تبلیغی جماعت کے خلاف میڈیا اور سوشل میڈیا کا منفی کردار

Status
Not open for further replies.

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
There was no propaganda
these illiterate molvis need education and understand science

Mr. Nincompoop, your inability to see the propaganda speaks loud of your castrated clan. What education are you talking about? You egg-heads call the piece of paper you're carrying education? Get a life!!!

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
91902641_123143025969981_2900745827100131328_n.jpg

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
what else can you expect from the. they have to divert the attention from the rogue nation of mullahs. he is from the nation that believes in lies and deceit as their way of life

My dear brother, these shias have joined their dirty hands on this forum and elsewhere embarking themselves upon their nasty mission of 'defaming Tablighi jamaat'. Someone has to give them the taste of their own medicine. This is the only reason why I am paying them back in the same coin.

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
BOTHER, I DO HAVE MY PERSONAL EXPERIENCE, AT THE AGE OF 40, I DID GO WITH THEM FOR TABLEEGH FOR FEW MONTHS, THEN I BACKED OFF......AND NEVER WENT WITH THEM AGAIN.....

Could you please share with us what prompted you to go with them and then what stopped you from going out with them?

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
بھائی! مجھے لگتا ہے آپ سے اپنی 'رسپیکٹ' بچانے کیلئے وہ دم دبا کر بھاگ گیا۔
دم والی مخلوق سے آپ کا خاندانی رشتہ ہے ... میں انسان ہوں اور تمھارے اس دوست کی 'بالٹی' میں نے بجا دی ہے

Shareef

Minister (2k+ posts)
The Tableeghi jamaat should incorporate "Huqooq ul baad" in their preachings as first priority. Otherwise they will make no change in the corrupt society even if they preach for another 100 years.

IM SHAH

Senator (1k+ posts)
Could you please share with us what prompted you to go with them and then what stopped you from going out with them?
I WENT WITH DIFFERENT GROUPS IN DIFFERENT CITIES TO MAKE SURE THAT ONE GROUP OR ONE PERSON CANNOT REPRESENT TO WHOLE COMMUNITY BUT UNFORTUNATELY,I FOUND A FLW IN ALMOST ALL THE GROUPS,, THAT THERE WAS A HELL LOT OF DIFFERENCE BETWEEN ACTION AND PREACHING..."QUOL AUR FAAIL MAIN TAZAAD".... AS I MENTION IN MY FIRST POST THAT ONLY "NAMAZ AND ROZA" ARE NOT THE THE WHOLE OF ISLAM,,,, OF COURSE THEY ARE PART OF ISLAM BUT NOT WHOLE OF RELIGION....

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
سعودی عرب میں شیعہ جس شہر میں رہتے ہیں اسکا نام 'قطیف' ہے ... سعودی عرب میں شروع میں ایک قطیفی شیعہ ایران سے واپسی پر بحرین کے راستے سعودی عرب میں داخل ہو گیا ، لیکن پکڑا گیا ... دوسرا قطیفی ایران سے واپسی پر متحدہ عرب امارات سے داخل ہوا مگر وہ بھی پکڑا گیا ...جب سعودی حکومت نے تین قتیفی پ پکڑ لیے تو اس کے بعد 'قطیف' شہر کو مکمّل طور پر گھیر کر بند کر دیا ...جس سے سعودی عرب بڑی تباہی سے بچ گیا الحمد للّه

اگر پاکستان ایران سے آنے والوں کو کہیں بند کر دیتا تو یہ گند پاکستان میں نہ پھیلتا .

IM SHAH

Senator (1k+ posts)
The Tableeghi jamaat should incorporate "Huqooq ul baad" in their preachings as first priority. Otherwise they will make no change in the corrupt society even if they preach for another 100 years.
100% AGREED,,,,,,, the problem is, they think only Namaz and Roza is the whole of Religion....

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
I WENT WITH DIFFERENT GROUPS IN DIFFERENT CITIES TO MAKE SURE THAT ONE GROUP OR ONE PERSON CANNOT REPRESENT TO WHOLE COMMUNITY BUT UNFORTUNATELY,I FOUND A FLW IN ALMOST ALL THE GROUPS,, THAT THERE WAS A HELL LOT OF DIFFERENCE BETWEEN ACTION AND PREACHING..."QUOL AUR FAAIL MAIN TAZAAD".... AS I MENTION IN MY FIRST POST THAT ONLY "NAMAZ AND ROZA" ARE NOT THE THE WHOLE OF ISLAM,,,, OF COURSE THEY ARE PART OF ISLAM BUT NOT WHOLE OF RELIGION....

I can only feel sorry for you brother if you only find 'NAMAZ and ROZA' as the main target of their efforts. As far as their shortcomings are concerned, they are just common people. You will always find shortcomings in them. However, the TABLIGHI JAMAT is not about looking at others and evaluating their words and deeds. It's about reforming yourself.

People who go out with TABLIGH JAMAT in order to reform and correct others never understand the main purpose of this effort and so would always be disappointed.

Shareef

Minister (2k+ posts)
100% AGREED,,,,,,, the problem is, they think only Namaz and Roza is the whole of Religion....
I think we have had enough tableegh about Namaz and Roza for the last 100 years.. Most Muslims are Namazi and Rozadar, but unfortunately their daily lives do not reflect the teaching and sanctity of the Namaz and Roza. Here is where the Tableeghis have failed miserably as have our other clergy. Amends need to be made and priorities set in order if Islam is to be served in the true sense, otherwise it will only be Namaz and Roza but no character and moral fiber, all the way. I'm sure Allah Almighty doesn't' want that.
Aadmiat ke liey paida kia insaan ko... warna ibadat kay liey kuch kum na thay Farishtay.

baalti

Minister (2k+ posts)
بھائی! مجھے لگتا ہے آپ سے اپنی 'رسپیکٹ' بچانے کیلئے وہ دم دبا کر بھاگ گیا۔
bhai i know how to b civil, lekin inh jaisay namoono ko daikh kr khoon khoulta hai jo bahar se kuch aur andar se kuch...

Res1Pect

Minister (2k+ posts)
itni toh teti aukaat hai laanti, 5 min pehlay deen ka thekedaar bana howa tha beghairat insaan, abh bata teri parwarish kis ne ki hira mandi k najaib tohfay...
main deen da thekedaar kabhi nahi bana ... tujh jesay bhonknay walon ko pathar say hee chup krwana prta hay

IM SHAH

Senator (1k+ posts)
I think we have had enough tableegh about Namaz and Roza for the last 100 years.. Most Muslims are Namazi and Rozadar, but unfortunately their daily lives do not reflect the teaching and sanctity of the Namaz and Roza. Here is where the Tableeghis have failed miserably as have our other clergy. Amends need to be made and priorities set in order if Islam is to be served in the true sense, otherwise it will only be Namaz and Roza but no character and moral fiber, all the way. I'm sure Allah Almighty doesn't' want that.
Aadmiat ke liey paida kia insaan ko... warna ibadat kay liey kuch kum na thay Farishtay.
100% spot on,,, u got my point... THIS IS WHAT IM TRYING TO TELL PEOPLE ... HAQOOQ UL IBAAD...

Res1Pect

Minister (2k+ posts)

بھائی! آپکو صرف سمجھانے کیلئے میں آپکی اسی پوسٹ میں لفظ شیعہ اور ایران کو وہابی اور سعودیہ سے بدل دیتا ہوں تاکہ آپکو احساس ہو کہ آپ کیسی غلیظ اور بیہودہ باتیں کر رہے ہیں، یقینناً آپکا مذہب یہ سکھاتا ہوگا لیکن انسانی اخلاقیات بھی کوئی شے ہے۔

اب آپ اپنی پوسٹ صرف دو الفاظ کی معمولی تبدیلی کے ساتھ پڑھ لیں ۔ ۔ ۔

سعودیہ سے غلاظت لے کر پاکستان آنے والے وہابی وائرس سے الله پاک آپ سب کو محفوظ رکھے ... اپ سے گزارش ہے کہ اگر آپ کے پڑوس میں یا کام کی جگہ کوئی 'خارش زدہ وہابی' نظر آیے تو اس سے دور رہیں اور قرنطینہ فورس کو اس خارشی مخلوق کے بارے میں خبر دے کر اپنے قوم و ملک کی خدمت کا حق ادا کریں ....

اس فورم پر ایک 'غلام بندر' اپنی بدبو پھیلا رہا ہے ... احتیاط کریں
تمھارے الفاظ بدلنے سے تمہاری نسل نہیں بدل جائے گی ... اگر تم نے مکروہ پروپگنڈا نہ شروع کیا ہوتا تو مجھے یہ سب کہنے کی قطعا ضرورت نہ تھی

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
فلہذا جب ایرانی زائرین، ٹی وی اور سوشل میڈیا پر شدید تنقید کا نشانہ بننے لگے، تو کمال بے غرتی اور عیاری دکھا کر میڈیا نے حکومتی گماشتے کو بچانے کے لئے اپنی توپوں کا رخ تبلیغی جماعت کی طرف موڑ دیا، کیوں انہیں پتہ ہے کہ یہ نا اپنا دفاع کریں گے نا جواب دیں گے۔ کسی نےستائیس، کسی نے بچاس، کسی نے دو سو اور ایک آدھ چینل نے دو ہزار تبلیغیوں تک تو کورونا کا مریض قرار دیا، جو کہ کسی حوالے کی بنیاد پر نہیں بلکہ سو فیصد حسبِ بغض تھا۔ ہر پندرہ منٹ بعد سنیٹائزر رگڑنے والے مسٹر بیگ نے خود تو کورونا سے بڑی احتیاط کی، لیکن تبلیغٰیوں کو کورونا میں مبتلاء کرنے کی جھوٹی خبروں اور نمبروں کو ہر احتیاط بالائے طاق رکھ کر شئیر کیا۔ بندہ چونکہ تبلیغی جماعت سے گذشتہ پندرہ سالوں سے وابستگی رکھتا ہے اور تقریبا ہر بڑے شہر میں بلواسطہ یا بلاواسطہ تعلقات بھی ہیں تو سوچا کیوں نا خود ان معاملات کی تحقیق کہ جائے کیونکہ نشر کردہ خبروں کا متن اتنا بوگس، کمزور اور تبلیغ کے بنیادوں اصولوں کے خلاف تھا کہ قسم کھا کر بھی تردید کر دوں تو حانث نہیں ہوں گا۔

karachi1947

Politcal Worker (100+ posts)

تبلیغی جماعت نے کرونا وائرس کو پاکستان کے گھر گھر پہنچانے میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا ہے۔ تبلیغی جماعت میں کرونا وائرس بہت تیزی سے سرایت کر چکا ہے۔ اسی لیے تبلیغی جماعت کا رائے ونڈ میں واقع ہیڈ کوارٹر مکمل سیل کر دیا گیا ہے، بلکہ سارا رائیونڈ شہر ہی قرنطینہ بنا دیا گیا ہے۔ یہ پاکستان کا پہلا سب سے بڑا قرنطینہ ہے۔ حتی کہ جن مدارس اور مساجد میں تبلیغی مورچہ زن تھے حکومت انہیں بھی قرنطینہ بنا دینے پر مجبور ہے۔
بحیثیت سچے مسلمان اور پاکستانی کروڑوں انسانوں کی جان کی حفاظت کیلئے ہمیں حکومت سے تعاون کرنا چاہیئے اور جہاں کوئی تبلیغی پھرتا نطر آئے قریبی پولیس سٹیشن میں اطلاع دیں، یہ صدقہ جاریہ ہے۔

Bharway kafir tujh jaisay shia apni maan chudwanay gaye thay iran aur wahin se corona apni choot main mutta karanay kay baad pakistan laaye hain, laykin ab waqt agaya hai kay tujh jaisay nasooron ko zinda jalaya jaye takay corona mazeed na phailay.... KAAFIR KAAFIR SHIA KAAFIR

Status
Not open for further replies.