Comparison of Lahore Metro, Islamabad Metro & Trans Peshawar

Kashif Rafiq

Prime Minister (20k+ posts)
C8K8rzIXQAAm9vB.jpg:large
 

chandaa

Prime Minister (20k+ posts)
Thanks, one can clearly see the huge difference in terms of number of bus, construction of new shops, parking plazas, environmental protection, IT Systems etc. I believe full details will emerge when the tender process starts. Amazed to see that there is no loss where as JUNGLA BUS loss is 5 billion every year :(
 

araein

Chief Minister (5k+ posts)
Great analysis, Thanks who spend lot on time on it... It clear many points....

Peshawar system is way cheaper than Islamabad and Lahore Metros (If u do Cost VS Benefit Analysis)..

@Admin plz share this post on Siasat.pk Facebook
 

Will_Bite

Prime Minister (20k+ posts)
Not sure about the above chart.

1. Lahore metro bus has a central monitoring system, so not sure why IT is listed as not available.
2. The length of the feeder route for Peshawar metro cannot be added to the main route.
3. Plus, while I believe the loss on Peshawar metro will be lesser than Lahore or Pindi, it wont be a 'no loss' project.
4. Finally, Bike Sharing system ? Id be interested in seeing how that is implemented.
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
چلو جی اب نیا طوفان آنے والا ہے سوشل میڈیا پر
پشاور میٹرو حلال ہوتے ساتھ ہی مومنہ کے درجات کی طرف بڑھتی نظر آے گی اب - اچھا ہے رونق لگی رہے گی

تین مہینے میں بیس بلین لاگت بڑھ گئی - اب بنانی شروع کرو گے تو آٹے دال کا بھاؤ پتا چلے گا


 
Last edited:

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
Oo I like you optimism, new and quite shineeey :)

Not sure about the above chart.

1. Lahore metro bus has a central monitoring system, so not sure why IT is listed as not available.
2. The length of the feeder route for Peshawar metro cannot be added to the main route.
3. Plus, while I believe the loss on Peshawar metro will be lesser than Lahore or Pindi, it wont be a 'no loss' project.
4. Finally, Bike Sharing system ? Id be interested in seeing how that is implemented.
 

lurker

Chief Minister (5k+ posts)
What sort of crackpot chart is this? Peshawar Metro Bus has 180 Bus stations!?!? MetroBus instanbul has 45 stations. lol. Look I know you wanna make Peshawar MetroBus look much better than Lahore, par itni bhi afat nahi aaee howi. lol.
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
Last time I heard Lahore was bigger city than Peshawar.
Passenger per day in Lahore 130000/day, and Pewhawer 480,000/day
سارا پشاور ہی بس تے چاڑ دیتا جے حضور
:lol:
 

Two Stooges

Chief Minister (5k+ posts)
چلو جی اب نیا طوفان آنے والا ہے سوشل میڈیا پر
پشاور میٹرو حلال ہوتے ساتھ ہی مومنہ کے درجات کی طرف بڑھتی نظر آے گی اب - اچھا ہے رونق لگی رہے گی

تین مہینے میں بیس بلین لاگت بڑھ گئی - اب بنانی شروع کرو گے تو آٹے دال کا بھاؤ پتا چلے گا



کےپی کے یہ ترقیاتی منصوبے تین جار ھفتوں سے سوشل میڈیا پر ڈسکس ھو رھے ھیں، لیکن پٹواریوں کے برعکس مجھ سمیت انصافیوں کی ایک بڑا تناسب نے اس پر ایک واجبی سا رد عمل دکھایا ھے
پٹواریوں نے میٹروز پر لڈیاں ڈالین،،جبکہ انصافی اداروں کی مضبوطی کو ذیادہ سنجیدگی سے دیکھتے ھیں
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
او سوری سوری مجھے پتا چل گیا ----- یہ چار لکھ اسی ہزار ان دس لکھ میں سے ہیں جو دو نومبر کو اسلام آباد بند کرنے آے تھے
ہاں پھر ٹھیک فگر ہے - میری پریشانی دور ہو گئی



Last time I heard Lahore was bigger city than Peshawar.
Passenger per day in Lahore 130000/day, and Pewhawer 480,000/day
سارا پشاور ہی بس تے چاڑ دیتا جے حضور
:lol:
 

RajaRawal111

Prime Minister (20k+ posts)
یہ لو یار پٹواری لڈی تمہاری میٹرو میں بھی -- کیا یاد کرو گے کن سخی پٹواریوں سے پالا پڑا تھا
:banana::chilli::You_Rock_Emoticon::arms::banana::chilli::You_Rock_Emoticon::arms::banana::chilli::You_Rock_Emoticon::arms::banana::chilli::You_Rock_Emoticon::arms:

کےپی کے یہ ترقیاتی منصوبے تین جار ھفتوں سے سوشل میڈیا پر ڈسکس ھو رھے ھیں، لیکن پٹواریوں کے برعکس مجھ سمیت انصافیوں کی ایک بڑا تناسب نے اس پر ایک واجبی سا رد عمل دکھایا ھے
پٹواریوں نے میٹروز پر لڈیاں ڈالین،،جبکہ انصافی اداروں کی مضبوطی کو ذیادہ سنجیدگی سے دیکھتے ھیں
 

RashidAhmed

Moderator
Staff member
Siasat.pk Web Desk
Last time I heard Lahore was bigger city than Peshawar.
Passenger per day in Lahore 130000/day, and Pewhawer 480,000/day
سارا پشاور ہی بس تے چاڑ دیتا جے حضور
:lol:

ہوسکتا ہے کہ روٹ کا فرق ہو۔دوسرا لاہور میں ہر نوجوان کے پاس موٹرسائیکلیں ہیں۔ایسے بھی شہزادے ہیں جنہوں نے ابھی تک میٹرو پر چڑھ کر نہیں دیکھا

اگر لاہور میٹروبس کا روٹ ٹھوکر نیاز سے پیکوروڈ اور ہاں سے فیروزپورروڈ کے راستے شاہدرہ کی طرف ہوتا تو پانچ لاکھ سے زیادہ لوگ مستفید ہوسکتے ہیں۔ اس میٹروبس میں گنجائش ہے کہ ایک روٹ فیروزپور روڈ سے گجومتہ اور دوسرا روٹ فیروزپورروڈ سے ٹھوکرنیازبیگ کی طرف لے جایا جائے ۔

لاہورمیٹروبس کا روٹ بہت آئیڈیل ہے اسے جتنا چاہیں بڑھالیں


 

lurker

Chief Minister (5k+ posts)
There is no "Route ka farak" here. The guy who made the chart simply added all the feeder buses and all to create some large numbers. He neglected to do so for Islamabad and Lahore. Basically you can consider this chart as Half-assed Propaganda chart. Jis par zyada mehnat bhi nahi ki gaee.


ہوسکتا ہے کہ روٹ کا فرق ہو۔دوسرا لاہور میں ہر نوجوان کے پاس موٹرسائیکلیں ہیں۔ایسے بھی شہزادے ہیں جنہوں نے ابھی تک میٹرو پر چڑھ کر نہیں دیکھا

اگر لاہور میٹروبس کا روٹ ٹھوکر نیاز سے پیکوروڈ اور ہاں سے فیروزپورروڈ کے راستے شاہدرہ کی طرف ہوتا تو پانچ لاکھ سے زیادہ لوگ مستفید ہوسکتے ہیں۔ اس میٹروبس میں گنجائش ہے کہ ایک روٹ فیروزپور روڈ سے گجومتہ اور دوسرا روٹ فیروزپورروڈ سے ٹھوکرنیازبیگ کی طرف لے جایا جائے ۔

لاہورمیٹروبس کا روٹ بہت آئیڈیل ہے اسے جتنا چاہیں بڑھالیں


 

Zesh Zeshu

Senator (1k+ posts)
hahahahahaha akheer trolls now have to defend Peshwar metro at all cost such a hypocritic analysis neglected the 128 km feeder route buses for Lahore metro which is functional with 200 buses whole route covered with cameras etc
 

دوسرا_سوال

Minister (2k+ posts)
آتے ہی ہوں گے راتب خور اسمیں کیڑے نکالنے


کوئی چیز بنے گی تو اسمیں کیڑے نکلیں گے نا؟

ابھی تو کچھ بنایا ہی نہیں ہے. ایک ارب درخت کا نعرا، لیکن اسی لاکھ پر ٹھس

تین سو بچاس مائکرو ڈیمز کا وعدہ - چار سال بعد صرف ایک سو پچاس بھی مشکل سے

اسکولوں میں فرنیچر تک نہ فراہم کر سکے

اب میٹرو کی پرائس میں چکر بازی
 

oscar

Minister (2k+ posts)
آخر میں ایک لائن میں ریکارڈ کا بھی ذکر ہو جائے۔ کہ پشاور میٹرو کا ریکارڈ محفوظ ہے، مگر پنڈی اور لاہور کا ریکارڈ جل چکا ہے
 
Last edited: