Siasat.pk Forums
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Advanced sdmuashr's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Germany
    Posts
    1,352
    Post Thanks / Like

    Brutality of Syrian Army


    Assalam o Alaikum,




    Sponsored Link


  2. Thanks muslim01 thanked for this post
    Likes w-a-n-t-e-d- liked this post

  3. #2
    Intermediate AbuOkasha's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Karachi
    Posts
    888
    Age
    26
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army

    Search haula massacre, http://www.disclose.tv/forum/syria-m...vs-t72732.html
    Children were literally slaughtered.........


  4. #3
    Expert QaiserMirza's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    6,846
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army



    Martyred Syrian children. When will the Ummah start feeling the pain?


  5. #4
    Advanced
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Zameen
    Posts
    1,603
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army

    o mere khuda yeh kaun log hain jo aisa zulm ker k bhi khud ko insan kehalwatay hain ?


  6. #5
    Banned
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Kandahar
    Posts
    387
    Age
    34
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army

    Quote Originally Posted by sdmuashr View Post

    Assalam o Alaikum,



    Quote Originally Posted by AbuOkasha View Post
    Search haula massacre, http://www.disclose.tv/forum/syria-m...vs-t72732.html
    Children were literally slaughtered.........
    Quote Originally Posted by QaiserMirza View Post


    Martyred Syrian children. When will the Ummah start feeling the pain?
    Quote Originally Posted by nomishah View Post
    o mere khuda yeh kaun log hain jo aisa zulm ker k bhi khud ko insan kehalwatay hain ?

    Dear Brothers .......... Please don't follow the west sponsored media both in East and West .....
    All these are fake pictures .......... recently there is lot of debate going on in world media ....... over BBC and others using fake pictures from Iraqi muslims murder in 2003 ....... for Houla massacre ....... do not fall in their trap

    See this link

    http://www.rt.com/news/bbc-iraq-syria-houla-400/

    Jazak Allah Khair

  7. Dislikes w-a-n-t-e-d-, muslim01 disliked this post

  8. #6
    Banned
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakistan
    Posts
    90
    Age
    34
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army

    اسلام اور عالم اسلام کو جب کبھی کسی فتنے اور سازشوں کا سامنا کرنا پڑا یا پھروہ کسی عظیم مصیبت اور کرب میں مبتلاہوئے تو اس کے پیچھے ہمیشہ جس …………فِرْقَةُ الْغَدْرِ وَالْخِیَانَة…………خائن وغداررافضی قوم کا درپردہ کردار رہا، ان کو ہم عرف عام میں’’شیعہ‘‘کہتے ہیں اور اس کے علاوہ ان کے کفریہ اور شرکیہ عقائدکو ’’سبائیت‘‘کے نام سے بھی پکارا جاتا ہے ۔زیرنظر تحریر دو ابواب پر مشتمل ہے ۔پہلا باب میں رافضیت کی حقیقت ،اس کی پہچان ،اس کے بارے میں حکم شرعی بلحاظ کفر اور قتال قرآن وسنت اور سلف صالحین کے فتاوی کی روشنی میں ہے اور دوسرا باب بلاد اسلامی عراق میں مجاہدین کے سپہ سالار امام الشھداء شیخ مصعب الزرقاوی شہید﷫کی کتاب ’’ھل اتاک حدیث الرافضة‘‘سے ماخوذ ہے، جس میں انہوں نے بڑے ہی مدلل اور پر سوز انداز میں مسلمانوں کے سامنے روافض کا اصل چہرہ بے نقاب کیا ہے،کہ کس طرح قرون اولیٰ سے لے کر آج تک یہ گروہ ،مسلمانوں اور اسلام کی جڑیں کانٹے میں پیش پیش رہا، اور جس کی سب سے کربناک مثال عصر حاضر میں عراق کی ہے ،جہاں انہوں نے امریکہ اوردجالی لشکر بلیک واٹر کے ساتھ مل کر اہل السنۃ کے ساتھ وہی بھیانک سلوک کیا جو اس سے پہلے ان کے آباؤاجداد نے ہلاکو خان کے ساتھ مل کر بغداد میں کیا تھا۔اہل السنۃ کی عزتوں کو تار تار کیا گیا ،ان کے مال ومتاع کو برباد کیا گیا اور ان کی جانوں سے خون کی ہولی کھیلی گئی اوراب امریکہ اور اس کے زر خرید غلام یہی کردار اور مناظر پاکستان میں اہل السنۃکے ساتھ دوہرانے کی بڑے پیمانے پر تیاری کرچکے ہیں اور امریکی دفاعی ادارہ پنٹاگون کافی عرصے پہلے یہ بات صراحت سے کہہ چکاہے کہ وہ عراق سے اپنے مشن کے تکمیل کے بعد اپنے اِسی لاؤ لشکر کے ساتھ پاکستان منتقل ہورہا ہے اور اب صورتحال یہ ہے کہ وہ پاکستانی شہروں میں بلیک واٹر کی صورت میں دندناتے پھررہے ہیں اور اپنے مقاصد کی تکمیل کے لئے تیاری کررہے ہیں۔اس کام کو سرانجام دینے کے لئے یعنی پاکستان میں اہل السنۃ کی کمر توڑنے اور ان کو جہاد کے لئے اپنے مال و جان سے مدد کرنے ،جودراصل ان کے مسیح دجال کے خروج میں رکاوٹ بن رہا ہے ،کی عبرتناک سزا دینے کے لئے وہ جس گروہ کے کندھوں کا سہارا لے رہے ہیں وہ یہی ’’روافض‘‘ہیں اور اہل السنۃ میں سے وہ جنہوں نے اپنے دین و ایمان کو دنیا کے تھوڑے سے نفع کے خاطر بربادکرنے اور کفر وارتداد کی صفوں میں کھڑا ہونا پسند کرلیا ہے۔
    اے مسلمانانِ پاکستان !یہ وقت جاگنے اور خبردار ہونے کا ہے ۔کہیں ایسا نہ ہو کہ یہ رافضی گروہ آپ کی غفلت اور عیش کوشی کا فائدہ اٹھاتے ہوئے آپ کے ساتھ وہ ہی معاملہ کرے جو وہ عراق اور افغانستان میں کرچکے ہیں اور یہ بات بھی وہ لوگ جان لیں جو کہ اس فریب میں مبتلا ہیں کہ اہل السنۃ اور روافض کے درمیان اتحاد و یگانگت بھی ممکن ہے،حالانکہ یہ تو وہ گروہ ہے جس کے روحانی ہیروابو لولوء فیروز مجوسی نے حضرت عمربن فاروق﷛کو شہید کیا ،اوران ہی کے سرخیل عبد اللہ بن سبا ملعون کے درپردہ کھڑے کئے گئے فتنے کی وجہ سے حضرت عثمان﷛کو بے دردی سے شہید کیاگیا،اوراسی عبد اللہ بن سبا ملعون کی ریشہ دوانیوں کی وجہ سے حضرت علی﷛اور حضرت معاویہ﷛کے درمیان نزاعات نے شدت اختیار کی جوکہ مسلمانوں کے ناحق خون بہنے کا سبب بنی،یہی وہ سبائی ٹولہ تھا جوکہ حضرت علی ﷛کے مقابلے پر آیا ،یہی کوفہ کے رافضی تھے جنہوں نے حضرت حسین﷛کے ساتھ غداری کی اور یہی رافضی ٹولہ تھاکہ جنہوں نے ہلاکو خان کے ساتھ ملک بغداد میں خلافت کی اینٹ سے اینٹ بجائی ،یہ ہی وہ رافضی گروہ تھا کہ جس نے سب سے زیادہ بڑھ چڑھ کر امارت اسلامیہ افغانستان کو گرانے میں امریکہ کی مدد کی،یہ ہی وہ سبائی ٹولہ تھا جس نے عراق میں پھر ہلاکوخان کی یاد کو تازہ کردیا اور اب یہی وہ رافضی ٹولہ ہے جس کا غلبہ اب پاکستان کے اعلیٰ ترین حکومتی،سرکاری،عدالتی اور عسکری عہدوں پرہوچکا ہے جس کے ذریعے وہ اب عراق کی تاریخ پاکستان میں دہرانے کا آغاز کرنے والے ہیں اور بالآخر یہی وہ رافضی گروہ ہے ،جوکہ ان گروہوں میں شامل ہوگا جوکہ دجال کے خطہ اول کے سپاہی ہوں گے اور بالآخر جہنم کا ایندھن بننا ان کا مقدر ٹہرے گا۔حضرت حذیفہ ﷛نے فرمایا :
    ’’اسلام کی کڑیا ں ایک ایک کرکے ٹوٹیں گی …………اور تم اپنے پہلے والوں کے طریقوں پر ہوبہو اور قدم بہ قدم چلو گے، نہ تم ان کے راستے سے ہٹو گے اور نہ وہ ہٹیں گے۔یہاں تک کہ فرقوں میں سے دو فرقے رہ جائیں گے۔ان میں سے ایک فرقہ کہے گا کہ پانچ(۵)نمازیں کہاں سے آگئی ؟بلاشبہ ہم سے پہلے والے گمراہ ہوئے ۔اللہ تعالیٰ نے تو یہ ارشاد فرمایا ہے’’اقم الصلوٰة طرفین النھاروزلفاً من اللیل‘‘(تم نماز قائم کرو دن کے دونوں سروں پر اور کچھ رات میں سے )لہٰذا تم صرف تین(۳)نمازیں پڑھاکرواور دوسرا فرقہ یہ کہے گا کہ مومنین کا اللہ پر ایمان فرشتوں کے ایمان کی طرح ہے ،نہ تو ہم کافر ہوتے ہیں اور نہ ہی منافق۔اللہ پر لازم ہے کہ ان دونوں فرقوں کا حشر دجال کے ساتھ کرے‘‘
    [1]
    اور حضرت حذیفہ ﷛سے ہی دوسری روایت میں ان دونوں گروہوں کے بارے میں یہ الفاظ ملتے ہیں :
    ’’میں امت محمدیہ ﷺکے دو جہنمی گروہوں کواچھی طرح جانتا ہوں (اور پھر آپ نے مذکورہ بالا دونوں گروہوں کاذکر فرمایا)‘‘۔
    [2]
    تین نمازوں کا قائل اور پانچ نمازوں کے پڑھنے والوں کو گمراہ سمجھنے والاگروہ روافض کا ہی ہے۔عقل رکھنے والوں کے لئے ان حقائق میں کھلی عبرت موجود ہے اور…………التحذیر من فتنة الرافضة…………انتباہ ہے فتنہ روافض سے…………!!



    [1] مستدر ک الصحیحین للحاکم ،ج:۴،ص:۵۷۴،صحیح الاسناد۔

    [2] مستدر ک الصحیحین للحاکم:۸۲۹۴۔مصنف ابن ابی شیبہ :۳۱۰۵۴۔

  9. Thanks QaiserMirza thanked for this post
    Likes w-a-n-t-e-d-, AbuOkasha liked this post

  10. #7
    Intermediate muslim01's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Toronto
    Posts
    733
    Age
    24
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army

    Kaafir bashar al assad. May he rot in the worst form of hell.


    Allahu Mansur Al-Mujahideen fi kulli makan! Ameen. Allahumansur Islama wal Muslimeen Ameen.

  11. Likes w-a-n-t-e-d-, QaiserMirza liked this post

  12. #8
    Intermediate onlykami's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    914
    Post Thanks / Like

    Re: Brutality of Syrian Army

    Alawite gangs stage another massacre slaughtering children

    Publication time: 26 May 2012, 16:05

    Events in Syria show that the Alawite gangs of the Assad regime are purposefully using the tactics of mass murders of Muslim children. This tactic is dictated both by the sectarian beliefs of the Alawites and hopes that mass murders of Muslims children will plunge Muslims into fear and force them to stop the resistance.

    According to Arab and Western media, about 100 women, elderly persons and children were killed by Alawites in the town of Houla in the province of Homs. 25 children were among them. Representatives of the opposition called the murders the premeditated slaughter. According to other media reports, at least 50 Muslim children were brutally massacred by Assad's Alawites.

    On Friday, opposition and human rights activists reported that dozens of children were killed by Alawites in Homs and other parts of the country. They also urged the citizens to hold a day of mourning.

    Among the murdered Muslims there were participants in the protests, which are traditionally held in Syria after Friday prayers.

    As reported by a London-based Syrian human rights organization and opposition activists who were on the scene during the massacre in Houla, the Alawites used heavy military equipment and heavy machine guns for their blood bath.

    Video footages have been posted on the Internet showing bloody and mutilated bodies of children laying on the floor in a dark room. There were so many bodies that we lost count.

    ***





    ***
    Human rights activists testified that gangs of armed Alawites massacred cold-bloodedly a few families with children. The other victims, according to the available information, were killed in shellings, or were caught and executed by Alawites when they tried to run for safety.

    Recently, an independent commission investigating the events in Syria, which was established by the UN Human Rights Dept., published a report which stressed that the massacres in Syria are growing in numbers, despite the UN decision taken in April about the cease-fire and the arrival of some UN observers.

    The report tells that the Alawites purposefully slaughter entire families, and continue to torture children and adults.
    Department of MonitoringKavkaz Center


    Source


Similar Threads

  1. Replies: 4
    Last Post: 15-Feb-2012, 03:56 PM
  2. Syrian Army Bombards Tomb of Hazrat Khalid-bin-Waleed (R.A.)
    By Alias in forum India/International Siasat
    Replies: 15
    Last Post: 08-Dec-2011, 09:25 PM
  3. The Free Syrian Army
    By Lodhi in forum India/International Siasat
    Replies: 1
    Last Post: 17-Nov-2011, 11:55 PM
  4. Exhuming The Indian Army’s Brutality in Kashmir
    By siddique in forum Siasi Discussion
    Replies: 21
    Last Post: 30-Oct-2011, 07:42 AM
  5. indian army brutality in kashmir
    By siddique in forum Siasi Videos
    Replies: 4
    Last Post: 14-Oct-2010, 05:01 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •