کراچی: ارسلان محسود قتل کیس میں گرفتار ایس ایچ او حوالات سے فرار

11%D8%B3%DA%BE%D8%A7%DB%81%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B1.jpg

کراچی میں جعلی پولیس مقابلے میں طالب علم ارسلان محسود کے قتل میں ملوث ایس ایچ او پولیس کی حراست سے فرار ہوگیا، رپورٹس میں دعویٰ کیا جارہا ہے کہ ایس ایچ او پولیس کی مدد سے فرار ہونے میں کامیاب ہوا۔

نجی ٹی وی چینل اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق گزشتہ روز کراچی میں ایک جعلی مقابلے میں 16 سالہ طالب علم ارسلان محسود کی ہلاکت ہوئی تھی جس پر شہریوں اور سوشل میڈیا صارفین کی جانب سے شدید احتجاج کیا گیا۔

پولیس نے شدید ردعمل کے بعد متعلقہ تھانے کے ایس ایچ او اعظم گوپانگ کی گرفتاری ظاہر کی اور حوالات میں قید کرکے تصویر بھی جاری کردی ، مگر جب بعد میں ایس ایچ او کو عدالت میں پیش کرنے کا مرحلہ آیا تو پولیس نے موقف اپنایا کہ اعظم گوپانگ حوالات سے فرار ہوگئے ہیں۔

تاہم بعد میں یہ معلوم ہوا کہ ایس ایچ او کو نا گرفتار کیا گیا اور نا ہی اسے حوالات میں قید کیا گیا بلکہ مظاہرین کو دکھانے اور احتجاج ختم کروانے کیلئے گرفتاری کا ڈھونگ رچایا گیا اور حوالات میں کھڑے کرکے تصویر کھینچی گئی اور یہ تصویر ڈی آئی جی ویسٹ نے رکن سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ کو بھیجی ۔


رپورٹ میں یہ بھی دعویٰ کیا جارہا ہے کہ اعظم گوپانگ کی گرفتاری سے پہلے یہ شرط عائد کی گئی کہ ارسلان محسود کے قتل پر بڑے پیمانے پر احتجاج نہیں کیا جائے گااور جو احتجاج جاری ہے اسے بھی ختم کردیا جائے گا، مظاہرین کے احتجاج ختم کرتے ہی پولیس نے اپنے پیٹی بھائی اعظم گوپانگ کو رہا کردیا۔


اس حوالے سے رہنما تحریک انصاف حلیم عادل نے اپنےبیان میں بھی یہ دعویٰ کیا کہ ایس ایچ او خود فرار نہیں ہوا بلکہ اسے فرار کروایا گیا ہے ہمیں یہ بتایا گیا کہ وہ حوالات میں ہے اگر وہ گرفتار ہے تو بتایا جائے کہ کہاں ہے۔

 
Advertisement

HSiddiqui

Chief Minister (5k+ posts)
SINDH is governed by animals, they will do anything to get money, they will do anything to cover their crimes. Imagine this picture of arrest was sent by the IG Sindh. If the federal government will not step in soon, we will definitely look at something like East Pakistan's incident, Federal must separate Karachi and make it a province of Pakistan. Sindh need division within the Pakistan boundary immediately or it will be a different and painful history like East Pakistan
 
Sponsored Link