مریم نواز کے شوہر خواتین کیلئے کس قدر غیراخلاقی الفاظ کا استعمال کرتے رہے؟

safdar-awaan-bad-words.jpg


چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کی جانب سےنائب صدر ن لیگ مریم نوز کیلیے استعمال کئے گئے الفاظ پر طوفان برپا ہے، ایسے میں سوشل میڈیا صارفین لیگی رہنماؤں کی جانب سے خواتین کیلیے استعمال کیلیے نازیبا الفاظ کے پرانے کلپس بھی بطور ثبوت دکھارہے ہیں۔

صارف جہانداد خان نے کیپٹن صفدر کے پرانے کلپس شیئر کیے جس میں وہ بے دھڑک خواتین کیلیے غلط زبان کا استعمال کررہے اور ساتھ ہی اپنے کارکنوں سے حمایت بھی لے رہے۔


صارف جہانداد خان نے لکھا کہ مریم نواز کے شوہر اپنے حلقے کی غریب خواتین کو نشانہ بنانے کے لیے جو غلیظ زبان استعمال کرتے ہیں،وہ عمران خان کے کہنے سے 10 گنا بدتر ہے،یہ پچھلے 30 دنوں کے صرف 2 کلپس ہیں،لیکن ان خواتین کے بارے میں کوئی بات نہیں کرتا کیونکہ وہ طاقتور نہیں ہیں۔

صارفین کا کہنا ہے کہ عمران خان کے الفاظ پر طوفان کھڑا کرنیوالے مریم نواز کے شوہر کیپٹن صفدر کی اس زبان پر کیا کہیں گے،ایک پریس کانفرنس میں کیپٹن صفدر نے گالی دیتے ہوئے کہا تھا کہ ووٹ شیر کو پڑے اور نکلے بلے کو،کیپٹن صفدر نے گالی دی اور ساتھ ہین لیگی رہنما اور کارکن تالیاں بجاکر انہیں داد دیتے رہے۔

کیپٹن صفدر نے مزید کہا تھا کہ جو لوگ اپنی بیویاں پیش کرکے، اپنی بیٹیاں، بہنیں پیش کرکے عہدے لیں ان سے بڑا بے غیرت کون ہوگا،ایک اور جلسے میں خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ لڑکی قادیانی ہو ، لڑکا مسلمان ہوتو نکاح نہیں ہوتا، اگر اولاد پیدا ہوجائے تو وہ ویسی ہی ہوتی ہے جو نکاح کے بغیر ہوتی ہے، یہ اولاد کیسی ہوتی ہے؟

کیپٹن صفدر باربا رمجمع سے پوچھتے ہیں جس پر مجمعہ گالی دیتا ہے کہ ایسی اولاد حرامی ہوتی ہے،مسلم لیگ ن کے رہنما اور مریم نواز کے شوہر کیپٹن صفدرریٹائرڈ نے سابق چیف جسٹس ثاقب نثار کی مبینہ آڈیو ٹیپ پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ آگے توسوئمنگ پول کی سنیما اسکوپ فلمیں آنے والی ہیں،کیپٹن صفدر نے مزید وضاحت بھی کی تھی۔

کیپٹن ر صفدر نے آنے والی فلموں میں کسی کا نام لئے بغیر کہا تھا کہ دِکھائی دے گا کہ کوئی سوئمنگ پول میں گرا ہے تو کوئی باتھ روم میں گرا ہوا ہے۔




 
Advertisement
Last edited by a moderator:

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
iss 1500 riyal walay dallay ne 3 aurton ko bohat qareeb se dekha hai... apnai walida majida, double shift kulsum or mariam ... teeno ka sab jantay hain... randion main reh ker dalla na banta to or kia banta
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
sawal: nikah ke baghair jo bacha paida ho.. oosay kia kehte hain?
jawab: mehr u nissa

agar kisi ko jawab ghalt lagay to mariam safdar ki tareekh nikah o rukhsati (nikah nama ki copy ) or mehr u nissa ki tareekh paidaish (birth certificate) share ker de
 

Champion 01

Chief Minister (5k+ posts)
صفدر قسم کے لوگ شوہر نہی بلکہ دلے کہلاتے ہیں اور وہ بھی عربوں اور قطریوں کے۔
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
کیپٹن صفدر جو مریم کا پمپ ہےٗ وہ کیا اس گشتی فراری کا شوہر بھئ ہےُ؟ کیونکہ اسکا غیر منکوحہ شوہر اور اسکے دو بچوں کا باپ تو جاسم قطری ہےُ
 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
یہ کیپٹن صفدر
کسی قادیانی لڑکی اور مسلمان لڑکے کے بارے میں جو کہہ رہا ہے
وہ
کیا
کرنل جاوید اقبال باجوہ کے لڑکے اور میجر جنرل ریٹائرڈ اعجاز امجد قادیانی کی لڑکی کی شادی کے بارے میں کہہ رہا ہے ؟
 
Sponsored Link