ہمیں ان موضوعات پر بولنے کیلئے مجبور مت کیا جائے جن پر ہم خاموش ہیں،مزاری

11shireenmazarslamsaqandneutral.jpg


رہنما تحریک انصاف شیریں مزاری صحافی احمد قریشی کی جانب سے عمران خان پر اسرائیل سے تعلقات کی بحالی کے حوالے سے الزامات پر پھٹ پڑیں۔

مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ٹویٹس میں شیریں مزاری نے احمد قریشی کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے ان کے الزامات کا ناصرف جواب دیا بلکہ انہیں شدید تنقید کا نشانہ بھی بنایا۔

شیریں مزاری نے کہا کہ ہم جانتے ہیں احمد قریشی کس کیلئے کام کرتے ہیں، اسی لیے سوال پیدا ہوتا ہےکہ تقریبا ایک سال بعد انہیں عمران خان کی خارجہ پالیسی پر حملہ آور ہونے کیلئے کہاں سے فیڈ مل رہی ہے، اس عرصے میں عمران خان کو اس لیے تنقید کا نشانہ بنایا گیا کیونکہ احمد قریشی جیسے لوگ چاہتے تھے کہ پاکستان اسرائیل کو تسلیم کرلے مگر عمران خان نے عوامی سطح پر اسرائیل کی مخالفت کی۔


انہوں نے مزید کہا کہ عمران خان نے ہمیشہ اسرائیل کی فلسطین میں ریاستی دہشت گردی کی مذمت کی، عمران خان وہ واحد لیڈر ہیں جنہوں نے یوم القدس پر فلسطین کے ساتھ یکجہتی میں پیغام جاری کیا ، حتیٰ کے اس سال امپورٹڈ حکومت بھی اس دن خاموش رہی ہے۔


شیریں مزاری نے کہا کہ ہم بہت سے معاملات پر خاموش ہیں مگر ہمیں دیوار سے لگانے کی کوشش مت کریں، ہم نے دیکھا ہے کہ ایک سال سے یہ شخص عمران خان اور ان کی خارجہ پالیسی پر گھٹیا الزامات کے ساتھ تنقید کررہا ہے، مگر اسے جواب نہیں دیا جارہا، ڈی جی آئی ایس پی آر ہمیں مجبور نہ کریں۔

رہنما تحریک انصاف نے احمد قریشی کے الزامات کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ قصوری نے کبھی اسرائیل کا دورہ نہیں کیا جیسے آپ نےکیا، اور دوسرا اپنے اس جھوٹے الزام پر خاموش رہنے کے جھوٹ مت بولیں۔


انہوں نے کہا کہ نیوٹرلز اس وقت احمد قریشی کے دورے کے حوالے سے حالات کی سنگینی کو محسوس کررہے ہیں اسی لیے احمد قریشی کے ذریعے عمران خان کے خلاف بے بنیاد الزامات عائد کروائے جارہے ہیں۔ انہوں نے پاک فوج کے ترجمان کو ٹیگ کرتے ہوئے کہا کہ میں پھر ایک بار یہ کہوں گی کہ ہمیں ان موضوعات پر بولنے کیلئے مجبور مت کیا جائے جن پر ہم خاموش ہیں۔

 
Advertisement

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
احمد قریشی قادیانی کو قادیانی باجوے نے پلانٹ کیا ہے اب قادیانی باجوہ کھل کر ننگا ہوکر سامنے آگیا تو پھر ہم بھی تیا ر ہیں اس مرتد اور کافر کے ساتھ مقابلے کے لئے
 

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
I know Ahmed Qureshi and his family from Kuwait. He is not a Qadian, but a Sunni Muslim with very respectable family background.
He is fluent in Urdu, Arabic, and English. I do not understand what made him take the trip to Israel? He needs to clarify his position, instead of just making up excuses and blaming Imran Khan without any evidence.
 

Sarkash

Politcal Worker (100+ posts)
and the plot unfolds ... exposing everyone in this system who sold their soul to the devil for money.
 

chandaa

Prime Minister (20k+ posts)
Bajwey ka tatoo Israel ke doorey se wapasi par PTI par bhoonkana shuroo hou gaya hai. Bajwaa will always be remembered as Traitor.
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Whoever throws filth against Imran khan will find himself drowned in the same filth because it is not the age of 70's and 90's.

امپورٹڈ_حکومت_نامنظور
 
Sponsored Link