وزیر اعظم بننے کے بعد بھی عمران خان کی عبادات میں کمی نہیں آئی

Galaxy

Chief Minister (5k+ posts)
He needs to work day and night and make brave decisions so that this nation can come out of darkness. what ever he does in his lonely moments ,that's between him and his Rubb.

ranaji

President (40k+ posts)
Kiya abb IK ko bhi Saleh zafar aur talat mirassi ki zaroort prr gai , what the hell they want to tell ibadatt iss kuchh boht hi Khaas cheez hai jisko pakistani hukmran nahi krtay hain , aur kiya sirff ibadatt ki mash hoori kr ke hi popularity milti hai??? PTI walo Khuda ke wastay mazhabb kaa tamasha naa bnaa Kiya IK ibaadat awam ke wastay krta hai yaa Allah ke wastay , ???IK ko aik insan hi rehnay do farishta bna kr paish krnay ki zaroort nahi

ranaji

President (40k+ posts)
Zia saay braa Mazhabi portrayed bhi koi hoga yaa ...mi khanzeer aur Laanti Munafiq Islam frosh Khanzeer Disel say braa bhi koi ...mi Pakistan mai jo mazhab ke thaikaaydaar bnaa rahay Mgr unkay kalay kartooton ki wajjah dono ki jo kutaay wali hoti hai so called Islam ko seerhi ke tor prr istmaal krnay walay Munafiqon ki , Abb kamm azkamm Imran ko unn ...mion ke saath aur unn ...mion jaisa mazhabi bnanay ki koshish naa kro ,

raqeebroosia2

Politcal Worker (100+ posts)
What a load of bullshit. We elected him for his vision and his honesty. If being a 'momin' was the criteria than we would have elected imam-e-kaba for the job.
I am a PTI supporter and I am tired of this 'mard-e-momin' bullshit by PTI. Put you head down and do your job. We have had enough of extremism in the shape of 'khadim Rizvi', no more radicalizing the country.

1105892145-1.gif

https://www.express.com.pk/epaper/PoPupwindow.aspx?newsID=1105892145&Issue=NP_LHE&Date=20181117

saadkiakaray

Minister (2k+ posts)
Good for him but why they are telling us it’s betw Allah and his servant. People voted him in to “serve the people “. Still may Allah help him come up with people expectations.
It's good for his followers to know about his this positive side too. It will be motivation for them

saadi038

MPA (400+ posts)
It's good for his followers to know about his this positive side too. It will be motivation for them
Saad bhi I’m his follower as well and we ve been following him ever so long for his positivities. I don’t need religious motivation from IK. Right now as he is your PM We want him politically and constructively perform as one.

Ali Haq

Councller (250+ posts)
wah ji wah taliyan
Reham khan kehti hain keh Murad saeed aur Hamza abbasi full body wax karwatey they to make khan sandwich aur yehan pe ibadaat ka na rokney wala qissa!!!
Bhai yeh papi loog hi ziada ibadaat kartey hain. Just like pedophile moulvi sahaban

LAKH DI LANAT ON YOU.