مہنگائی مخالف احتجاج،جیالےرہنماکاسائیکل پراسمبلی آنےکافیصلہ،مگرچلانی نہ آئی

1behra.jpg


پٹرولیم مصنوعات میں اضافے پر ایوان بالا کے رکن پیپلزپارٹی کے سینیٹر بہرہ مند تنگی نے انوکھا احتجاج کیا۔ رہنما پیپلز پارٹی سائیکل پر سوار ہو کر پارلیمنٹ لاجز چلے گئے۔

بہرہ مند تنگی نے کہا کہ رات کے اندھیرے میں مہنگائی کا بم گرایا گیا ہے، موجود سلیکٹڈڈ وزیراعظم کو گھر بھیجنا ہوگا، اگر آج بھی عوام سڑکوں پر نہیں آتے تو آگے مزید برا حال ہوگا۔

اس حوالے سے جو ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے اس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بہرہ مند تنگی کو سائیکل تو نہیں چلانا آتی انہیں ایک ساتھی سہارا دیکر سائیکل چلوا رہا ہے لیکن وہ پھر بھی عوام کے ساتھ مہنگائی کے اس طوفان کو روکنے کیلئے کوشاں ہیں۔


یاد رہے کہ جمعرات اور جمعہ کی درمیانی شب حکومت نے رات ایک بجے کے قریب اچانک پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا ہے جس کے بعد پٹرول کی قیمت میں 8 روپے 3 پیسے کا اضافہ دیکھا گیا ہے اس کی نئی قیمت 145 روپے 82 پیسے ہو گئی ہے۔

دیگر میں ڈیزل کی قیمت میں 8 روپے 14 پیسے اضافہ کیا گیا ہے اس کی نئی قیمت 142 روپے 62 پیسے ہوگئی ہے۔ مٹی کے تیل کی قیمت میں 6 روپے 27 پیسے کا اضافہ کیا گیا ہے اور اس کی نئی قیمت 116 روپے 53 پیسے کی گئی ہے۔

اسی طرح لائٹ ڈیزل کی قیمت میں 5 روپے 72 پیسے کا اضافہ کیا گیا ہے اور اسکی نئی قیمت 114 روپے 7 پیسے کی گئی ہے۔
 
Advertisement
Sponsored Link