadly..
 

Khair Andesh

Chief Minister (5k+ posts)
میرا کسی خاص گروہ کی طرف ا شارہ ہے اور نہ ہی میں کسی فرقے کا نمائندہ یا تعلق رکھتا ہوں میں صرف ایک بات عرض کرتا ہوں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ والہ وسلم نے اپنے آخری خطبہ میں اللہ کو بھی اور لوگوں کو بھی گواہ بنا کر فرمایا تھا کہ آج دین مکمل ہوگیا اور آپ صلعم نے اللہ کا پیغام ٹھیک ٹھیک پہنچا دیا اور اب دین میں کوئی چیز نہ داخل ہو سکتی ہے
واقعہ کربلا پچاس سال بعد پیش آیا تو یہ دین کا حصہ کیسے ہو گیا یہ ایک دلخراش واقعہ تو ہوسکتا ہے نبی صلعم کی نسبت سے ہم آل نبی صلعم کے ساتھ کھڑے ہیں اور کھڑے رہیں گے مگر اسے دین کا حصہ نہیں مان سکتے یہ مولویوں ذاکروں کی روزی کا ذریعہ ہے اسے اسی حد تک رہنے دیں

اور آخر میں مجھے کافر ڈکلئیر نہ کیجئے گا اور نہ دشنام طرازی فرمائیے گا یہ صرف میری سوچ ہےجو میں نے لکھی ہے آپ بالکل اختلاف کریں مگر احتیاط کے ساتھ
کیا آپ کو معلوم ہے کہ واقعہ کربلا سال میں کئی مرتبہ" منایا"جاتا ہے؟
مجھے حال ہی میں معلوم ہوا،اور میں حیران رہ گیا کہ ذاکروں نے اپنے پیٹ کے لئے کس کس طرح لوگوں کو الو بنایا ہوا ہے۔
 

Khair Andesh

Chief Minister (5k+ posts)
واقعہ کربلا پچاس سال بعد پیش آیا تو یہ دین کا حصہ کیسے ہو گیا یہ ایک دلخراش واقعہ تو ہوسکتا ہے نبی صلعم کی نسبت سے ہم آل نبی صلعم کے ساتھ کھڑے ہیں اور کھڑے رہیں گے مگر اسے دین کا حصہ نہیں مان سکتے یہ مولویوں ذاکروں کی روزی کا ذریعہ ہے اسے اسی حد تک رہنے دیں
اصل مسئلہ واقعہ کربلا منانا نہیں، اسے دوسروں پر مسلط کرنا ہے۔یہ لوگ شوق سےواقعہ کربلا کو منائیں مگر جبجب عبادت کو سڑکوں پر لاکر ساری قوم کی ایزا رسانی کا باعث بنا جائے گا، تو پریشانی اور خرابی کا سبب ہو گا۔
 

Saboo

Prime Minister (20k+ posts)
میرے خیال میں تو مذہبی معاملات کو اس فورم پر
نہ ہی لایا جائے تو بہتر ہے. مذھب ہر ایک کا پرسنل
مسلہ ہے اور اسے پرسنل ہی رہنے دیا جائے تو بہتر ہے
ورنہ نوبت لڑائی اور گالم گلوچ تک جا پہنچتی ہے
 

taban

Chief Minister (5k+ posts)
کیا آپ کو معلوم ہے کہ واقعہ کربلا سال میں کئی مرتبہ" منایا"جاتا ہے؟
مجھے حال ہی میں معلوم ہوا،اور میں حیران رہ گیا کہ ذاکروں نے اپنے پیٹ کے لئے کس کس طرح لوگوں کو الو بنایا ہوا ہے۔
ذاکر اور مولوی حضرات صدیوں سے لوگوں کو بیوقوف بنانے کا کام بڑی خوش اسلوبی سے انجام دے رہے ہیں لوگوں کی مد د سے
 

Mughal1

Chief Minister (5k+ posts)
is baat ko achhi tarah se apne palle baand len keh quraan per mabni deene islam main personality cult yani shakhsiyat parasti ki koi jaga ya gunjesh nahin hai.

is liye keh deene islam aik zindagi guzaarne ka drust raasta hai jo quraan insaanu ko bataata hai khudaa ki taraf se.

ye raasta her aik insaan ke liye tha, hai aur rahe ga chahe koi is ko apnaaye ya nahin. agar insaan is ko theek tarah se apnaayen ge to un ka is main apna hi faaida hai aur agar nahin apnaayen ge to un ka apna hi nuqsaan hai.

is baat ko jaanane ki koshish karen keh shakhsiyat parasti hoti kia hai. quraan ke mutaabiq shakhsiyat parasti dastooro qanoon ki zidd hai. is liye keh ya to aap drust dastooro qanoon ke mutaabiq is duniya main ji sakte hen ya phir ashkhaas se wabasta ho ker. yani ya to aap dastooro qanoon ke bande ban ker reh sakte hen ya aik doosre ke.

agar sab insaan khudaa ke dastooro qanoon ke mutaabiq jeena seekh len ge to un ke waare niyaare ho jaayen ge aur agar aisa nahin karen ge to phir un ki zindagiyan museebat bani rahen gi shakhsiyati parasti main mubtila hone ki wajah se.

deene islam ki bunyaad sirf aur sirf quran hai koi shakhs nahin. aur to aur khud khudaa ki zaat quraan ke mutaabiq her kaam kerne ki paband hai yahee matlab hai khudaa ke wada khilaafi na kerne ka.

ab socho agar khud khudaa ne khud per apne dastooro qanoon ko laagoo ker liya hai to ham insaan kis khaate main hen keh us ke dastooro qanoon ko aik taraf rakh ker chain se ji saken? yahee wajah hai koi khuda ka paighambar bhi khudaa ke dastooro qanoon se baala nahin tha.

aaj ham jis ko bhi dekhte hen kisi na kisi shakhs ke saath jis ko woh badaa samajhta hai apni foto banwaane ki koshish kerta hai, sochen log aisa kyun kerte hen? kyunkeh woh shakhsiyat parast hen. aise log khud apni zindagiyan bhi barbaad keerte hen doosrun ki bhi.

qowmen loot ka yahee jurm tha. chaaploosi. woh apne kamzor logon se door bhaagte the aur apne taaqatwar logoon ke peechhe bhaagte the. issi baat ne unhen tabaho barbaad ker diya tha.

un ki basti ulat di gayee thi yani un ka ooper ka tabqa neeche aur neechla waala tabqa ooper ker diya gayaa tha khooni inqilaab ke zariye. awaam ne aik doosre per patharon ki barish ki jab taaqatwarun ka zulm kamzoroon per had se guzar gayaa tha.

jo log bhi ghalat bunyaadun per apna maashra tashkeel dete hen woh aapas main taqseem ka shikaar ho jaate hen aur is taqseem ka aakhiri anjaam yahee hota aaya hai her qowm ke logoon main.

lihaaza insaan bano aur khud ko shakhsiyat parasti ki laanat se bachaao warna wohee hone jaa rahaa hai aap ke saath bhi jo pehle kayee baar ho chuka hai guzri qowmun ke saath.

khuda ki taraf se jitne bhi paighambar aaye woh sirf aur sirf logoon ko ye bataane aur samjhaane aaye keh logo shakhsiyat parasti ko chhoro aur khudaa ke dastooro qanoon ke mutaabiq jiyo ta keh jannati zindagi paa sako dono jahaanoo main.

jin logoon ne un ki baat maani woh woh zindagi paa ge jis ka un ko wada kiya gyaa tha magar jin logoon ne us zindagi ko nahin apnaaya unhune apni zindagiyan khud apne haathun se jahanam banaayin aur tabaho barbaad ho ker jahanam raseed huwe.


listen from section 3, it is about basis for islami muaashi nizaam.

 
Last edited:

farazkhii

MPA (400+ posts)
اصل مسئلہ واقعہ کربلا منانا نہیں، اسے دوسروں پر مسلط کرنا ہے۔یہ لوگ شوق سےواقعہ کربلا کو منائیں مگر جبجب عبادت کو سڑکوں پر لاکر ساری قوم کی ایزا رسانی کا باعث بنا جائے گا، تو پریشانی اور خرابی کا سبب ہو گا۔
Ager Karbala keh sanahay peh log road peh na aaein to phir Kashmir keh liye bhi ma aayein.
Bari dogli soch hai logon ki.
Hum jahil muslaman itne aqalmand kab se hogaye keh Quran khud hi samajh jainge? Akhri nabi aur unkeh khandan ne apni zindagi guzare ke tareekeh se samjhaya hai.
Yeh soch keh sirf Quran parho thats it bohot galat hai, issi wajah se hum puri dunya mein badnaam hain.
 

bhaibarood

Chief Minister (5k+ posts)
اصل مسئلہ واقعہ کربلا منانا نہیں، اسے دوسروں پر مسلط کرنا ہے۔یہ لوگ شوق سےواقعہ کربلا کو منائیں مگر جبجب عبادت کو سڑکوں پر لاکر ساری قوم کی ایزا رسانی کا باعث بنا جائے گا، تو پریشانی اور خرابی کا سبب ہو گا۔
دریا کو کوزے میں بند کیا ہے جناب آپ نے !
یہ گلی گلی ماتمی جلوس اور علم برداری ،سڑکوں کا بند ہوجانا ،پورے پاکستان میں موبائل سروس معطل ہوجانا یہ کوئی مذاق بات ہے ؟
شیعہ بھائیوں کی دیکھا دیکھی ہمارے سنی بھائیوں نے بھی ١٢ربیع ال اول کو تازیے نکلنے شروع کردئیے ہیں ،سڑکیں بلاک کردی جاتی ہیں ،سٹوڈنس ،مریضوں کا بورا حال ہوتا ہے !
دونو ں مسلک اتنی اونچی آواز میں لاؤڈ اسپیکر لگاتے ہیں جیسے کوئی مقابلہ ہو !
٩٩% عوام کوفت سے گزرتی ہے مگر بلی کے گلے میں گھنٹی بندھے کون ؟
چار دیواری میں جو کچھ کرنا ہے کریں مگر سڑکوں پی تماشے بند ہونے چاہیے