صرف پاکستانی روپے کی قدر میں کمی کی باتیں پراپیگنڈا ہیں،مزمل اسلم

2currama.jpg

وزارت خزانہ کے ترجمان مزمل اسلم نے کہا کہ پروپیگنڈا کیا جا رہا ہے کہ روپے کی قدر میں امریکی ڈالر کے مقابلے میں کمی ہوئی ہے۔ انہوں نے موجودہ سال میں روپے کا ڈالر سمیت دیگر کرنسیوں سے موازنہ کرتے ہوئے ایک گراف بھی شیئر کیا۔


ترجمان وزارت خزانہ مزمل اسلم نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کہا کہ رواں سال میں دنیا کی صف اول کی گرتی ہوئی کرنسیوں کی آج تک کی صورتحال پیش کی گئی ہے اس گراف میں دکھایا گیا ہے کہ پاکستانی روپیہ تھائی بھٹ، سویڈش کرونا، برازیل رئیل، جاپانی ین، جنوبی کورین وون اور یورو کے ساتھ مثاوی شرح سے گر رہا ہے۔

مگر واضح رہے کہ انہوں نے اس گراف کا کوئی مصدقہ لنک یا کوئی سورس نہیں دیا جہاں سے اس کو دیکھا جا سکے کہ یہ کس تناظر میں روپے کے گرنے سے متعلق کہا جا رہا ہے۔ جس پر صارفین نے ان سے اس سے متعلق سوال بھی کیا مگر اس پر انہوں نےکوئی جواب نہیں دیا۔


اس گراف کو غور سے دیکھا جائے تو پتہ چلتا ہے کہ آج تک کی تاریخ میں کیوبا پیسو ڈالر کے مقابلے میں 96 فیصد تک گرا، جب کہ اس کے بعد لیبیا کا دینار آتا ہے جس میں 71 فیصد گراوٹ ہے۔ تیسرے نمبر پر ترکی کا لیرا ہے جو کہ 45 فیصد تک گرا ہے۔

اس گراف میں پاکستانی روپے میں 10 فیصد گراوٹ دکھائی گئی ہے اور اس شرح پر تھائی بھٹ، پروویئن سول، سویڈش کرونا، برازیل ریئل و دیگر موجود ہیں۔
 
Advertisement

Landmark

Minister (2k+ posts)

مزمل اسلم

maybe his office Boy
have a better vision than him
--------

Don't promote him​
 

FahadBhatti

Minister (2k+ posts)
1 usd was almost equal to 1 cuban peso on 25 sep 2020 but suddenly rose to 24 the next day. What sorcery is this?
 

nasir77

Chief Minister (5k+ posts)
Muzamal Sahib, keep it up, you are doing a marvelous job! People who don't have any arguments would bark to scare off !!! London Leader Singhi
 
Sponsored Link