وزیر داخلہ کا وزیراعلیٰ خیبر پختونخوا کیخلاف کارروائی کا اعلان

mehmod-khan-azadi-march-pk.jpg


وفاقی حکومت نے وزیراعلیٰ خیبر پختونخواہ محمود خان اور کے پی کے میں تعینات پولیس اور انتظامیہ افسران کیخلاف کارروائی کا فیصلہ کرلیا ہے۔

وزیر داخلہ رانا ثنااللہ نے کہا کہ وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا محمود خان نے وفاق پر چڑھائی کرکے عہدے کا غیر آئینی استعمال کیا،جس پر حکومت نے کیخلاف کارروائی کا فیصلہ کیا ہے۔


رانا ثنا نے کہا کہ آئینی کارروائی کیلئے وزارت قانون سے رائے طلب کرلی ہے،وزارت قانون سے حاصل قانونی رائے پر عمل کریں گے۔،خیبرپختونخوا میں تعینات جن وفاقی ملازمین نے مارچ میں سہولت کاری کی ان افسران کیخلاف بھی ایسٹا کوڈ کے تحت کارروائی کی جائے گی۔

وزیرداخلہ کا کہناتھا کہ بعض پولیس افسران مسلح ہو کر وفاق پر چڑھائی میں ملوث پائے گئے، ایسے افسران کیخلاف عہدوں کے برخلاف قانون استعمال پر کارروائی ہوگی۔
 
Advertisement

Meme

Minister (2k+ posts)
اچھی بات ہے سیاسی مارچ کے لئے صوبائی انتظامیہ کا استعمال غلط ہے۔ کیا عمران خان نے لانگ مارچ کے لئے کے پی کے حکومت کا ہیلی کاپٹر استعمال کیا ہے اس کی بھی وضاحت آنی چاہئیے۔
 

Truth matters

MPA (400+ posts)
اچھی بات ہے سیاسی مارچ کے لئے صوبائی انتظامیہ کا استعمال غلط ہے۔ کیا عمران خان نے لانگ مارچ کے لئے کے پی کے حکومت کا ہیلی کاپٹر استعمال کیا ہے اس کی بھی وضاحت آنی چاہئیے۔
Kyaa Punjab police nay gundaa gardi kee...Iss Ka bhee check Hona chahiyay.Especially beghair permit Kay gharoon may jana
 

samkhan

Chief Minister (5k+ posts)
ان تمام گشتی کہ بچوں پر بہت جلد خودکش حملہ ہوگا
یہی ان سے نجات کا آسان راستہ ہے
 

Muskerahat

Chief Minister (5k+ posts)
yeh rana sana ullah not a good man. he is not even loyal with any one
یہ آدمی ایسی بات کر کے صوبائی تعصب کو ہوا دے رہا ہے . نفرتوں کے بیج بو رہا ہے صوبوں کے درمیان . یہ آدمی وہ لعنت ہے جو دشمن کا کام کر رہا ہے
 

Khattak_KSA

MPA (400+ posts)
I remember when nawaz sharif was Chief minister in punjab, he said once if Benazir who was the prime minister, will try to visit Lahore, he will arrest her. PTI should check the archives and will find old clips of newspaper. There was no social media and iPhone then to show this person why they have done in the past with opposition.
 

Arshak

Senator (1k+ posts)
My advice to Rana Chamgadar is that he should never visit KPK.He will be arrested or worse killed.I am convinced someone is going to blow him to smithereens with a grenade or an automatic weapon.If this Chamgadar is gone then whole of Pakistan will celebrate.He is a mass murderer and a drug dealer.Criminals like him must be punished.If the state is too weak to punish him then people are going to punish him.It is just a matter of time.
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
قادیانی باجوے کی ملک دشمنی فوج دشمنی اب پوری طرح ظاہر ہونا شروع ہوگئی ہے اس باجوے نے اس کالے کنجر ہوشیار پوری گشتی کے بچے کو جان بوجھ کر وزیر داخلہ لگایا جس پر پہلے ہی سے ماڈل ٹاؤن میں حاملہ عورتوں اور بچوں کے قتل کا مقدمہ چل رہا ہے اور منشیات فروش بھی یہ ہے باجوے نے اپنی سازش رجیم چینج میں امریکہ کا پالتو بن کر جو سازش کی اس کا اصل مقصد تھا ملک میں خانہ جنگی کرا کے ملک کو ڈیفالٹ کرا کر پاکستان کے ایٹمی اثاثے امریکہ کے حوالے کرکے پاکستان کے دشمنوں بشمول امریکہ انڈیا اور اسرائیل محفوظ بنایا جائے اور پاکستان کو غیر محفوظ کیا جائے اور ایک غیر ایٹمی پاکستان کے خدا نخواسطہ ٹکڑے کر دئے جائیں اور اب تک یہ ساری سازشیں ناپاک سازشیں ناکام ہوتی رہیں اور پاکستان کی عوام نے فہم فراست سے کام لیا ُُُ اور اسے پنجابی پٹھان لڑائی میں نہیں بدلنے دیا ورنہ اسکے بہت خطرناک نتائج ہوتے اب اس ہوشیار پوری گشتی کے بچے ، نطفہ حرام منشیات فروش ماڈل ٹاؤن کے قاتل پنجابی وزیر داخلہ نے پنجابی جرنیل باجوے پنجابی ڈی جی آئی ایس آئی پنجابی کور کمانڈر آف ٹین کور ُ اور باقی پنجابی کور کمانڈرز سے مل کر امریکہ کی سازش میں شامل ہوکر اب بہت خطرناک ٹوئسٹ لے لیا ہے اس گشتی کے بچے منشیات فروش کا یہ بیان کہ پٹھان صوبے کے پٹھان وزیر اعلئی اور باقی پٹھان بھائیوں کے خلاف پنجاب میں آنے اور اپنا پر امن احتجاج کرنے پر ان کے خلاف یہ کالا کنجر گشتی کا بچہ منشیات فروش کاروائی کرے گا اور ایک پٹھان وزیر اعلئی اور پٹھان صوبے کے خلاف ایکش اس گشتی کے بچے منشیات فروش کی اس پٹھانوں کے خلاف سازش ہے جسکے خوفناک نتائج نکلیں گے پاکستان کے ساتھ ساتھ دنیا کے ہر خطے میں موجود پٹھانوں پر حملہ آور ہوا ہے کیا پٹھان صوبہ پالستان سے الگ ہے اور صوبہ پختون خواہ کے لوگ کیا ادا منشیات فروش گشتی کے بچے کالے رانے کنجر سے کمتر لوگ ہیں کیا پنجابیوں کے کمی کمین ہیں کیا پاکستان آرمی میں موجود چالیس فیصد پٹھان اس پنجاب گردی پنجابی جرنیلوں کی آشیرباد سے اس گشتی کے بچے قاتل منشیات کی ساز ش پر کیا آر می میں پٹھان جوان اور افسر خاموش بیٹھ کر پٹھانوں کے خلاف سازش پر نامردوں کی طرح خاموش ہو جائیں گے کیا پاکستان آرمی نیوی اور ائر فورس کے ساتھ ساتھ ملک بھر میں موجود پٹھان اس پنجابی گردی پنجابی جرنیلوں کی بد معاشی اور اس گشتی کے بچے کالے کنجر پنجابی منشیات کے پٹھانوں پر حملے پر چپ رہیں گے باجوے کے مقرر کردہ اس منشیات فروش نے اس کرپشن کے خلاف مہم کو اپنی حرام زدگی اور گشتی پن سے یہ سازش کی ہے کہ اس احتجاج کو پٹھان پنجابی جھگڑے میں بدل دیا جائے
پنجابی جرنیلوں کی سازش رجیم چینج کو خانہ جنگی میں بدلنے کی طرف پہلا قدم رکھ دیا ہے اب پٹھان اس پنجابی مافیا پنجابی سازش اور پنجابی جرنیلوں کی پٹھا نوں کے خلاف سازش کا مونہہ توڑ جواب دیں گے فوج کے اندر بھی اور باہر بھی اس پنجابی قادیانی جرنیل باجوے اور پنجابی ہوشیاری پوری گشتی کے بچے منشیات فروش نے اپنی حرام زدگی اور سازش کو پٹھانوں کے خلاف مہمُ اور دشمنی میں بدل دیا بنا اور ایسی حرام زدگی کرکے اپنی قبر خود کھودی ہے
 
Last edited:

A.jokhio

Minister (2k+ posts)
This man will be Eliminated by KP youth, very soon. They've already declared it.
Taking avenge of what was done on 25th May,, Brutal force against women & kids
why KP youth...is their blood is cheap... khan must declare this defeat...he missed a golden change...now nothing is left but regret for Pakistan..
 
Sponsored Link