پنکی چوہدرائن کے لمبے ہاتھ اور قندیل بلوچ کا قتل

Hate_Nooras

Chief Minister (5k+ posts)
مجھے ٹاسک ملا ہے کہ جس دن پنکی پیرنی، قندیل بلوچ کے قتل میں اڈیالہ جائے گی، مجھے انعام میں ٹائرین وہائیٹ ملے گی۔
I see you didnt join us on the lawyers demonstration thread, I wonder Why? It is the 14th today and i am waiting for the govt to be overthrown?

Islamabadiya

یہ نیازی اور بشریٰ کی شادی سے 2 سال قبل کی ویڈیو ہے۔ قندیل نے تو یہ بھی بولا تھا کہ بشریٰ بنی گالہ میں رہتی ہے۔ اس بات کا تذکرہ ریحام خان نے بھی کیا تھا۔

This shit is way too deep, don’t know y this poor girl had to be killed ,

kingQ

Minister (2k+ posts)
I see you didnt join us on the lawyers demonstration thread, I wonder Why? It is the 14th today and i am waiting for the govt to be overthrown?
Why? Are you wishing this torture (pain of governance) to be over soon. Don't worry, you guys will go with a bag of humiliation whenever Allah wills.

Hate_Nooras

Why? Are you wishing this torture (pain of governance) to be over soon. Don't worry, you guys will go with a bag of humiliation whenever Allah wills.
Here you in pathetic state, making predictions everyday and then getting your arrse kicked and just like your leaders, running pillar to post to avoid your own predictions. Maryam must feel so embarrassed to employing a retard. How many turned up, yes 70, and why didnt you join them in solidarity you pussey?

kingQ

Minister (2k+ posts)
Here you in pathetic state, making predictions everyday and then getting your arrse kicked and just like your leaders, running pillar to post to avoid your own predictions. Maryam must feel so embarrassed to employing a retard. How many turned up, yes 70, and why didnt you join them in solidarity you pussey?
Did Maryam say she would lead any protests? You will get a report by the evening. Personally I don't want your illegal government to fall anytime soon. I want you pricks to bear the pain of governance, and carry humiliation and insults everyday. Imagine, if Imran Niazi is sitting in the opposition he will keep barking like a rabid dog everyday. Right now enjoy how he's insulted everyday on the media, now a days in Bishkek, Kyrgyzstan. Modi peed on his face!

Islamabadiya

یہ نیازی اور بشریٰ کی شادی سے 2 سال قبل کی ویڈیو ہے۔ قندیل نے تو یہ بھی بولا تھا کہ بشریٰ بنی گالہ میں رہتی ہے۔ اس بات کا تذکرہ ریحام خان نے بھی کیا تھا۔
So sad just watched it again
Khan befriended a devil,

But angoothi ka result tu a gaya, he is PM now

Maybe this peering mureedi is correct

Hate_Nooras

Did Maryam say she would lead any protests? You will get a report by the evening. Personally I don't want your illegal government to fall anytime soon. I want you pricks to bear the pain of governance, and carry humiliation and insults everyday. Imagine, if Imran Niazi is sitting in the opposition he will keep barking like a rabid dog everyday. Right now enjoy how he's insulted everyday on the media, now a days in Bishkek, Kyrgyzstan. Modi peed on his face!
Maryam- the granny convict has no support and nobody gives a shit what you think. Even the Nooras on the forum think that you are useless pussey, and far as the govt goes, you predicted it fall today, and like all the Noora predictions it was about as much use Capt Safdars condom before they got married!!!

ARSHAD2011

Minister (2k+ posts)
علی بھائی، قندیل بلوچ کوئی کیڑا مکوڑا تھی، جو اس کے اصل قاتلوں تک پہنچنا ضروری نہیں؟
what about Appa Zhura and May 12 2007 incident ..... these were PTI members and supporters. On these cases Khan sahib also take big U turn....... U turn tu zarori hai .. for Prime Ministership

Last edited:

OSP

MPA (400+ posts)
آخری خبریں آنے تک وکلاء سپریم کورٹ کے باہر جمع تھے، احتجاج جاری تھا۔ جب 2 بجے سپریم جوڈیشل کاؤنسل کی سماعت شروع ہوئی تو وکلاء نے سماعت کا نتیجہ آنے تک توقف اخیتار کیا ہوگا۔ اب نتیجے کا انتظار کرو۔ لیکن ایک بات لکھ لو۔ یہاں بھی اپنا ہی تھوکا ہوا چاٹنا پڑے گا۔ اور اگر ایس جے سی نے غلط فیصلہ دیا، جس کا امکان 1٪ بھی نہیں، تو سمجھو تم لوگوں کا بیڑہ غرق۔
Thank u.
So how many lawyers were there? Enough to topple niazi? By the way wasnt their point that they wont let anybody hear the reference, reference phaar dein gey etc was their slogan right? So now they r waiting for sjc hearing????????????? Wasnt that govts point to begin with to let courts hear it n then decide? Lol
Waisay ek baat poochoo? Kisi ki bhi unexplained wealth ya assets ka sawal karna thook ker chatna kaisay ban gia? Kia poori dunya ki govts ka yehi kaam nahi jab kisi ki aesi wealth samnay ho to question karo? If a person can explain well n good,if not he has to face the music. Jab baki dunya ki govts n govt institutions tax, property, wealth ko lay ker questions karti hain to woh thook ker chaat rahi hain?
Akhri sawal if u dont mind, sjc ka ghalat faisla kia hoga?
Its non declared asset, faiz issa himself said so. If sjc says he was wrong in not declaring it, wo ghalat faisla hoga?
If sjc says being a judge he is above all declarations to wo ghalat hoga? Wats will b a wrong decision in ur opinion?

Husaink

Prime Minister (20k+ posts)
بھائی، کیکڑا کے کنویں کا تیل دیکھو اور تیل کی دھار دیکھو۔
کیکڑے والی کڑکی میں آجکل تیرے گھر کے ہی تین چوہے پھنسے ہوے ہیں

Husaink

Prime Minister (20k+ posts)
علی بھائی، قندیل بلوچ کوئی کیڑا مکوڑا تھی، جو اس کے اصل قاتلوں تک پہنچنا ضروری نہیں؟
تم کیوں نہیں پہنچ جاتے آخر غیرت مند بھائی چھری کے نیچے دینے کے لئے تو نہیں ہوتے

pcdoc24x7

Minister (2k+ posts)
That is the best you can do moron …. some unknown sh!t channel's clip …. this is your source and Reham Khan … who is well-known liar and an attention seeker. You have nothing better to do with your time … I would recommend that you mind you own frikkin' business and don't bring someone's wife, daughter, mother because of your paid hatred … That's why I said in previous post that you probable are conceived via test tube as humans born naturally have some decency and conscience and you have none but then animals have some sense too thus I deduce that you are probably some creature which is even below animals … Go get some education and learn some basic ethics and morality. If you are a muslim by any off chance, then ask forgiveness from Allah for throwing allegations without any proofs … shameless piece of sh!t.

bhaibarood

میرا ذاتی خیال ہے کہے چوں کے پنکی اور نیازی کی شادی ہوگیئ ہے اور مرحومہ قندیل بھی اس دنیا میں نہیں تو دنوں خواتین کو بخش دیا جا ے ..
میں یہ بھی جانتا ہوں کے یہ سارا مسلہ پوٹیاں کے مریم پر حملوں کا شاقسانہ ہے ..
مگر کنگ ق آپ بڑے پن کا مظاہرہ کریں اور جانے دیں

Last edited:

3rd_Umpire

ابے حرامجادے، تُو اتنے گئے گزرے خاندان سے تعلق رکھتا ہے
قندیل بوچ جیسی جھگیوں والی کی کمائی کھاتا رہا ہے، پنکی پیرنی نے ٹھکانے لگا دیا
تو باجی کی کمائی سےدارُو، اور چرغے کی عیّاشی ختم ہونے پر رونا دھونا اب شروع کر دیا

حرامجادے کیا اب تک اپنی بےبی کے دھندے سے اپنا خرچہ چلا رہا تھا ؟؟؟

Last edited:

INDUS1

MPA (400+ posts)
مجھے ٹاسک ملا ہے کہ جس دن پنکی پیرنی، قندیل بلوچ کے قتل میں اڈیالہ جائے گی، مجھے انعام میں ٹائرین وہائیٹ ملے گی۔
munnay tyrain white Mariam farrari nahi jo har aik ko mil jaye.

Khan125

آپ میں سے کئی لوگوں نے قندیل بلوچ کو سوشل میڈیا پر دیکھا ہوگا۔ وہ ایک لاابالی، اور بے وقوف لڑکی تھی، جو پیسے اور شہرت کے لیے خود کو نمائش کے لیے پیش کیا کرتی تھی۔ مجھے لگتا ہے، اس کو پیسے اور شہرت کمانے کا یہ طریقہ کسی نے سکھایا ضرور تھا۔ ورنہ ایک دیہاتی نما لڑکی کے اندر اتنی عقل کہاں کہ وہ نئے دور کے سائنسی طریقے سیکھ کر پیسے کمائے۔ نئے دور کے سائنسی طریقوں سے میری مراد یقیناً 'ہاٹ' نظر آنا، سوئمنگ کاسٹیوم میں اپنے بھدے جسم کے ساتھ پیراکی کرنا وغیرہ وغیرہ ہے۔ ویسے بھی پاکستان میں جس قسم کے لوگوں کی اکثریت ہے ان کو پشتو اور پنجابی فلموں کی ہٹی کٹی، موٹی بھینسیں اور ہتھنیاں ہی پسند آتی ہیں۔ اس لیے قندیل بلوچ کا کم مدت میں مشہور ہوجانا کوئی بڑی بات نہیں۔
جانے یہ قندیل کا ذاتی فیصلہ تھا یا کسی نے اس کو اس کام پر اکسایا تھا کہ وہ عمران نیازی جیسے آئی ایس آئی ایجنٹ کے چکر میں الجھ گئی۔ ممکن ہے پنکی پیرنی کے بنی گالہ میں گزارے شب و روز کی خبر اسے نون لیگیوں نے دی ہو۔ کیوں کہ نون لیگ حکومت میں تھی، ایف آئی اے ان کے پاس تھی، اور ان کے پاس عمران نیازی کی رنگ رلیوں کے ثبوت موجود ہوں گے۔
ایک ٹی وی شو میں آکر قندیل بلوچ نے پنکی پیرنی کے راز سے پردہ اٹھایا کہ وہ بنی گالہ میں رہتی ہے۔ یہ وہ وقت تھا جب پنکی ابھی خاور مانیکا کی بیوی تھی، پانچ بچوں کی ماں تھی۔ بنی گالہ میں اس کے قیام یا عمران نیازی کے اس سے ملاقاتوں کی تاویل یہ پیش کی گئی کہ یہ عورت کوئی پیرنی ٹائپ عورت ہے اور عمران نیازی اس کے پاس روحانیت کے لیے جاتا ہے۔ عمران نیازی کی زبان اور اس کے کرتوت دیکھ کر آپ سب کو اچھی طرح اندازہ ہو گا کہ اس نے پنکی چوہدرائن سے کتنی روحانیت حاصل کی ہے۔ مجھے تو لگتا ہے اس نے پنکی سے سوائے شیطانیت کے کوئی چیز حاصل نہیں کی۔
اس واقعے کے بعد ڈرامائی طور پر رمضان کے مہینے میں قندیل نے تحریک انصاف اور نیازیوں کے مفتی عبد القوی کے ساتھ شراب و شباب میں ڈوبی ہوئی ویڈیوز جاری کیں جو آن کی آن میں وائرل ہو گئیں۔ مجھے لگتا ہے قندیل نے مفتی کو شراب پلا کر بنی گالہ کے راز اگلوائے تھے، اور اس کام کے لیے شاید نون لیگ اس بے وقوف عورت کو استعمال کر رہی تھی۔ ورنہ مجھے نہیں لگتا کہ پیسے اور شہرت کی بھوکی یہ عورت، اپنے آپ کو سیاسی اور طاقتور لوگوں کے جال میں پھنسائے گی۔
پنکی کو آئی ایس آئی نے خاتون اول بننے کا ٹاسک دیا ہوگا، اس لیے اب ضروری تھا کہ قندیل بلوچ کو خاموش کرادیا جائے۔ چناں چہ بے وقوف عورت غیرت کے نام پر قتل کر دی گئی۔ جس بھائی نے یہ قتل کیا وہ پہلے بے غیرتی کے نام پر بہن کے پیسے کھاتا رہا تھا، یہ غیرت اسے کافی دیر سے آئی۔
قتل کے بعد سنا ہے پنکی چوہدرائن نے علیم خان کے ذریعے کروڑوں خرچ کروائے، اور معاملہ دبا دیا۔
اس طرح قندیل بلوچ قتل بھی پنکی چوہدرائن کے کالے جادو کے زیر اثر کبوتر بن کر اڑ چکا ہے۔
kutta itnna bhonkta raha kisi ne shabash hi nhi dee sivae aik fauji ki ghalti k.