Siasat.pk Forums
    Post Thanks / Like

MWM Press conference on Quetta bomb blast 17 Feb 2013

Post Thanks / Like

Re: MWM Press conference on Quetta bomb blast 17 Feb 2013

Post Thanks / Like

I do not condone any attack that has taken place but when I look at the picture thread starter has posted I see momineen shaheed huwe? My questions those who are not shia are not momins???

Post Thanks / Like

@ Karachiwala...you are trying to read too much within the lines....there is no question that Sunni's are momin's also...but please do not take this thread towards Shia/Sunni thing...This was done by terrorists...in the name of Islam and this should be our main concern that how is our religion hijacked by fanatics where killing women/children and innocent is considered to be the teachings of Islam....World is making the mockery of our religion of peace when they see what we are doing to our selves...May Allah guide and protect us...

Post Thanks / Like

Banned
    Post Thanks / Like

It is a sad happening but I must Urge the Shia community to show restraint and stop disrespecting the sahabas or else these consequences will continue

Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by siasipakistani View Post
    It is a sad happening but I must Urge the Shia community to show restraint and stop disrespecting the sahabas or else these consequences will continue

Nabi dey sahaba dey nokar hin shia.

aai mullah too sakoon ilzam dey naeen.

agar tumari murad aale banu umaia hai to soory hum kabhi qatil aur maqtool ko aik jesa naheen samaghtey agar shafa nahin mili iss post sai to PM kero inshaAllah poori shafa deney kii koshish keroon gaa.

Banned
    Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by muntazir View Post
    Nabi dey sahaba dey nokar hin shia.

aai mullah too sakoon ilzam dey naeen.

agar tumari murad aale banu umaia hai to soory hum kabhi qatil aur maqtool ko aik jesa naheen samaghtey agar shafa nahin mili iss post sai to PM kero inshaAllah poori shafa deney kii koshish keroon gaa.
    Ok Sir, you sound very stubborn. Jesi kerni wesi bharni ! Keep on doing what u always do and then there will always be consequences

Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by siasipakistani View Post
    Ok Sir, you sound very stubborn. Jesi kerni wesi bharni ! Keep on doing what u always do and then there will always be consequences
    dont worry you should tc ur self ist of all we know what we have to face it is not new thing we are facing aale umaia from 1400 years so think about ur self where you are standng and leave us alone thats why i never try to make thread about innocent ppl killing in pakistan coz i know ppl like you here in this forum if you need more info pm me i will try to teach you something which i could not bring here.

Banned
    Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by muntazir View Post
    dont worry you should tc ur self ist of all we know what we have to face it is not new thing we are facing aale umaia from 1400 years so think about ur self where you are standng and leave us alone thats why i never try to make thread about innocent ppl killing in pakistan coz i know ppl like you here in this forum if you need more info pm me i will try to teach you something which i could not bring here.
    I can teach you a lot of things too but then you will blame me to be a Yazeedi

Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by karachiwala View Post
    I do not condone any attack that has taken place but when I look at the picture thread starter has posted I see momineen shaheed huwe? My questions those who are not shia are not momins???
    Tumhein masoom mardoon, aurton, bachon ki lashen, aahein, siskian nazar nahi aatein. Tumhein lafz momin dikhaii day raha hai. Kis tarah key insaan ho. Allah ki panah tum jaisay logoun say.
    Last edited by simple_and_peacefull; 17-Feb-2013 at 11:26 PM. Reason: unsuitable comments change with suitable comments

Banned
    Post Thanks / Like

Hazaras express their contempt for the political jokers....

Pakistan’s most persecuted minority, the Hazaras of Quetta have exposed the ugly face of country’s so-called democratic dispensation. As against the perception created by media about Army’s negative impression of Balochistan, Hazaras have demanded once again that in order to save them from extinction, Quetta should be taken over by the Army. This can be the worst form of no-confidence against civilian leadership so glorified by self-serving politicos, who, instead of demanding action against the mass killers, the LeJ, only issue stereotyped condemnation. And the Hazaras of Quetta are not alone in their contempt for Pakistan’s democratic set-up. The failed democracy has dealt a severe blow to the confidence of common man even in rest of the country. Pakistanis have started to hate the system of governance imposed on them through a dubious exercise of polls and ballots in 2008 whose results were engineered courtesy NRO. The injury inflicted by the sham democracy is of a permanent nature. The people have lost all their hope in the democratic system practiced in their country and are looking towards to military, a savior of all times.

Read more at The Passive Voices: Hazaras expose the ugly face of political jokers
    Last edited by Security4pk; 17-Feb-2013 at 01:52 PM.

Post Thanks / Like

FC IG sees decline in terrorism in Balochistan

QUETTA - Frontier Constabulary (FC) Inspector General Maj-Gen Obaidullah Khattak has said that a significant decline has occurred in terrorist and criminal incidents after delegation of powers to FC under Anti-Terrorism Law.

He said this in a two-day-long commandants’ conference of FC Balochistan that held at the FC Headquarters here on Wednesday. Besides, professional issues and quality of training of jawans, the security of borders and law and order of the province was reviewed in the conference and important decisions were taken.

Stressing the need for training of jawans, the FC IG said they should be imparted latest and productive training so that they could face the challenges of the changing conditions effectively.

He reiterated that the Balochistan FC would utilise all available resources and face any challenge to ensure law and order in the province.

During the conference, the regional situation was also thoroughly reviewed and all commandants were directed to beef up checking and security at the border and make all-out efforts for the improvement of law and order situation in the province.

The FC IG praised the outstanding performance of all officers and jawans of Gazaband Scouts, saying he was proud of their performance.

He directed the commandants to seek cooperation of people from all walks of life to keep peace in Quetta.*

FC IG sees decline in terrorism in Balochistan | The Nation

Source: http://www.defence.pk/forums/strateg...#ixzz2L9BBnYoH

Post Thanks / Like

Re: FC IG sees decline in terrorism in Balochistan

Intermediate
    Post Thanks / Like

کسی کمیونٹی کا قتل عام درست نہیں جہاں تمام دہشتگرد تنظیموں کے خلاف سخت کروائی کی ضرورت ہے چاہے سنی تنظیمیں ہوں یا شیعہ وہیں ان تمام بنیادی وجوہات کو بھی ختم کیا جاۓ جن کو بنیاد بنا کر یہ تنظیمیں پنے کارکنوں کو ورغلاتی ہیں

مثلا خمینی، ملا باقر مجلسی اور دیگر شیعہ علماء کی ان کتابوں کو فوری طور پر حکومتی سطح پر قابل ضبط قرار دیا جاۓ جن میں اصحاب رسول رضوان اللہ علیھم اجمعین اور امہات المومنین کے لئے انتہائی گستاخانہ اور غلیظ زبان استعمال کی گئی ہے اور شیعہ کمیونٹی بھی اس معاملے میں تعاون کرے اور معاملے کی نزاکت کو سمجھے

سنی علماء اپنی اپنی مساجد میں لوگوں کو صبر و برداشت کی تلقین کریں اور اختلافی معاملات میں قانون کو ہاتھ میں لینا یا قتل و غارت گری کی مذمت کریں
    اور لوگوں کی اصلاح و تربیت کریں

حکومت شیعہ سنی بھائی بھائی جیسے غیر منطقی نعروں پر اپنی توانائیاں خرچ کرنے کے بجاے عملی اقدامات کرے

سنی حضرات اپنی مقدس ہستیوں کو گالیاں دینے والوں کو بھائی کبھی نہیں سمجھ سکتے

ہاں باہمی بقا کی خاطر اور بنیادی انسانی تقاضوں کو سامنے رکھتے ہووے ایک دوسرے کو اختلاف کے باوجود برداشت کرنا لازم ہے اور قتل و غارت گری کسی طور پر قبول نہیں

جس طرح مختلف سیاسی جماتیں اپنی مخصوص پالیسیز کی وجہ سے ایک دوسرے کی مخالفت کرتی ہیں اسی طرح شیعہ سنی مسلہ بھی ہے مگر جس طرح ن لیگ پی پی پی کو پی ٹی آئ ن لیگ کو اور پی پی پی کو اختلاف کے باوجود برداشت کے ہووے ہے تو شیعہ سنی بھی ایک دوسرے کو برداشت کر سکتے ہیں

Last edited by simple_and_peacefull; 17-Feb-2013 at 11:31 PM.

Banned
    Post Thanks / Like

Quote Originally Posted by Naveed Hasan View Post
    ا

Rest Assured that the Muslims of Pakistan will not allow anybody to swear or Insult our Prophet and the Beloved Sahaba
    Last edited by simple_and_peacefull; 17-Feb-2013 at 11:36 PM. Reason: unsuitable comments removed.

Post Thanks / Like

@
    siasipakistani ...I agree/disagree with few of your points which you have written...Most Shia's do not curse Sahaba's. But at the same token there are some shia's who openly disrespect Sahaba's which is completely wrong. I have talked to Shai Maulvi's who do believe that disrespecting and cursing is wrong....but again there are maulvi's who openly do it.

Now to your other points....If somebody disrespect Sahaba's then rather then guiding them you are saying Sunni's will defend it by bombing women/children...are you nuts.....I am not sure Sir how old you are but let me assure you Shia/Sunni's keep going on this Path we are heading towards a major war within Islam...and guess who will benefit from this Israel & the West.

Advanced
    Post Thanks / Like

Re: FC IG sees decline in terrorism in Balochistan

Iranian and American War is being Faught in my Land.

Post Thanks / Like

ارشاد باری تعالی ہے : وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُه جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيْهَا وَغَضِبَ اﷲُ عَلَيْهِ وَلَعَنَه وَاَعَدَّ لَه عَذَابًا عَظِيْمًا

o النساء، 4 : 93’’

اور جو شخص کسی مسلمان کو قصداً قتل کرے تو اس کی سزا دوزخ ہے کہ مدتوں اس میں رہے گا اور اس پر اللہ غضب ناک ہوگا اور

اس پر لعنت کرے گا اور اس نے اس کے لیے زبردست عذاب تیار کر رکھا ہےo‘‘

ارشاد باری تعالی ہے : اِنَّ الَّذِيْنَ فَتَنُوا الْمُؤْمِنِيْنَ وَالْمُؤْمِنٰتِ ثُمَّ لَمْ يَتُوْبُوْا فَلَهُمْ عَذَابُ جَهَنَّمَ وَلَهُمْ عَذَابُ الْحَرِيْقِ

سورۃ البروج آیت نمبر 10

بے شک جن لوگوں نے مومن مردوں اور مومن عورتوں کو اذیت دی پھر توبہ نہ کی تو ان کے لیے عذابِ جہنم ہے

ارشاد باری تعالی ہے : أَنَّهُ مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ وَلَقَدْ جَاءَتْهُمْ

رُسُلُنَا بِالْبَيِّنَاتِ ثُمَّ إِنَّ كَثِيرًا مِّنْهُم بَعْدَ ذَٰلِكَ فِي الْأَرْضِ لَمُسْرِفُونَ ﴿٣٢﴾ إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّـهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُوا أَوْ

يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلَافٍ أَوْ يُنفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا ۖ وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿٣٣﴾

سورۃ المائدہ آیت ۳۲،۳۳"
    جس نے کسی انسان کو خون کے بدلے یا زمین میں فساد پھیلانے کے سوا کسی اور وجہ سے قتل کیا اس نے گویا تمام انسانوں کو قتل کر

دیا اور جس نے کسی کی جان بچائی اُس نے گویا تمام انسانوں کو زندگی بخش دی" مگر اُن کا حال یہ ہے کہ ہمارے رسول پے در پے ان

کے پاس کھلی کھلی ہدایات لے کر آئے پھر بھی ان میں بکثرت لوگ زمین میں زیادتیاں کرنے والے ہیں (32) جو لوگ اللہ اور اس کے

رسول سے لڑتے ہیں اور زمین میں اس لیے تگ و دو کرتے پھرتے ہیں کہ فساد برپا کریں اُن کی سزا یہ ہے کہ قتل کیے جائیں، یا سولی

پر چڑھائے جائیں، یا اُن کے ہاتھ اور پاؤں مخالف سمتوں سے کاٹ ڈالے جائیں، یا وہ جلا وطن کر دیے جائیں، یہ ذلت و رسوائی تو اُن

کے لیے دنیا میں ہے اور آخرت میں اُن کے لیے اس سے بڑی سزا ہے (33)

انسانی جان کا قتل مثلِ کفر ہے

عقائد میں اہل سنت کے اِمام ابو منصور ماتریدی آیت مبارکہ۔ مَنْ قَتَلَ نَفْسًام بِغَيْرِ نَفْسٍ. کے ذیل میں انسانی قتل کو کفر قرار دیتے ہوئے بیان

کرتے ہیں :’’جس نے کسی ایسی جان کا قتل حلال جانا جس کا ناحق قتل کرنا اللہ تعالیٰ نے حرام کر رکھا ہے، تو گویا اس نے تمام لوگوں

کے قتل کو حلال جانا، کیونکہ ایسی جان جس کا قتل حرام ہے، وہ شخص اس کے قتل کو حلال سمجھ کر کفر کا مرتکب ہوا ہے، وہ ایسے

ہی ہے جیسے اس نے تمام لوگوں کے قتل کو حلال جانا، کیونکہ جو شخص کتاب اللہ کی ایک آیت کا انکار کرتا ہے وہ پوری کتاب کا

انکار کرنے والا ہے۔۔۔۔’’یہ آیت ایک اور توجیہ کی بھی حامل ہے اور وہ یہ کہ کہا گیا ہے کہ کسی جان کے قتل کو حلال جاننے والے پر

تمام لوگوں کے قتل کا گناہ لازم آئے گا (کیونکہ عالم انسانیت کے ایک فرد کو قتل کرکے گویا اس نے پوری انسانیت پر حملہ کیا

ہے)۔’’ایک توجیہ یہ بھی ہے کہ تمام لوگوں پر لازم ہے کہ اجتماعی کوشش کے ساتھ اس جان کو قتل سے بچائیں اور اس کی مدد کریں۔

پس جب وہ اس کو قتل کر کے فساد بپا کرنے کی کوشش کرے گا تو گویا وہ پوری انسانیت پر فساد بپا کرنے کی کوشش کرتا ہے۔۔۔۔ اور

یہ چیز دلالت کرتی ہے کہ یہ آیت اس حکم کے ساتھ تمام اہل کفر اور اہل اسلام کے لئے نازل ہوئی ہے جبکہ وہ فساد فی الارض کے لئے

سرگرداں ہو۔‘‘

أبومنصور الماتُريدي، تأويلات أهل السنة، 3 : 501

مسلمانوں کا قتلِ عام کفریہ فعل ہے

’’حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے مسلمانوں کا خون بہانے، اُنہیں قتل کرنے اور فتنہ و فساد برپا کرنے کو نہ صرف کفر قرار

دیا ہے بلکہ اسلام سے واپس کفر کی طرف پلٹ جانا قرار دیا ہے۔ اسے اصطلاحِ شرع میں اِرتداد کہتے ہیں۔

امام بخاری حضرت عبد اللہ بن عباس رضی اﷲ عنھما سے روایت کرتے ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا :لَا

تَرْتَدُّوْا بَعْدِي کُفَّارًا يَضْرِبُ بَعْضُکُمْ رِقَابَ بَعْضٍ.’’تم میرے بعد ایک دوسرے کو قتل کرنے کے سبب کفر کی طرف نہ لوٹ جانا۔‘‘

گویا کلمہ گو مسلمانوں کا آپس میں قتل عام صریح کفریہ عمل ہے جسے ارتداد سے لفظی مماثلت دی گئی ہے۔ بخاري، الصحيح، کتاب الفتن،

باب قول النبي صلی الله عليه وآله وسلم : لا ترجعوا بعدي کفارا يضرب بعضکم رقاب بعض، 6 : 2594، رقم : 66682. طبراني، المعجم

الأوسط، 4 : 269، رقم : 4166

اس متفق علیہ حدیث مبارکہ میں حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے صراحتاً یہ فیصلہ صادر فرما دیا کہ جو لوگ آپس میں خون

خرابہ کریں گے، فتنہ و فساد اور دہشت گردی کی وجہ سے ایک دوسرے پر اسلحہ اٹھا ئیں گے اور مسلمانوں کا خون بہائیں گے وہ مسلمان

نہیں بلکہ کفر کے مرتکب ہیں۔ لہٰذا انتہا پسندوں اور دہشت گردوں کے جبر و تشدد کو حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فَلاَ تَرْجِعُوْا بَعْدِي

کُفَّارًا فرما کر کفر قرار دے دیا۔

حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا کہ اﷲ ایسے لوگوں کو دردناک عذاب دے گا جو اس کی مخلوق کو اذیت دیتے ہیں۔

ارشاد نبوی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ہے :إِنَّ اﷲَ يُعَذِّبُ الَّذِينَ يُعَذِّبُونَ النَّاسَ فِي الدُّنْيَا.’’اللہ تعالیٰ ان لوگوں کو عذاب دے گا جو دنیا میں لوگوں

کو اذیت و تکلیف دیتے ہیں۔‘‘

مسلم، الصحيح، کتاب البر والصلة والآداب، باب الوعيد الشديد لمن عذب الناس بغير حق، 4 : 2018، رقم : 2613

حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے خطبہ حجۃ الوداع کے موقع پر انسانی جان ومال کے تلف کرنے اور قتل و غارت گری کی

خرابی و ممانعت سے آگاہ کرتے ہوئے ارشاد فرمایا :إِنَّ دِمَائَکُمْ وَأَمْوَالَکُمْ وأعْرَاضَکُمْ عَلَيْکُمْ حَرَامٌ، کَحُرْمَةِ يَوْمِکُمْ هذَا، فِی شَهْرِکُمْ هٰذَا، فِی بَلَدِکُمْ

هٰذَا، إِلَی يَوْمِ تَلْقَوْنَ رَبَّکُمْ. أَلَا، هَلْ بَلَّغْتُ؟ قَالُوْا : نَعَمْ. قَالَ : اَللّٰهُمَّ اشْهَدْ، فَلْيُبَلِّغِ الشَّاهِدُ الْغَائِبَ، فَرُبَّ مُبَلَّغٍ أَوْعٰی مِنْ سَامِعٍ، فَلاَ تَرْجِعُوْا بَعْدِي کُفَّارًا

يَضْرِبُ بَعْضُکُمْ رِقَابَ بَعْضٍ.’’بے شک تمہارے خون اور تمہارے مال اور تمہاری عزتیں تم پر اِسی طرح حرام ہیں جیسے تمہارے اِس دن

کی حرمت تمہارے اِس مہینے میں اور تمہارے اِس شہر میں (مقرر کی گئی)ہے اُس دن تک جب تم اپنے رب سے ملو گے۔ سنو! کیا میں

نے تم تک (اپنے رب کا) پیغام پہنچا دیا؟ لوگ عرض گزار ہوئے : جی ہاں۔ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : اے اللہ! گواہ رہنا۔

اب چاہیے کہ (تم میں سے ہر) موجود شخص اِسے غائب تک پہنچا دے کیونکہ کتنے ہی لوگ ایسے ہیں کہ جن تک بات پہنچائی جائے تو

وہ سننے والے سے زیادہ یاد رکھتے ہیں (اور سنو!) میرے بعد ایک دوسرے کو قتل کر کے کافر نہ ہو جانا۔‘‘اس متفق علیہ حدیث مبارکہ

میں حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے صراحتاً یہ فیصلہ صادر فرما دیا کہ جو لوگ آپس میں خون خرابہ کریں گے، فتنہ و فساد

اور دہشت گردی کی وجہ سے ایک دوسرے پر اسلحہ اٹھا ئیں گے اور مسلمانوں کا خون بہائیں گے وہ مسلمان نہیں بلکہ کفر کے مرتکب

ہیں۔ لہٰذا انتہا پسندوں اور دہشت گردوں کے جبر و تشدد کو حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فَلاَ تَرْجِعُوْا بَعْدِي کُفَّارًا فرما کر کفر قرار

دے دیا

بخاري، الصحيح، کتاب الحج، باب الخطبة أيام منی، 2 : 620، رقم : 16542. بخاري، کتاب العلم، باب قول النبي صلی الله عليه وآله وسلم

: رب مبلغ أوعی من سامع، 1 : 37، رقم : 673. مسلم، الصحيح، کتاب القسامة والمحاربين والقصاص والديات، باب تغليظ تحريم الدماء

والأعراض والأموال، 3 : 1305، 1306، رقم : 1679

کیا آپ جانتے ہیں ؟ ؟ ؟ رسول خدا صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے کن لوگوں کے بارے میں ارشاد فرمایا کہ یہ جہنم کے کتے ہیں، آسمان کے

نیچے بدترین مخلوق ہیں اور وہ شخص بہترین شہید ہے جسے اِنہوں نے قتل کیا۔ پھر آپ نے یہ آیت تلاوت فرمائی: جس دن کئی چہرے

سفید ہوں گے اور کئی چہرے سیاہ ہوں گے۔

حوالہ1)- آل عمران، 3 : 106،(2)- ترمذی، السنن، کتاب تفسير القرآن، باب ومن سورة آل عمران، 5 : 226، رقم : 3000،(3)- احمد

بن حنبل، المسند، 5 : 256، رقم : 22262

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

حدیث: حضرت ابوہریرہ سے مروی ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: آخری زمانہ میں ایک قوم خروج کرے گی، گویا یہ

(خارجی) شخص بھی انہی میں سے ہے اور ایک روایت میں ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا: مشرق کی سمت سے

کچھ لوگ خروج (یعنی مسلح دہشت گردی) کریں گے گویا یہ (خارجی) شخص بھی انہی میں سے ہے جن کے طور طریقے اِسی طرح کے

ہوں گے۔ وہ قرآن مجید کی تلاوت کریں گے مگر قرآن ان کے حلق سے نیچے نہیں اترے گا، وہ دینِ اسلام سے ایسے نکل جائیں گے

جیسے تیر شکار سے (تیزی کے ساتھ) نکل جاتا ہے۔ ان کی نشانی یہ ہے کہ وہ سر منڈے ہوں گے۔ یہ لوگ ہر دور میں نکلتے رہیں گے

یہاں تک کہ ان کا آخری گروہ دجال کے ساتھ مل کر مسلح قتال میں حصہ لے گا۔ سو تم (جس دور میں بھی) اِن سے مقابلہ کرو تو انہیں

قتل کر دینا (کہ) یہ تمام لوگ بدترین مخلوق ہیں اور بدترین کرتُوتوں کے حامل ہیں۔

حوالہ1)- نسائي، السنن، کتاب تحريم الدم، باب من شهر سيفه ثم وضعه في الناس، 7 : 119، رقم : 4103،(2)- احمد بن حنبل، المسند، 4

: 421،(3)- حاکم، المستدرک، 2 : 160، رقم : 2647،(4)- ابن أبي شيبة، المصنف، 7 : 559، رقم : 3791

Last edited by insaan; 17-Feb-2013 at 09:52 PM.

Intermediate
    Post Thanks / Like

Pakistani kahenga ka CIA MOsaad RAW KGB sab na mil kr sazish ki ha