Recent content by socrates khan

  1. S

    مورخ لکھے گا " عمران خان کھڑا تھا " یعنی ڈٹ کے کھڑا تھا عمران

    😂 پیسٹری، رس ملائی، چکنے، گڑیا!!!!۔۔۔۔ تمہارے الفاظ کے چناؤ کو مورخ نے چیک کیا ہے۔۔۔ اسے کندھے پر "پرنہ" لٹکائے شاہی سویٹس بیچنے والا ایک بروکر نظر آ رہا ہے۔۔۔جو اپنے گاہک ٖڈھونڈنے کے چکر میں ہر شریف آدمی کے لاچے میں اپنا مونہہ مار رہا ہے۔۔۔او دُھر دُھر۔۔۔
  2. S

    مورخ لکھے گا " عمران خان کھڑا تھا " یعنی ڈٹ کے کھڑا تھا عمران

    😁 ویسے ایک راز کی بات تو بتاؤ۔۔۔ آپ کی ہر اُڑتا تیر اپنی تشریف میں گھسا کر خٹک ڈانس کرنے کی عادت پرانی ہے یا اس تھریڈ کے عنوان میں " ڈٹ کے کھڑا" پڑھ کر تشریف میں ایڈوینچرس اُبال آنے لگا ہے۔۔۔
  3. S

    مورخ لکھے گا " عمران خان کھڑا تھا " یعنی ڈٹ کے کھڑا تھا عمران

    تم اپنی گھریلو جُگتیں مارنے سے باز نہیں آؤ گے۔۔ بہت ٖڈھیٹ وچکولے ہو۔۔
  4. S

    مورخ لکھے گا " عمران خان کھڑا تھا " یعنی ڈٹ کے کھڑا تھا عمران

    پیارے! میں کس سے دور رہوں گا ، کس کے قریب جاؤں گا۔۔۔ اس کا فیصلہ تواپن ہی کرے گا۔۔۔آپ خود کو سمجھاؤ اور پرائی پوسٹوں پر چانکیاں مار کے اپنا جیا نہ جلاؤ۔۔۔
  5. S

    مورخ لکھے گا " عمران خان کھڑا تھا " یعنی ڈٹ کے کھڑا تھا عمران

    😂 بھائی !تم جیتے میں ہارا۔۔میں تو ویسے ہی ایسی گندی گندی ذومعنی باتوں سے دور رہتا ہوں۔۔ اب لرائی لرائی معاف کریں۔۔ اپنی اپنی گندی پوسٹس صاف کریں۔۔ ۔
  6. S

    اب اسمیں کیا؟

    چاچا ! آپ تو خفا ہونے لگے۔۔۔ میں تو آپ کی اتنی گہری تحقیق کو ستائشی زیور پہنا رہا تھا۔۔خود لذتی، پرائی عورتوں کا تصور سجا کر اپنی لوگائی کا ریپ کرنا،جنسی جذبات کی تسکین کیلئے ہر طرح کے "داؤ" لگانے کو اتاولا رہنا۔۔۔ یہ ساری درج بالا تحقیق آپ کے منفرد وجدان کی عکاسی کرتی ہے۔۔ اب اسمیں خفا ہونے...
  7. S

    مورخ لکھے گا " عمران خان کھڑا تھا " یعنی ڈٹ کے کھڑا تھا عمران

    مورخ لکھے گا۔۔ بنی گالہ کے گرد پھیلے ہوئے بھنگ کے پودوں کی خوشبوئیں سونگھتے ہوئے لکھے گا۔۔تبدیلی پروڈکشن کےتباہ حال بینرز کی حالتِ زار دیکھتے ہوئے لکھے گا۔۔قوم کے نوجوان نیانوں کی خستہ دماغی کو کھِسکتےدیکھ کرلکھے گا۔۔ کیا؟ کہیں کسی نگر میں ایک دلفریب شہزادہ تھاجو خوابوں کے جہاں کی راہ...
  8. S

    اب اسمیں کیا؟

    چاچا گھُورجیاس! کیا تحقیق ہے۔۔۔ ایسے لگتا ہے کوئی انڈر کَوّر ٹھرکی اپنی رنگین زندگی کے شب و روز کی "سینٹی لیکس" کا دیباچہ لکھ رہا ہو۔۔
  9. S

    I value & truly appreciate your kind words!

    ڈاکٹر صاحب آپ کو زندہ دیکھ کر بہت خوشی ہوئی۔۔ یہ آجکل کے غنڈے موالی لوگ بھی کیسے کیسےغُل غپاڑے کرتے ہیں۔۔ ویسے آپ کے خیال میں اس آؤٹ لائر گروپ کو آپ کی ڈیجیٹل سُپاری کس نے دی ہو گی؟؟؟ 🤨
  10. S

    عقل پر پردے یا عقلوں انھے

    ابے او جنگلی ماسک پہن کر سیاسی آقاؤں کے سامنے کتھک رقص کرنے والے ہیجڑے!!! تو اپنی سیاسی مخالفت کی ٹِیس بڑھانے کیلئے معصوم بچیوں کی تصاویر لگا کر انکی ڈیجیٹل بے حُرمتی کر رہا ہے۔۔۔کچھ تو اپنی ببّر میں پڑے ہوئے قدیم لِتروں کی مریاداہ کی حیا کر۔۔۔
  11. S

    عمران خان کے دور سے کرکٹ نجم سیٹھی کے دور میں اچھی تھی،ہارون رشید

    چاچا کُپی آجکل فُل تُوڑاں پُٹ رئیا اے۔😜۔ افسوس!! ایک اوور ریٹڈ کپتان کی نالائقی نے رائیونڈ کی مغرور آنٹی کو سیاسی آب حیات کا دارُو پلا دیا۔۔۔
  12. S

    اسٹیبلشمنٹ نے اہم وزراء کے زریعے وزیراعظم کو سخت پیغام بھجوایا،شاہد مسعود

    سدقے جاواں ۔۔ مولوی صاحب اگر آپ کا وزیراعظم اس کرپٹ سسٹم کے سامنے اتنا ہی بے بس اور لاچار ہے تو اس سسٹم کے سامنے "چِڈو" بن کر لمیا لیٹ ہونے کی بجائے کچھ تو ساہ ست دکھانے کا مظاہرہ کرے۔۔ یوں سُکھے اور بے ربط لیکچر دے کر اپنی مٹی تو مزید پلید نہ کرے۔۔۔
  13. S

    کڑھی دھوپ اور ننگے پاوں

    کڑھی دھوپ، چلچلاتی گرمی اور ننگے پاؤں!!!!۔۔۔ کتنے انقلابی ، استقلالی اور جلالی استعارے ہیں۔۔لیکن ان استعاروں کا کمرشل استعمال کرنے کیلئے آپ کو چند مجبور و محکور بیروزگاروں کی ٹیم ریکوائرڈ ہے ورنہ حقیقت کچھ یوں ہے کہ۔۔ عام سطحی قسم کے پاؤں ہیں جو حرام کی کمائی سے خریدی ہوئی گُوچی کی چپلیں پہن...
  14. S

    مولانا فضل الرحمان کی طبیعت ناساز، ڈاکٹرز کا مکمل آرام کا مشورہ

    سجن رے جھوٹ مت بولو۔۔ خدا کے پاس جانا ہے۔۔ ڈیزل نہیں، پرمٹ نہیں۔۔ وہاں اکیلے ہی جانا ہے۔۔