پی ٹی آئی جلسہ: ہاکی سٹیڈیم لاہور میں کتنے افراد کے بیٹھنے کی گنجائش ہے؟

im11h1h11211.jpg


تحریک انصاف نے آج لاہور کے نیشنل ہاکی اسٹیڈیم میں جلسے کا اعلان کر رکھا ہے جس کے لیے تیاریاں تقریباً مکمل ہو چکی ہیں۔ گراؤنڈ سے ٹرف اتار کر اسٹیج سجا دیا گیا ہے جس کے بعد کارکن ٹولیوں اور جتھوں کی شکل میں اسٹیڈیم پہنچنے لگے ہیں۔

اسٹیڈیم میں جلسے سے کارکنوں کی تعداد کا اندازا لگانا آسان ہے کیونکہ اسٹیڈیم میں پویلین پر بیٹھے کارکنوں کیلئے محدود جگہ ہے اس حوالے سے مختلف اندازے لگائے جا رہے ہیں اور اسی لیے صحافیوں میں بھی یہ بحث چل رہی ہے کہ اگر اسٹیڈیم بھر جاتا ہے تو کتنے لوگ ہوں گے؟

صحافی علی افضل سیال نے کہا ہے کہ لاہور ہاکی اسٹیڈیم بھرنا تحریک انصاف کے لیے چیلنج ہے عمران خان کے اسٹیج والی جگہ نکال کر اگراسٹیڈیم بھر جاتا ہے مطلب واکنگ ایریا گراونڈ اور بیٹھنے کی سیٹنگ سمیت مکمل گراونڈ کھچا کھچ بھر جاتا ہے تو 80 ہزار تعداد ہو گی۔ لہذا اب تعداد کے حوالے سےجھوٹے اعداد و شمار سے گریز کریں۔

لیکن اس کے جواب میں بھی ایک صحافی اور اینکر سامنے آئے ہیں رائے ثاقب کھرل کا کہنا ہے کہ پچاس ہزار سائیڈز پر ہیں سارے گراؤنڈ میں کرسیاں لگتی تو تیس ہزار اب تقریبا پچاس ہزار ہی سائیڈز پر جگہ ہے اور پچاس ہزار ہی گراؤنڈ کے اندر، تقریباً ایک لاکھ سے ایک لاکھ دس ہزار کے قریب لوگ ہو سکتے اگر گراؤنڈ بھر گیا تو۔

واضح رہے کہ آج تحریک انصاف ہاکی سٹیڈیم لاہور میں جلسہ کرے گی جس میں وزیراعلیٰ پنجاب پرویزالٰہی اور مونس الٰہی بھی شرکت کریں گے اور جلسے سے خطاب کریں گے۔
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
G for Ghatia kartooti aap ko batay gi keh total 1200 log aa saktay hain or
najam makhi batay ga ke camera konsa istamal hua hai..
hamid bezamir likhay ga ke log to hockey stadium dekhne aay hain..
lafafi likhay ga ke yahan to aaj hockey match tha, jalsa to hua hi nahi..

jabke noon leage ka wazeer a ala kukri sharif london se hi bata de ga ko jalsa flop

haan asal taddad ka andaza mariam safdar or mariam orengzeb ki cheekhon ki shidat se ho ga
 

disgusted

Chief Minister (5k+ posts)
Koi baqi reh gaya hey? Sab ko nanga kardia. Ab chaddi ka bandobast karo. Fuzley aur Faloos noorani ka triple x size hey.
 
Sponsored Link