اسحاق ڈار صرف وزیر خزانہ بننے کیلئے واپس نہیں آ رہے،عمران اسماعیل کابڑادعوی

9ishaqdarimransmiadawa.jpg

پاکستان تحریک انصاف کی حکومت ختم کوئی تو گروتھ ریٹ اس وقت 6 فیصد پر تھا جبکہ ورلڈ بینک نے اس سال کا تخمینہ زیرو لگایا ہے۔عمران اسماعیل شہباز حکومت پر برس پڑے۔

تفصیلات کے مطابق سابق گورنر سندھ ورہنما پاکستان تحریک انصاف عمران اسماعیل نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے دائمی وارنٹ معطل ہونے کی خبروں پر پر تبصرہ کرتے ہوئے اپنے پیغام میں لکھا کہ : کوئی رہ تو نہیں گیا؟ نیب میں ترامیم کا پھل مل رہا ہے۔

یہ ہے رجیم چینج کی آسل وجھ- سارے بڑے چور معاف Fruits of Nab Ordinance amendments! انہوں نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف کی حکومت ختم کی گئی تو گروتھ ریٹ اس وقت 6 فیصد پر تھا جبکہ ورلڈ بینک نے اس سال کا تخمینہ زیرو لگایا ہے۔


انہوں نے دعویٰ کیا کہ اسحاق ڈار وزیر خزانہ بننے نہیں بلکہ شہباز شریف کی جگہ آئیں گے۔ وزیراعظم شہبازشریف دنیا بھر کی سیر کریں گے اور اسحاق ڈار ذمہ داریاں سنبھالیں گے۔ انہوں نے وزیراعظم شہباز شریف پر شدید تنقید کی اور کہا کہ پورا ملک سیلاب کے پانی میں ڈوب رہا ہے اور آپ گوروں کی منتیں کرنے میں مصروف ہیں جبکہ دنیا بھر کی معروف شخصیات یہاں مدد کرنے آ رہی ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ شہبازشریف کا نوازشریف سے ملاقات کے بعد منہ لٹکا ہوا تھا، اب یہاں کے تمام معاملات ایک مفرور شخص اسحاق ڈار دیکھے گا۔

دریں اثنا آج سابق وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے خلاف آمدن سے زائد اثاثوں کے نیب ریفرنس پر سماعت میں اسلام آباد کی احتساب عدالت کے ایڈمن جج محمد بشیر نے مسلم لیگ (ن)کے سینئر رہنما اور سابق وزیر خزانہ سینیٹر محمد اسحاق ڈار کے دائمی وارنٹ گرفتاری 7 اکتوبر تک معطل کرتے ہوئے نیب کو حکم دیا ہے کہ پاکستان واپسی پر عدالت پہنچنے تک انہیں گرفتار نہیں کیا جائے گا۔ مکمل طور پر وارنٹ گرفتاری تب منسوخ ہوں گے جب ملزم عدالت میں پیش ہو گا۔
 

Visionartist

Minister (2k+ posts)

yeh shakhs governor sindh laga tha- taleem qabliyet matric yani zehni halet itniy kamzor thee ki bara pass na ker saka- ab yeh shakhs ekonimcs bata reha hey​

 

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
یعنی ایک امرتسری ر ام گلی کے چکلے کی گشتی کا بچہ کنجر اعظم سے ہٹ کر دوسر ی امرتسری گشتی کے بچے اپنے گھر کی سائکلیں چلانے والے کنجر نطفہ حرام بھگوڑے کو کنجر اعظم بنائے کی تیاری ہے
 
Sponsored Link