پاکستان کو عسکری دخل اندازی سے محفوظ کرنے کا نادر موقع

sajhassan

MPA (400+ posts)

جناب ، اصل میں یہ وہ لوگ ہیں جنہیں دوسروں کی آنکھ کی سوئ تو نظر آ جاتی ہےلیکن اپنی آنکھ میں گڑھا ہوا شہتیر دکھائ نہیں دیتا۔
سیاست میں پستی اور گندگی کا جو معیار انہوں نے قاۂم کیا ہوا ہے ، اسی کی بنیاد پہ میں اچھی طرح سمجھ گیا ہوں کہ کس تبدیلی کی طرف اشارہ کیا جارھا ہے اور وہ تبدیلی کس طرح خامشی سے پاکستان کے معاشرے میں سراۂیت کر چکی ہے ۔

انسان اگر بے شرم ہو تو پھر سب سے بڑھ کر بے شرم ہو اور پھر چودھری فواد جیسے منہ کو اپنا اسپوک پرسن بنوالے ، یہ معیار ان کے اخلاق اور بہتر تبدیلی کا پیامبر ہے ۔
جواز ان کا یہ ہے کہ نواز لیگ میں بھی کچھ منہ پیچس زدہ ہیں تو پھر پی ٹی آئ والے اس پیچس کے مقابلے میں پیچھے کیسے ھٹیں ۔ اس طرح یہ مقابلہ ھارنے میں تو ان کی بڑی تضحیک ہوگی اور ایسے عالم میں جبکہ ان کے پاس بھی عالمی تھالی کے بیگن موجود ہوں ،آخر آنے والی تبدیلی کا کچھ تو اندازہ لوگوں کو بھی تو ہونا چاہیے ۔

جس رکاوٹ کا آپ ذکر کررہے ہیں وہ ہی درحقیقت بہت سے مساۂل کی جڑ ہے ۔ عام فوجی تو اس ملک پر اپنی جانیں نثار کرتے رہے ہیں ، لیکن ان کی قربانیوں کو اپنے مفادات کی بھینٹ چڑھانے والے اس ملک میں کئ اداروں کو اپنے ساتھ ملا کر شب خون مارتے رہے ہیں ۔ میرا سلام ان فوجیوں کو جو اپنی جانوں کی قربانی دیتے ہیں لیکن لعنت ان جرنیلوں پر جو اپنے مفادات کو ترجیح دے کر اس ملک کو ہمیشہ افراتفری، غلامی اور بے توقیری کی نذر کرتے رہے ہیں اور کرتے رہیں گے ۔

Sir, always want to talk to you, but I always refrain myself from doing it due to your bitter behavior, your behavior is understandable (please do not take my comment in negative sense). I have raised some questions in this thread to Mr. HamzaK, I would really love to have your fair opinion about them. Believe me I do not mean any bad intention.

rtabasum2

Chief Minister (5k+ posts)
Sir, always want to talk to you, but I always refrain myself from doing it due to your bitter behavior, your behavior is understandable (please do not take my comment in negative sense). I have raised some questions in this thread to Mr. HamzaK, I would really love to have your fair opinion about them. Believe me I do not mean any bad intention.

Let just support accountability ...........let there be a first one who gets punished for economic corruption .....once that happens all of them will point fingers at others corruption......only chaos can solve Pakistan problems

Zaidi Qasim

Prime Minister (20k+ posts)
Who cares about Sheeda Taali......probably just you caz you mention him in your every post........Nawaz Shareef is not Erdogan that Pakistani will come out n go against Army ....just wishful thinking .......lick your wounds n stop watching Dev Daas on Geo

Really Auntie Ji. ? ... Should I watch Bhutti's Bhutt show on ARY or you like Ghulam Hussain on Nicy TV ... Or you like me to Watch Wajahut from Voice of GHQ ? Shida Tilly is GHQ and the GHQ is Shida Tilly . U seem to be suffering from dementia, Aunti Ji. Is it too much love lost from the boot land, Auntie Ji ?

rtabasum2

Really Auntie Ji. ? ... Should I watch Bhutti's Bhutt show on ARY or you like Ghulam Hussain on Nicy TV ... Or you like me to Watch Wajahut from Voice of GHQ ? Shida Tilly is GHQ and the GHQ is Shida Tilly . U seem to be suffering from dementia, Aunti Ji. Is it too much love lost from the boot land, Auntie Ji ?

No you can just abuse GHQ on this Forum ..........that is the only thing you can do......they will still rule Pakistan whether you like it or not......n throw away people like Nawaz Shareef whenever they want too

Zaidi Qasim

Thank you my friend for your post and thank you for appreciating my "Bitter Attitude" . What would you like me to say ? Is this really a country which we perceived ? We talk about our neighbors and the language which is reserved for us from their leaders and others, But just watch the Pakistani Media and try to see if the same kind of moronic and 3rd degree talks shows are not taking over the whole nation ? Is that what we thought we would be caving out by dissecting the Hindustan ? The Language, The manners, the manipulation , the lies and the Slanders ...What is left which has not been shown to us on our live shows....

Now, lets not talk about any one of the parties and anyone of the leaders. But this is the consequences of years of tyranny and dictatorship which generated so much hate and disunity among us that we forgot the kind of behavior our religion and values teach us. There is no sense of belonging and there is no sense of security which is essential for the citizens to be accountable, accountable for their acts.

We love slandering others , on Public TV. We haven't left anyone's Mother, Sister and Wife which we spared. This is what we achieved in 70 years of Independence ...... You like to hear more ? who is responsible for this state of our moral affairs ?

Shah Shatranj

ایک تو افسوس ناک بات یہ ہے کہ آج بھی پاکستان میں طاقت کے توازن کی بحث ہو رہی ہے
پاکستان میں موجودہ سیاسی قوتیں بذات خود جرنیلوں کے بوٹ چاٹ کر یہاں تک پہنچی ہیں تو جو خود غلامی کا پٹہ اپنے گلے میں فخر سے باندھے وہ اپنے مالکوں کا احتساب کیا کرے گا
سب کو مل کر پاکستان کو چلانا ہو گا اگر یہ جنگ کی طرح بات جاری رہی تو سیاستدانوں کو جوتے ہی لگیں گے جہاں فوج کی بات جائز بنتی ہے ماننی چاہئیے جیسے بھارت اور افغانستان کی فارن پالیسی سیکورٹی اداروں کو ہی بنانی چاہئیے کیوں کہ یہ ایک وار زون کے ممالک ہیں اور پوری دنیا کی طرح سیکورٹی اداروں کی باتوں کو ان کے ساتھ تعلقات میں نظر انداز نہیں کرنا چاہئیے اور کوئی ایسی پالیسی نہیں بنانی چاہئیے جس سے فوج کے جذبات مجروح ہوں جیسے مودی سے یاری وغیرہ وغیرہ سب اپنے اپنے آئینی دائرہ کار میں رہ کر کام کریں

Zaidi Qasim

No you can just abuse GHQ on this Forum ..........that is the only thing you can do......they will still rule Pakistan whether you like it or not......n throw away people like Nawaz Shareef whenever they want too

Oh, My Innocent Auntie.. Do I dare to abuse in abuse able ? If they rule, I will protest..... what to you to shower your blessings on undemocratic forces... Check your bank or show me the account details... I am suspecting you now...;).

sajhassan

MPA (400+ posts)
Thank you my friend for your post and thank you for appreciating my "Bitter Attitude" . What would you like me to say ? Is this really a country which we perceived ? We talk about our neighbors and the language which is reserved for us from their leaders and others, But just watch the Pakistani Media and try to see if the same kind of moronic and 3rd degree talks shows are not taking over the whole nation ? Is that what we thought we would be caving out by dissecting the Hindustan ? The Language, The manners, the manipulation , the lies and the Slanders ...What is left which has not been shown to us on our live shows....

Now, lets not talk about any one of the parties and anyone of the leaders. But this is the consequences of years of tyranny and dictatorship which generated so much hate and disunity among us that we forgot the kind of behavior our religion and values teach us. There is no sense of belonging and there is no sense of security which is essential for the citizens to be accountable, accountable for their acts.

We love slandering others , on Public TV. We haven't left anyone's Mother, Sister and Wife which we spared. This is what we achieved in 70 years of Independence ...... You like to hear more ? who is responsible for this state of our moral affairs ?

Here is another reason I fear to quote you, you leave no option to disagree.
But in the end one can only be answerable for oneself. One can never blame others for one’s deeds. Being a silent admirer I will always hope a better behavior from you.

DrGigyani

MPA (400+ posts)
There is no doubt that GHQ has done a lot more harm to the country in the last 70 years than anybody else and they might have a role in ousting NS this time as well. But expecting a corruption tainted NS, a corruption king AZ and an opportunist mullah Fazlu to free the country from these hidden chains is living in fool's paradise. You will find the sweet shops empty the day they get these three behind the bars.
To combat the influence of boots in the country it will have to be someone with a clean past and huge public support. He will have to deliver and collect enormous public support before fiddling with the GHQ and only then he will be able to do something. What NS is doing is just trying to save his neck from the NAB cases.
He is neither the right personality, nor has the moral grounds to accomplish a gigantic job like this. He has become irrelevent in the political scenario and it is only a matter of a few months for his name to completely vanish.

sajhassan

MPA (400+ posts)
There is no doubt that GHQ has done a lot more harm to the country in the last 70 years than anybody else and they might have a role in ousting NS this time as well. But expecting a corruption tainted NS, a corruption king AZ and an opportunist mullah Fazlu to free the country from these hidden chains is living in fool's paradise. You will find the sweet shops empty the day they get these three behind the bars.
To combat the influence of boots in the country it will have to be someone with a clean past and huge public support. He will have to deliver and collect enormous public support before fiddling with the GHQ and only then he will be able to do something. What NS is doing is just trying to save his neck from the NAB cases.
He is neither the right personality, nor has the moral grounds to accomplish a gigantic job like this. He has become irrelevent in the political scenario and it is only a matter of a few months for his name to completely vanish.

Agree to most of your comments but they seem too Godly in the end, though this is my wish too.

Shahid Abassi

اگر لیاقت علی خان کا قتل واحد جرم ہوتا تو آپ کے مفروضے پر غور کیا جا سکتا تھا۔
یہاں پر تو سیاسی قتال کی قطار در قطار لگی ہوئی ہے۔
مگر پہلے لیاقت علی خان کی ہی بات کرتے ہیں۔
چلیں فرض کر لیا کہ پاکستان کے پہلے وزیراعظم کے قتل میں امریکہ اور افغانستان ملوث تھے۔
تو کیا یہ قتل کابل میں کروایا گیا یا راولپنڈی میں؟
راولپنڈی میں ہمارا فوجی ہیڈکوارٹر بھی ہے نا؟
خیر تو افغان اتنے طاقتور تھے 1951 میں کہ انہوں نے اپنے ایجنٹ کے ذریعے نہ صرف وزیراعظم کو قتل کروا دیا بلکہ لیاقت باغ کا ڈی ایس پی بھی افغان ایجنٹ نکلا جس نے سید اکبر کی گرفتاری کے باوجود اس کے قتل کا حکم دیا۔
وہ انسپکٹر بھی افغان ایجنٹ جس نے سید اکبر پر گولیاں چلائیں۔
پاکستان کی افواج کا کمانڈر انچیف ایوب خان بھی افغان اور امریکی ایجنٹ جس نے اس سب سے بڑے قتل کی تحقیقات نہیں کروائیں۔
اب آپ اس نتیجے سے مطمئن ہیں؟

مجھے نہیں پتہ یہ جھوٹی تاریخ آپ کو کون سی کتابوں میں پڑھائی جاتی ہے۔
اسکندر مرزا 1950 میں ترقی پاکر میجر جنرل کے عہدے پر فائز ہوا تھا۔

مشرقی پاکستان میں 1952 کی لسانی تحریک کو مزید ہوا دینے میں فوج کا ہی کردار تھا، جب اسکندر مرزا نے بنگالی طلبہ پر فائرنگ کروائی اور 4 لوگوں کو ہلاک کروایا۔ یہ قتل علحٰیدگی کی تحریک میں مزید آتش افشانی کا باعث بنے۔

پنجابیوں کا تو نام بدنام ہے۔
مشرقی پاکستان میں بدمعاشی کرنے والی پاکستانی فوج کی قیادت پٹھانوں کے پاس رہی ہے۔
ایوب خان ہو، یحیٰ خان یا 2 نمبر پٹھان جنرل نیازی۔

باقی آپ کی اس بات سے اتفاق کرتا ہوں کہ سیاسی قیادت نابالغ ہے اور غالباً صادق اور امین بھی نہیں۔ مگر سوال یہ ہے کہ کیا عسکری قیادت بالغ ہے اور صادق و امین ہے؟
اگر عسکری قیادت بھی سیاسی قیادت کی طرح 2 نمبر نکلی، تو مقابلہ برابر کا ہوگا۔

سب سے پہلے یہ کہنا چاہوں گا کہ میری طرف سے اس بحث کا یہ مطلب نہ لیا جائے کہ میں آرمی کے کالے کرتوتوں پر پردہ ڈال کر سیاست میں مداخلت کا جواز پیش کر رہا ہوں۔بلکہ میرا کہنا صرف یہ ہے کہ جس کا جتنا جتنا گناہ ہے وہ اسی کے حصہ میں ڈالا جائے۔
بھائی صاحب میری نظر میں آپ کی بہت سی باتیں کہانیوں مفروضوں اور لاعلمی کا شاخسانہ ہیں۔
اب سکندر مرزا کو ہی لے لیجئے۔ کیا آپ کو معلوم ہے کہ ۱۹۲۶ کے بعد اس نے کبھی بھی کسی بھی وقت آرمی میں سرو نہیں کیا بلکہ ۱۹۲۶ ہی سے ایک بیوروکریٹ تھا۔ پولیٹیکل ایجنٹ، ڈپٹی کمشنر ، کمشنر ، گورنر اور سیکرٹری دفاع بھی رہا۔ دراصل ۱۹۲۶ میں برٹش انڈین آرمی میں سے بہت سے کیپٹن رینک کے آفیسرز کو سول سروس میں اِنڈکٹ کیا گیا تھا۔ وہ لوگ سول سروس میں تو چلے گئے لیکن آرمی میں ان کا رینک آنریری طور پر بڑھتا رہا۔ اس طرح جب پاکستان بنا تو سکندر مرزا بھی پاکستانی بیوروکریسی کا اہم ستون بنا۔ لیاقت علی خان نے پاکستان بننے سے پہلے چلی آنے والی روایت کو مدِنظر رکھتے ہوئے اسے ’آنریری‘ میجر جنرل کا رینک دیا۔ ہاں یہ بھی بتاتا چلوں کہ مرزا صاحب ۵۵ کے الیکشن میں اسمبلی ممبر بن کر ہی سیاسی عہدوں پر فائز ہوئے تھے۔

لیاقت علی خان پر ایوب نے انکوئری کروائی تھی۔ بلکہ یہاں تک کہ سکاٹ لینڈ یارڈ کو علیحدہ سے انکوائری کے کئے انگیج کیا۔ لیکن جب سکاٹ لینڈ یارڈ نے بھی اپنی فائینڈنگز میں مبہم الفاظ میں امریکہ کی طرف اشارہ کیا تو ایوب خان کے پاس اسے آگے بڑھانے کا کوئی جواز نہیں تھا۔ بعد کے اکاؤنٹز میں تو ہائی رینکنگ لوگوں کی طرف سے یہ دعوی بھی کیا گیا کہ لیاقت علی کو لگنے والی گولی اوپر سے نیچے کو لگی تھی۔ یعنی کہ چھت سے فائر کی گئی تھی جبکہ سید اکبر تو کراؤڈ میں موجود تھا اور اگر اس کی گولی لگی ہوتی تو سیدھی لگتی نا کہ اوپر سے نیچے۔ قیاس کیا جاتا ہے کہ سی آئی اے نے پولیس کو اس کام کے لئے استعمال کیا۔ لیاقت کو بھی پولیس نے مارا اور سید اکبر کو بھی۔ لیاقت علی خان کے پوتے نے بحرحال کنفرم کیا ہے کہ یہ امریکہ کا کام تھا اور رلیز کئے گئے ڈاکومنٹس میں اس کی کنفرمیشن موجود ہے۔ لیاقت علی خان نے امریکہ کو پاکستانی ائیر بیس خالی کرنے کا حکم دیا اور ایران میں امریکیوں کو تیل کے کنووں کے ایوارڈ میں اپنے دوست رضا پہلوی کو اس سے روکنے کی کوشش کی اور نان الائینڈ ممالک کی تنظیم کا ممبر بننا چاہا تو انکل سام نے چلتا کیا۔ آپ کا یہ جواز کہ پنڈی کیونکہ جی ایچ کیو کا شہر ہے تو سارے شہر کے ایونٹس کی ذمہ داری فوج ہی کے کھاتے میں جانی چاہیے کچھ مزاحکہ خیز سا لگتا ہے۔ اس روز لیاقت علی کی سیکورٹی پولیس کے پاس تھی فوج کے پاس نہیں۔

باقی پھر کبھی۔ کچھ بِزی ہوں

Last edited:

Eyeaan

خواجہ ناظم الدین پہلے وزیراعظم تھے جن کو گورنر جنرل غلام محمد نے برطرف کیا، اور ان کی برطرفی کے پس پردہ جنرل ایوب خان تھے۔

صریحاََجھوٹ۔یہ فقرہ لکھنے والا اس وقت کی پاکستانی سیاست اور سیاسی قوتوں کی فہم اور حقایق سے یکسر نابلد ہے۔ ۔
کویَ جلدی نہیں ،جواب دینے سے پہلے خوب وقت لے لیں اور مشورہ کر لیں

Last edited:

Awan-1

Minister (2k+ posts)
Faouj hay ya Business Mafia. Faouj hay ya Land Mafia?

Fouj kay Business

DHA (Defence Hosing societies)
NLC (National Logistic Company)
Fouji Cement Fectories
Fouji Fertilizer Company
Agriculture Farms
Construction Companies
Shadi Hall
Bakries
Askari Bank and list goes on and on.

Ab tau Aik current Judge ka Naam bhee Panama main hay per bol koie nahein raha.

:pakistan-flag-wavin

Eyeaan

، مگر مطالعہ، تحقیق اور---------۔
۔
جو لوگ مادر ملت فاطمہ جناح کو قتل کروا سکتے ہیں۔

یہ فقرہ لکھنے والے صاحب تحقیق اور مطالعہ کا دعوا کر کے خود کو دانش مند بتا رہے ہیں۔ لازمََا عالم فاضل ہی ہوں گے مگر اس فقرے کی وقعت اور حثیَت ایک گلے سڑے اخباری تراشے اور ناکارہ جھوٹ سے سوا کچھ نہیں۔

۔ کویَ جلدی نہیں ،جواب دینے سے پہلے خوب وقت لے لیں اور مشورہ کر لیں

STORMTROOPER

MPA (400+ posts)
yfc7DFQ.png

Source:http://www.globalsecurity.org/military/world/pakistan/budget.htm

WatanDost

تھریڈ پڑھ کے احساس ہوا کہ

کل کے سیاسی حرامی بچے ، مستقبل میں اپنے باپوؤں کو قبول کرنے سے
انکار کرنے جا رہے ہیں یعنی ولدیت نامعلوم لکھنے جا رہے ہیں

جمہوریت بی بی سوچ رہی ہے
کیا میرے مقدر میں ولدیت بدل بار بار یہی حرامی بچے ہی لکھے ہیں؟؟
کل تک جو ریپ کرتے تھے آج میرے سر پر چادر ڈالنے چلے ہیں
کیا میرے مقدر میں سیاسی حرام زادے ہی لکھے ہیں ؟؟

khan_sultan

Banned

جمہوریت بی بی سوچ رہی ہے

واہ بابا کوڈا کیا بات ہے تیری جس جگہ تیرے جیسے چول دانشور بنے ہوں ادھر الله ہی خیر کرے
[hilar]

khan_sultan

Banned

کیوں تمہیں اپنا آپ دکھ گیا اس میں ؟؟
:biggthumpup:

او چولا جہاں دیا توں تے دوسرے تھریڈ توں وی دوڑ گیا سی میں سوچیا ایتھے تھوڑے چھتر مار لواں پر، اے دس تینوں کس نے مفکر بنا چھوڑیا اے اوقات تیری تے کوڑ کرلی والی اے
:lol:

Last edited:

sajhassan

MPA (400+ posts)

جمہوریت بی بی سوچ رہی ہے

Sir, I think I have been very rude in my posts in this thread, but man you were way too bitter and blunt.

Now this has damaged your case here. Now, no matter how true your words were but they were surly too bitter.

You are not doing justice to yourself and your opponents here. You only taunted them but you never meant it for their good.

Please do not mind my words.