پاکستان اور آزاد خیالیا ی ... لمحہ فکر

Khan_Jee

Politcal Worker (100+ posts)

اس وقت پوری دنیا اور باخصوص پاکستان، جس میں روشن خیالی اور اعتدال پسندی جیسی اصطلاحات کا بہت غلغلہ ہے، اور ہمارے حکمران امریکہ کو بار بار یہ یقن دہانی کرانے میں مصروف ہیں کہ پاکستان آپ کے روشن خیال اور اعتدال پسند ایجنڈے پر گامزن ہے اور عنقریب ہمارا معاشرہ روشن خیالی کی کامل تصویر ہوگا-

لیکن آخرہم کس زبان سے امریکی معاشرے کو برا کہہ سکتے ہیں جبکہ خود آپ کے اپنے معاشرے کا ایسا ہی حال ہو چکا ہے.

کیا یہ خالد بن ولید،طارق بن زیاد،محمد بن قاسم،بیبی عائشہ،بیبی فاطمہ،حسن و حسین کے امت کے وارثان نہیں ؟؟؟

اس معاشرے کو تباہی کے دھانے پر دیکھ کر سوائے آہ بھرنے کے کیا کیا جاسکتا ہے ؟؟؟

عزیزان من رونے کا مقام ہے اس امت کے لئے ذرا سوچئے ..... !!

560673_10151077423532353_1274270943_n.jpg

chanji

MPA (400+ posts)
I think this has been posted previously on this forum and has been debated as well. If you dont like it, then dont propogate it. Agar CHaskay lenay ka itna shoq hay then don't condemn it.

Khan_Jee

Politcal Worker (100+ posts)
Bro i am new here .... Abhe Abhe join keya hay , don't know kauy pehlay post howa ya nahe Lekin lagta hay aap ko bura laga :) Baqi tasveer Old ho sakte hay Lekin Caption dosre hay - Pass kar ya bardasth kar ;)

Last edited by a moderator:

chanji

MPA (400+ posts)
Bro i am new here .... Abhe Abhe join keya hay , don't know kauy pehlay post howa ya nahe Lekin lagta hay aap ko bura laga :) Baqi tasveer Old ho sakte hay Lekin Caption dosre hay - Pass kar ya bardasth kar ;)

Chalo G Bardash kerl lia.. app kia yaad rakhenge.... pass kerney ki himmat nahi hay... log ki akehnge..

silverchloride

Councller (250+ posts)
The problem is that we have not progressed with changing times. The concepts of Ijma and Qayyas have not been utilised in their true essence which has left a huge gap - and our young generation is following the west. Its not just in Pakistan, everywhere in the muslim world. And we cannot do anything unless we try and utilise all these things to our benefit.

Looking at the golden times of Islam, we could see that it was the most progressive and most enlightened time. Why do we only see the most westernised people on media / advertising / entertainment industry? Why can't we have theatre based on Islamic history, movies made on our golden principles and other forms of informative yet entertaining material that our young people can utilise.

Unfortunately, it all comes down to the government in the end, because its their patronage that can make the big difference that we really need.

MR_Khan

Senator (1k+ posts)
BHAIYON !! dosray kya kartay hain aur kya kehtay hain unko choro aur apni aur apnay aamaloon ki fikar karo, humaray loogo ka sab say barra masla yehi hai kay khud ko sahi nahi kartay aur iss toh main lagaya rehtay hain k kon kya karaha hai. ye 1 pic kya aur bohot kuch hota hai Pakistan main, to ab ? kis tarhan badlo gey ? aik dosray ko kafir musalman roshan khayal maghrib zada bolkay ?
Bottom line is HUMKO KHUDKO SAHI AUR POSTIVE REHNA CHAHIYAY, hum koi kisi kay imaan kay thekaidar nahi, aur agar aisa hai to hum main aur Taliban main koi farq nahi.

Wahab Afridi

Councller (250+ posts)
i am talking to mulla mindset people dt go and search afghanistan from 1996 till 2001. there were no roshan khiyali and it was all mullah rule. what was the consequences, their economy was collapsed, not a single firm from the world came for investement and there wasnt any better health facility. please mulla go and do ur job in mosque u wont understand this world affairs and please dont teach us how to run the state with your bloody non sense fitwas and logic

nonamina

Minister (2k+ posts)
i am talking to mulla mindset people dt go and search afghanistan from 1996 till 2001. there were no roshan khiyali and it was all mullah rule. what was the consequences, their economy was collapsed, not a single firm from the world came for investement and there wasnt any better health facility. please mulla go and do ur job in mosque u wont understand this world affairs and please dont teach us how to run the state with your bloody non sense fitwas and logic
i agree with you , they should be sent to sahara desert to impliment their agaena

OnlyPK

Chief Minister (5k+ posts)
Azaad Khyalli ke term ko jis trha pak me mis-use kiya ja rha hy, is ke example mjy nhe milti. Pakistani logo ke Mentality me me ne Negativity ka factor, beyond the extrem limits tk dekha hy. hm logo ko hr cheez me keeray nikalny ke aadar hy. infact m totally disappoint by this so-caleld Nation