صحیح بخاری پر غیر مسلموں کے حملوں کا جواب

Haideriam

Senator (1k+ posts)
Allah sub Muhammad PBUH aur Sahaba ka deen samjhne aur us per amal karne ki taufeeq dae aur dajjalon aur Irani mullon se bachne ki bhi taufeeq kiyonke unke deen ka Islam se koi wasta nahin
بلکل الله کی لعنت ہو ایرانی مجوسیوں پر جنہوں نے رسول خدا کے اسلام سے برعکس دین کھڑا کیا ان میں ابو حنیفہ اسماعیل بخاری پیش پیش ہیں ہمارے مذھب میں کوئی بھی امام ایرانی النسل مجوسی نہیں الحمدللہ
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
بلکل الله کی لعنت ہو ایرانی مجوسیوں پر جنہوں نے رسول خدا کے اسلام سے برعکس دین کھڑا کیا ان میں ابو حنیفہ اسماعیل بخاری پیش پیش ہیں ہمارے مذھب میں کوئی بھی امام ایرانی النسل مجوسی نہیں الحمدللہ
laanat tujh per aur tamam aal-e-majoos per jin ka Kalima, Namaaz, Zakaat, Hajj sab hi Muslamanoon se alag hae aur jin ka aaqa abdullah bin sabah yahoodi hae
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
laanat tujh per aur tamam aal-e-majoos per jin ka Kalima, Namaaz, Zakaat, Hajj sab hi Muslamanoon se alag hae aur jin ka aaqa abdullah bin sabah yahoodi hae
بلکل مجوسیوں پر ان کے پیروکاروں پر لعنت ظاہر ہے ابو حنیفہ آور اسماعیل بخاری بھی مجوسی النسل ہی تھے لعنت اپنا ٹارگٹ خود ڈھونڈھ لیتی ہے تجھ پر تو ویسے ہی لعنت ہے یزید کے انڈے
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
بلکل مجوسیوں پر ان کے پیروکاروں پر لعنت ظاہر ہے ابو حنیفہ آور اسماعیل بخاری بھی مجوسی النسل ہی تھے لعنت اپنا ٹارگٹ خود ڈھونڈھ لیتی ہے تجھ پر تو ویسے ہی لعنت ہے یزید کے انڈے

have you seen the mirror? does your face resemble someone who ran away from a war he had gone to? does it resemble someone who is on payroll of Iran? does it resemble someone who stole money from his own masjid? well glad tidings you are a certified majoosi
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
have you seen the mirror? does your face resemble someone who ran away from a war he had gone to? does it resemble someone who is on payroll of Iran? does it resemble someone who stole money from his own masjid? well glad tidings you are a certified majoosi
جو احد خندق حنین خیبر سے بھاگے ان کے بارے کیا کہتے ہو ؟
میں تو اکیلا تم سب سے بلکہ فورم کی انتظامیہ کے مقابل کھڑا ہوں
جواب تو دیتے نہیں مجوسی جو میں نے بتلاے وحکم ہوں تو آور لو
مسلم شریف والے
ترمزی
نسائی
غزالی
طبری
یہ موٹے موٹے نام ہیں یہ سب مجوسی النسل ثابت ہیں
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
جو احد خندق حنین خیبر سے بھاگے ان کے بارے کیا کہتے ہو ؟
میں تو اکیلا تم سب سے بلکہ فورم کی انتظامیہ کے مقابل کھڑا ہوں
جواب تو دیتے نہیں مجوسی جو میں نے بتلاے وحکم ہوں تو آور لو
مسلم شریف والے
ترمزی
نسائی
غزالی
طبری
یہ موٹے موٹے نام ہیں یہ سب مجوسی النسل ثابت ہیں
jo Imam ko baech gaye unka? jo tu khud Iraq se bhaga aur Canada Calgary mein aa ke ruka uska? jo teri shakal hindu haldiram jaisi hae uska?
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
jo Imam ko baech gaye unka? jo tu khud Iraq se bhaga aur Canada Calgary mein aa ke ruka uska? jo teri shakal hindu haldiram jaisi hae uska?
ببوا جو بھاگے تھے احد خندق حنین خیبر ان کی بات کو گول کر گئے
جو مجوسی ثابت ہوے وہ لعنتی ہیں ان کا بھی جواب ندارو بہاری یہ تو تیری اوقات ہے کے جواب ے نہیں سکتا اور شوق تجھے مذہبی بحث کا ہے امی چھوٹی کی بہن اسماء بنت ابو بکر متہ کرتی رہی دو مٹھی آتے کے لیے اس کا کوئی جواب نہیں او تو ہے کون ؟
 

Pakistani1947

Chief Minister (5k+ posts)
Allah sub Muhammad PBUH aur Sahaba ka deen samjhne aur us per amal karne ki taufeeq dae aur dajjalon aur Irani mullon se bachne ki bhi taufeeq kiyonke unke deen ka Islam se koi wasta nahin

شیعہ اپنے باطل عقیدہ بداء کی تاویل میں صحیح بخاری کی حدیث نمبر چونتیسو چونسٹھ پیش کرتے ہیں جبکہ اس حدیث کا شیعہ کے باطل عقیدہ بداء سے دور دور کا بھی واسطہ نہیں اور بخاری کی حدیث میں الله تعالیٰ کا اپنے بندوں سے امتحان کا ذکر ہے - الله نے اپنے تمام بندوں کو اس دنیا میں امتحان کے لئے بھیجا ہے اور الله اپنے بندوں کو مثال دے کر سمجھاتا ہے کہ یہ دنیا امتحان کی جگہ ہے جیسے کہ حضرت ایوب کو طویل بیماری میں مبتلا کر کے آزمایا گیا - نیچے طویل دلائل سے واضح ہو جاۓ گا کہ شیعہ کے باطل عقیدہ بداء کے مطابق الله تعالیٰ مستقبل کے بارے میں پیش گوئی کرتے ہوۓ غلطی کر سکتا ہے - أستغفر الله - اور یہ باطل عقیدہ بداء شیعہ کے اماموں نے اپنی جھوٹی پیش گوئ پوری نہ ہونے کے جواز میں گھڑا ہے



نیچھے بخاری کی مکمل حدیث نمبر چونتیسو چونسٹھ بیان کی جا رہی ہے جو شیعہ اپنے باطل عقیدہ بداء کی تاویل میں پیش کرتے ہیں



آپ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا کہ بنی اسرائیل میں تین شخص تھے، ایک کوڑھی، دوسرا اندھا اور تیسرا گنجا، الله تعالیٰ نے چاہا کہ ان کا امتحان لے۔ چنانچہ الله تعالیٰ نے ان کے پاس ایک فرشتہ بھیجا۔ فرشتہ پہلے کوڑھی کے پاس آیا اور اس سے پوچھا کہ تمہیں سب سے زیادہ کیا چیز پسند ہے؟ اس نے جواب دیا کہ اچھا رنگ اور اچھی چمڑی کیونکہ مجھ سے لوگ پرہیز کرتے ہیں۔ بیان کیا کہ فرشتے نے اس پر اپنا ہاتھ پھیرا تو اس کی بیماری دور ہو گئی اور اس کا رنگ بھی خوبصورت ہو گیا اور چمڑی بھی اچھی ہو گئی۔ فرشتے نے پوچھا کس طرح کا مال تم زیادہ پسند کرو گے؟ اس نے کہا کہ اونٹ! یا اس نے گائے کہی، اسحاق بن عبدالله کو اس سلسلے میں شک تھا کہ کوڑھی اور گنجے دونوں میں سے ایک نے اونٹ کی خواہش کی تھی اور دوسرے نے گائے کی۔ چنانچہ اسے حاملہ اونٹنی دی گئی اور کہا گیا کہ الله تعالیٰ تمہیں اس میں برکت دے گا، پھر فرشتہ گنجے کے پاس آیا اور اس سے پوچھا کہ تمہیں کیا چیز پسند ہے؟ اس نے کہا کہ عمدہ بال اور موجودہ عیب میرا ختم ہو جائے کیونکہ لوگ اس کی وجہ سے مجھ سے پرہیز کرتے ہیں۔ بیان کیا کہ فرشتے نے اس کے سر پر ہاتھ پھیرا اور اس کا عیب جاتا رہا اور اس کے بجائے عمدہ بال آ گئے۔ فرشتے نے پوچھا، کس طرح کا مال پسند کرو گے؟ اس نے کہا کہ گائے! بیان کیا کہ فرشتے نے اسے حاملہ گائے دے دی اور کہا کہ اللہ تعالیٰ اس میں برکت دے گا۔ پھر اندھے کے پاس فرشتہ آیا اور کہا کہ تمہیں کیا چیز پسند ہے؟ اس نے کہا کہ الله تعالیٰ مجھے آنکھوں کی روشنی دیدے تاکہ میں لوگوں کو دیکھ سکوں۔ بیان کیا کہ فرشتے نے ہاتھ پھیرا اور الله تعالیٰ نے اس کی بینائی اسے واپس دے دی۔ پھر پوچھا کہ کس طرح کا مال تم پسند کرو گے؟ اس نے کہا کہ بکریاں! فرشتے نے اسے حاملہ بکری دے دی۔ پھر تینوں جانوروں کے بچے پیدا ہوئے، یہاں تک کہ کوڑھی کے اونٹوں سے اس کی وادی بھر گئی، گنجے کی گائے بیل سے اس کی وادی بھر گئی اور اندھے کی بکریوں سے اس کی وادی بھر گئی۔ پھر دوبارہ فرشتہ اپنی اسی پہلی شکل میں کوڑھی کے پاس آیا اور کہا کہ میں ایک نہایت مسکین و فقیر آدمی ہوں، سفر کا تمام سامان و اسباب ختم ہو چکا ہے اور اللہ تعالیٰ کے سوا اور کسی سے حاجت پوری ہونے کی امید نہیں، لیکن میں تم سے اسی ذات کا واسطہ دے کر جس نے تمہیں اچھا رنگ اور اچھا چمڑا اور مال عطا کیا، ایک اونٹ کا سوال کرتا ہوں جس سے سفر کو پورا کر سکوں۔ اس نے فرشتے سے کہا کہ میرے ذمہ حقوق اور بہت سے ہیں۔ فرشتہ نے کہا، غالباً میں تمہیں پہچانتا ہوں، کیا تمہیں کوڑھ کی بیماری نہیں تھی جس کی وجہ سے لوگ تم سے گھن کھاتے تھے۔ تم ایک فقیر اور قلاش تھے۔ پھر تمہیں الله تعالیٰ نے یہ چیزیں عطا کیں؟ اس نے کہا کہ یہ ساری دولت تو میرے باپ دادا سے چلی آ رہی ہے۔ فرشتے نے کہا کہ اگر تم جھوٹے ہو تو الله تمہیں اپنی پہلی حالت پر لوٹا دے۔ پھر فرشتہ گنجے کے پاس اپنی اسی پہلی صورت میں آیا اور اس سے بھی وہی درخواست کی اور اس نے بھی وہی کوڑھی والا جواب دیا۔ فرشتے نے کہا کہ اگر تم جھوٹے ہو تو اللہ تعالیٰ تمہیں اپنی پہلی حالت پر لوٹا دے۔ اس کے بعد فرشتہ اندھے کے پاس آیا، اپنی اسی پہلی صورت میں اور کہا کہ میں ایک مسکین آدمی ہوں، سفر کے تمام سامان ختم ہو چکے ہیں اور سوا الله تعالیٰ کے کسی سے حاجت پوری ہونے کی توقع نہیں۔ میں تم سے اس ذات کا واسطہ دے کر جس نے تمہیں تمہاری بینائی واپس دی ہے، ایک بکری مانگتا ہوں جس سے اپنے سفر کی ضروریات پوری کر سکوں۔ اندھے نے جواب دیا کہ واقعی میں اندھا تھا اور الله تعالیٰ نے مجھے اپنے فضل سے بینائی عطا فرمائی اور واقعی میں فقیر و محتاج تھا اور الله تعالیٰ نے مجھے مالدار بنایا۔ تم جتنی بکریاں چاہو لے سکتے ہو، الله کی قسم جب تم نے الله کا واسطہ دیا ہے تو جتنا بھی تمہارا جی چاہے لے جاؤ، میں تمہیں ہرگز نہیں روک سکتا۔ فرشتے نے کہا کہ تم اپنا مال اپنے پاس رکھو، یہ تو صرف امتحان تھا اور الله تعالیٰ تم سے راضی اور خوش ہے اور تمہارے دونوں ساتھیوں سے ناراض ہے۔
Sahih Bukhari - 3464 - Islam360​
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
ببوا جو بھاگے تھے احد خندق حنین خیبر ان کی بات کو گول کر گئے
جو مجوسی ثابت ہوے وہ لعنتی ہیں ان کا بھی جواب ندارو بہاری یہ تو تیری اوقات ہے کے جواب ے نہیں سکتا اور شوق تجھے مذہبی بحث کا ہے امی چھوٹی کی بہن اسماء بنت ابو بکر متہ کرتی رہی دو مٹھی آتے کے لیے اس کا کوئی جواب نہیں او تو ہے کون ؟
haldiram laanti baat ko ghuma nahin jinhon ne Imam Hussain ko bulaya tha woh kahan bhaag gaye the? ab tu apna tazkara bhi kar tu kyon bhaga Iraq se
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)

شیعہ اپنے باطل عقیدہ بداء کی تاویل میں صحیح بخاری کی حدیث نمبر چونتیسو چونسٹھ پیش کرتے ہیں جبکہ اس حدیث کا شیعہ کے باطل عقیدہ بداء سے دور دور کا بھی واسطہ نہیں اور بخاری کی حدیث میں الله تعالیٰ کا اپنے بندوں سے امتحان کا ذکر ہے - الله نے اپنے تمام بندوں کو اس دنیا میں امتحان کے لئے بھیجا ہے اور الله اپنے بندوں کو مثال دے کر سمجھاتا ہے کہ یہ دنیا امتحان کی جگہ ہے جیسے کہ حضرت ایوب کو طویل بیماری میں مبتلا کر کے آزمایا گیا - نیچے طویل دلائل سے واضح ہو جاۓ گا کہ شیعہ کے باطل عقیدہ بداء کے مطابق الله تعالیٰ مستقبل کے بارے میں پیش گوئی کرتے ہوۓ غلطی کر سکتا ہے - أستغفر الله - اور یہ باطل عقیدہ بداء شیعہ کے اماموں نے اپنی جھوٹی پیش گوئ پوری نہ ہونے کے جواز میں گھڑا ہے



نیچھے بخاری کی مکمل حدیث نمبر چونتیسو چونسٹھ بیان کی جا رہی ہے جو شیعہ اپنے باطل عقیدہ بداء کی تاویل میں پیش کرتے ہیں


آپ صلی الله علیہ وسلم نے فرمایا کہ بنی اسرائیل میں تین شخص تھے، ایک کوڑھی، دوسرا اندھا اور تیسرا گنجا، الله تعالیٰ نے چاہا کہ ان کا امتحان لے۔ چنانچہ الله تعالیٰ نے ان کے پاس ایک فرشتہ بھیجا۔ فرشتہ پہلے کوڑھی کے پاس آیا اور اس سے پوچھا کہ تمہیں سب سے زیادہ کیا چیز پسند ہے؟ اس نے جواب دیا کہ اچھا رنگ اور اچھی چمڑی کیونکہ مجھ سے لوگ پرہیز کرتے ہیں۔ بیان کیا کہ فرشتے نے اس پر اپنا ہاتھ پھیرا تو اس کی بیماری دور ہو گئی اور اس کا رنگ بھی خوبصورت ہو گیا اور چمڑی بھی اچھی ہو گئی۔ فرشتے نے پوچھا کس طرح کا مال تم زیادہ پسند کرو گے؟ اس نے کہا کہ اونٹ! یا اس نے گائے کہی، اسحاق بن عبدالله کو اس سلسلے میں شک تھا کہ کوڑھی اور گنجے دونوں میں سے ایک نے اونٹ کی خواہش کی تھی اور دوسرے نے گائے کی۔ چنانچہ اسے حاملہ اونٹنی دی گئی اور کہا گیا کہ الله تعالیٰ تمہیں اس میں برکت دے گا، پھر فرشتہ گنجے کے پاس آیا اور اس سے پوچھا کہ تمہیں کیا چیز پسند ہے؟ اس نے کہا کہ عمدہ بال اور موجودہ عیب میرا ختم ہو جائے کیونکہ لوگ اس کی وجہ سے مجھ سے پرہیز کرتے ہیں۔ بیان کیا کہ فرشتے نے اس کے سر پر ہاتھ پھیرا اور اس کا عیب جاتا رہا اور اس کے بجائے عمدہ بال آ گئے۔ فرشتے نے پوچھا، کس طرح کا مال پسند کرو گے؟ اس نے کہا کہ گائے! بیان کیا کہ فرشتے نے اسے حاملہ گائے دے دی اور کہا کہ اللہ تعالیٰ اس میں برکت دے گا۔ پھر اندھے کے پاس فرشتہ آیا اور کہا کہ تمہیں کیا چیز پسند ہے؟ اس نے کہا کہ الله تعالیٰ مجھے آنکھوں کی روشنی دیدے تاکہ میں لوگوں کو دیکھ سکوں۔ بیان کیا کہ فرشتے نے ہاتھ پھیرا اور الله تعالیٰ نے اس کی بینائی اسے واپس دے دی۔ پھر پوچھا کہ کس طرح کا مال تم پسند کرو گے؟ اس نے کہا کہ بکریاں! فرشتے نے اسے حاملہ بکری دے دی۔ پھر تینوں جانوروں کے بچے پیدا ہوئے، یہاں تک کہ کوڑھی کے اونٹوں سے اس کی وادی بھر گئی، گنجے کی گائے بیل سے اس کی وادی بھر گئی اور اندھے کی بکریوں سے اس کی وادی بھر گئی۔ پھر دوبارہ فرشتہ اپنی اسی پہلی شکل میں کوڑھی کے پاس آیا اور کہا کہ میں ایک نہایت مسکین و فقیر آدمی ہوں، سفر کا تمام سامان و اسباب ختم ہو چکا ہے اور اللہ تعالیٰ کے سوا اور کسی سے حاجت پوری ہونے کی امید نہیں، لیکن میں تم سے اسی ذات کا واسطہ دے کر جس نے تمہیں اچھا رنگ اور اچھا چمڑا اور مال عطا کیا، ایک اونٹ کا سوال کرتا ہوں جس سے سفر کو پورا کر سکوں۔ اس نے فرشتے سے کہا کہ میرے ذمہ حقوق اور بہت سے ہیں۔ فرشتہ نے کہا، غالباً میں تمہیں پہچانتا ہوں، کیا تمہیں کوڑھ کی بیماری نہیں تھی جس کی وجہ سے لوگ تم سے گھن کھاتے تھے۔ تم ایک فقیر اور قلاش تھے۔ پھر تمہیں الله تعالیٰ نے یہ چیزیں عطا کیں؟ اس نے کہا کہ یہ ساری دولت تو میرے باپ دادا سے چلی آ رہی ہے۔ فرشتے نے کہا کہ اگر تم جھوٹے ہو تو الله تمہیں اپنی پہلی حالت پر لوٹا دے۔ پھر فرشتہ گنجے کے پاس اپنی اسی پہلی صورت میں آیا اور اس سے بھی وہی درخواست کی اور اس نے بھی وہی کوڑھی والا جواب دیا۔ فرشتے نے کہا کہ اگر تم جھوٹے ہو تو اللہ تعالیٰ تمہیں اپنی پہلی حالت پر لوٹا دے۔ اس کے بعد فرشتہ اندھے کے پاس آیا، اپنی اسی پہلی صورت میں اور کہا کہ میں ایک مسکین آدمی ہوں، سفر کے تمام سامان ختم ہو چکے ہیں اور سوا الله تعالیٰ کے کسی سے حاجت پوری ہونے کی توقع نہیں۔ میں تم سے اس ذات کا واسطہ دے کر جس نے تمہیں تمہاری بینائی واپس دی ہے، ایک بکری مانگتا ہوں جس سے اپنے سفر کی ضروریات پوری کر سکوں۔ اندھے نے جواب دیا کہ واقعی میں اندھا تھا اور الله تعالیٰ نے مجھے اپنے فضل سے بینائی عطا فرمائی اور واقعی میں فقیر و محتاج تھا اور الله تعالیٰ نے مجھے مالدار بنایا۔ تم جتنی بکریاں چاہو لے سکتے ہو، الله کی قسم جب تم نے الله کا واسطہ دیا ہے تو جتنا بھی تمہارا جی چاہے لے جاؤ، میں تمہیں ہرگز نہیں روک سکتا۔ فرشتے نے کہا کہ تم اپنا مال اپنے پاس رکھو، یہ تو صرف امتحان تھا اور الله تعالیٰ تم سے راضی اور خوش ہے اور تمہارے دونوں ساتھیوں سے ناراض ہے۔
Sahih Bukhari - 3464 - Islam360​
one of the greatest attributes of Allah Subhanahu wa Tala is HIS Knowledge which encompasses entire creation and all times. shia came up with these stupid theories to cover their lies and deceit. that is also the reason they had to come up with taqayyah as Hazrat Ali, Hazrat Hassan, Hazrat Hussain and entire Ahl-e-Bayt cursed them to no end
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
haldiram laanti baat ko ghuma nahin jinhon ne Imam Hussain ko bulaya tha woh kahan bhaag gaye the? ab tu apna tazkara bhi kar tu kyon bhaga Iraq se
لعنت تو ان پر ہے جو رسول خدا کو چھوڑ کر ہر غزوے میں فرار ہوے ہمت ہے تو بات کر اس موضوع سے بھاگ کر کوفہ پہنچ گیا ابھی احد خندق خیبر حنین جمل سفین باقی ہے
تو تو متہ کرنے والوں کو رضی اللہ‎ کہتا ہے دشمن علی حرام زادہ ہے یہ صحابہ بھی مانتے تھے تو ولد الحیض ہے
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
لعنت تو ان پر ہے جو رسول خدا کو چھوڑ کر ہر غزوے میں فرار ہوے ہمت ہے تو بات کر اس موضوع سے بھاگ کر کوفہ پہنچ گیا ابھی احد خندق خیبر حنین جمل سفین باقی ہے
تو تو متہ کرنے والوں کو رضی اللہ‎ کہتا ہے دشمن علی حرام زادہ ہے یہ صحابہ بھی مانتے تھے تو ولد الحیض ہے
haldiram get a life. you know you have been shamed but like a old hag you just keep repeating your useless gibberish. who believes you? like irani mullah or the cursed zameer naqvi you have lost all credibility. in fact if it were not for your stupid posts I would not share things that I posted before but you are forcing me to do that even more. eventually all shias are going to beat the crap out of you bringing the whole religion in disrepute
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
haldiram get a life. you know you have been shamed but like a old hag you just keep repeating your useless gibberish. who believes you? like irani mullah or the cursed zameer naqvi you have lost all credibility. in fact if it were not for your stupid posts I would not share things that I posted before but you are forcing me to do that even more. eventually all shias are going to beat the crap out of you bringing the whole religion in disrepute
بکواس نہیں صرف یہ بتاؤ احد میں تو معافی مل گئی تنبیہ کے ساتھ پھر خیبر حنین خیبر میں فراری اس پر معافی ملی ؟
اسما بنت ابو بکر کے متہ پر زبان کھولو لکھو وہ بجی حرام کام تھا
ہمت کرو شاباش
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
بکواس نہیں صرف یہ بتاؤ احد میں تو معافی مل گئی تنبیہ کے ساتھ پھر خیبر حنین خیبر میں فراری اس پر معافی ملی ؟
اسما بنت ابو بکر کے متہ پر زبان کھولو لکھو وہ بجی حرام کام تھا
ہمت کرو شاباش
yeh huwa uke saath jo jhoot bandh rahe haen
5760.jpg

an-iranian-shiite-muslim-rolls-over-in-a-mud-pond-during-the-kharrah-picture-id856143082

5760.jpg
 

Haideriam

Senator (1k+ posts)
yeh huwa uke saath jo jhoot bandh rahe haen
5760.jpg

an-iranian-shiite-muslim-rolls-over-in-a-mud-pond-during-the-kharrah-picture-id856143082

5760.jpg
جان تیری چھوٹنی نہیں بہاری جتنے مرضی پوسٹر لگا لے مجھے بتانا پڑے گا کے احد خندق خیبر حنین کے فرار ہونے والے کون تھے اور رضی الله کیسے بن گئے؟
اسما بنت ابو بکرخالہ جان نے متہ کیا وہ حرام کام تھا یا حلال تھا تو پھر حرام کیسے متہ سے پیدا ہونے والا رضی الله کیسے ؟
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
جان تیری چھوٹنی نہیں بہاری جتنے مرضی پوسٹر لگا لے مجھے بتانا پڑے گا کے احد خندق خیبر حنین کے فرار ہونے والے کون تھے اور رضی الله کیسے بن گئے؟
اسما بنت ابو بکرخالہ جان نے متہ کیا وہ حرام کام تھا یا حلال تھا تو پھر حرام کیسے متہ سے پیدا ہونے والا رضی الله کیسے ؟
haldiram I know children borne out of zina are the smartest. did you read Quran? ohh sorry forgot being a majoosi you cannot read Quran. none of the mullahs can read Quran even Khomeini used to read like children 3 years old.
so coming back to subject did Quran forgive all the Sahaba? YES! so why can't you forgive? because you do not believe in Quran. being a non muslim you should be more worried about which part of jahannum your ancestors are in than worry about Sahaba. all Sahaba the companions of the Holy Prophet are beloved to Allah SWT but again that thing is in Quran and again being a majoosi you cannot read Quran
 

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
shia book of hadith are full of fabrication! this is what leads you to doubt Sahaba and being non muslim majoosi you cannot comprehend