عمران کے پاس کھونے کیلئے اب کچھ نہیں،جلسوں کا فائدہ نظر آیا:مظہر عباس

jalse-imran-khan--mazhar-abbas-lhr-zm.jpg


چیئرمین تحریک انساف عمران خان نا اہل ہوجائیں یا ان پر پابندی لگ جائے الیکشن میں کھڑے ہونے کیلیے تو اس کے بعد پاکستان تحریک انصاف کا کیا لائحہ عمل ہوگا؟ جیونیوز کے پروگرام رپورٹ کارڈ میں میزبان علینہ فاروق شیخ نے سینیئر تجزیہ کار مظہر عباس سے اس حوالے سے سوال پوچھا، ساتھ ہی پوچھا کہ ضمنی انتخاب کی اس حوالے سے کیا اہمیت ہے؟ یا جلسے جلوس عمران خان کو الیکشن میں کامیابی دلواسکیں گے؟


مظہر عباس نے کہا کہ عمران خان کے پاس کھونے کیلیے اب کچھ نہیں ہے،حکومت کی پالیسی کا فائدہ عمران خان کو ملا، مہنگائی کم ہوجاتی، ریلیف ملتا عوام کو تو عمران خان کو نقصان ہوتا، لیکن عمران خان کے جلسے جلوس کا فائدہ عمران خان کو پنجاب میں ضمنی الیکشن میں نظر آگیا۔

مظہر عباس نے کہا کہ آج عمران خان کے پاس کھونے کیلیے اس لیے کچھ نہیں کیونکہ پنجاب میں ان کی حکومت ہے، خیبرپختونخوا میں ان کی حکومت ہے، ان کے پاس سینیٹ میں لوگ ہیں، الیکشن کے اعلان پر بات ہوسکتی ہے تو الیکشن کے اعلان پر بھی ایک میٹنگ پوائنٹ بن سکتا ہے،
باقی الزامات ، مقدمات تو گزشتہ حکومت نے نواز شریف پر بھی لگائے۔
 

aftab818

MPA (400+ posts)
There are some people who changes their views and they know IK stance is based on truth and people in majority follow him . But people like Mazhar Abbas and a few more like him are the worst than Sethi, salim saafi and talat who atleast are known symbols of yellow journalism.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
IK ab sahafat ke babo k chotay damagho m adjust hi nahi hota.
IK in k zehano k level se bohat uper jaa chuka..
 
Sponsored Link