Bilawal shares what qualities he is looking for in his wife

naveed

Chief Minister (5k+ posts)



پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول زرداری سے جب ان کی شریک حیات کے بارے میں سوال کیا گیا تو انہوں نے انتہائی دلچسپ جواب دیا۔

بلاول کا کہنا تھا کہ شریک حیات میں حس مزاح ہونی چاہیے، سب سے ضروری یہ ہے کہ میری شریک حیات کی میری بہنوں کے ساتھ اچھی بنے، مجھے ڈریسنگ پسند نہیں ہے۔

انہو ں نے نجی ٹی وی سے خصوصی گفتگو میں بتایا کہ والدہ کہتی تھیں غصے میں 10 تک گنتی گننی چاہیے۔ کسی کے غصے کا جواب فوری غصے میں نہیں دینا چاہیے۔

بلاول نے بتایا کہ جب والد قید میں تھے تووالدہ کہتی تھیں کہ اچھا وقت ضرور آئے گا۔ والد قید تھے تومشکل دن تھے۔ والد باہر آئے تو ہمارے اچھے دن آگئے۔ مجھے آکسفورڈ میں داخلہ ملا تو والدہ بہت خوش تھیں، یہ ایک اچھی یاد تھی۔

بلاول نے کہا کہ پیپلزپارٹی موجودہ وقت کی جماعت ہے۔ پاکستان کو خوشحال اور ترقی یافتہ ملک بنائیں گے۔ پاکستان میں تعلیم کو عام کریں گے۔

انہوں نے ایک سوال پر کہا کہ ضروری نہیں کہ کسی ایک کے ٹویٹ کو روزدیکھا کروں۔ شریک حیات ذہین، تعلیم یافتہ اور ذہنی طور پر ہم آہنگ ہونی چاہیے۔

 
Advertisement

aneeskhan

Chief Minister (5k+ posts)
Establishment will arrange his/her Dulhan / Dullha from Punjab.
As they advised Benazir to get married with Faisal Saleh Hiyat. But Nusrat Bhutto supported Dako Zardari.
 

aneeskhan

Chief Minister (5k+ posts)
If married earlier Zardari n Faryal can attend
But if they are punished Kanra will grant special Marriage attending Bail like for Nora hatta Katta Stress bail issued.
 

Will_Bite

Chief Minister (5k+ posts)
Regarding Imran he says, he is still looking for something to like about Imran Khan..

err...Im not sure Imran is looking for his acceptance. Says that if he wasnt in politics, hed have been a philanthropist. So bottom line is, you have been taught never to work for money. Useless git.
 
Sponsored Link

Featured Discussions