الیکشن کمیشن تعصب کا مظاہرہ کررہا ہے، اسد عمر

15asamumardhandli.jpg

تحریک انصاف کے رہنما اسد عمر نے کہا ہے کہ پنجاب حکومت بدترین دھاندلی کی مرتکب ہورہی ہے، الیکشن کمیشن کارروائی کرنے کے بجائے تعصب کامظاہرہ کررہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اسد عمر نےتحریک انصاف کی اتحادی جماعت ق لیگ کے رہنما اور اسپیکر پنجاب اسمبلی چوہدری پرویز الہیٰ ، مونس الہیٰ اور حسین الہیٰ سے ملاقات کے دوران کی، ملاقات میں محمود الرشید، ریاض فتیانہ، سبطین خان اور محمد علی اکبر بھی موجود تھے۔

دونوں جماعتوں کے رہنماؤں نے ملک کی مجموعی سیاسی صورتحال بشمول پنجاب کے ضمنی انتخابات اور اس کے بعد وزیراعلی پنجاب کے انتخاب کے حوالے سے تبادلہ خیال کیا، اجلاس میں پنجاب حکومت کی جانب سے ضمنی انتخابات میں مداخلت کے معاملے پر تشویش کا اظہار بھی کیا گیا۔

اس موقع پر پاکستان تحریک انصاف کے سیکرٹری جنرل پنجاب حکومت پری پول دھاندلی کی مرتکب ہورہی ہے،ڈپٹی اسپیکر پنجاب اسمبلی پارٹی لائن کو بار بار کراس کرتے ہوئے ن لیگ کی ہر پارٹی میٹنگ میں شریک ہوتے ہیں، الیکشن کمیشن کو مسلسل پنجاب حکومت کی خلاف ورزیوں سے آگاہ کررہے ہیں مگر الیکشن کمیشن تعصب کا مظاہرہ کررہا ہے،بتایا جائے کہ الیکشن کمیشن کب پنجاب حکومت کے خلاف کارروائی کرے گا۔
 
Advertisement

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
بلڈاگ مہدی کنجر نواز شریف بٹ کا پالتو کتا ہے ُاور راجہ سلطان کنجر اسکا داماد تو ظاہر ہے پالتو کتے کا کتا
 

miafridi

Prime Minister (20k+ posts)
Rigging/bribing/blackmailing are the only things that the corrupt beggars know.
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Khuli badmashi..rigging ho rahi ha by election m..Aik Askari adara Hamza ka sath de raha ha..Gov k saray adaray in k lia rigging kar rehay hain..SC k judges in choro ki guarantees de rehay hain..
PTI khali hath in se alone muqabla kar rahi ha..Allah swt ki madad kafi ha..IA.
 

Cape Kahloon

Chief Minister (5k+ posts)
Dhandly roknay ka plan bano. Roz ek PTI ka leader aa ker batata ha dhandly hu rehe ha.

Srif battain kernay sey dhandly nae roke ja sakte.
 
Sponsored Link