Siasat.pk Forums
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 43
  1. #21
    Regular Member Azhar Awan's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Emirates
    Posts
    165
    Age
    22
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by xshadow View Post
    I know why did you mention in this post.

    You need answer?
    If you really do then let ask Zaid Hamid in person rather than barking and pretending that you know the answer.




    See from 21:15 http://www.pkaffairs.com/Play_Show_Z...-of-Fire_17515



    جواب تو اس ویڈیو میں اور بھی بہت ہیں مگر جس پر آپ لوگوں نے اودھم مچایا ہے وہی سن لو تو کافی ہے۔ اور کوئی الزام لگانے سے پہلے پوری تحقیق کر لیا کرو۔ آجاتے ہو منہ اُٹھا کہ۔

    یہ پہلی بار نہیں ہے جو میں اس الزام کا جواب پیش کر رہا ہوں مگر کچھ لوگوں کو عادت ہوتی ہے کہ جھوٹ اس حد تک بولتے رہو کہ سچ لگنے لگے۔ جب تک ملزم کے منہ سے جواب نہ سن لو اس وقت تک کیسے اپنی تعمیلیں کر سکتے ہو۔


    Listen to me guys. I don't believe that you're agents but one way or the other you're helping them. May be you don't like Zaid Hamid charismatic personality then find other who talks about Pakistan or Ummah. If you don't find anybody else as your charismatic leader then its mean you don't have to do anything with Pakistan and Ummah. So who you're suppose to oppose those who care about that.
    As you're trying prove Zaid Hamid as lair means you hate him. Otherwise you would talk on the issues in the light of Qur'an and Sunnah. And through your debate and reasoning you can figure out to prove your points rather than making fun of every issue.

    Chrismatic Personality????Hahahahah...Wake up tommy and Stop Smoking Marjuaina..



  2. Likes Khalid, ambroxo liked this post

  3. #22
    Intermediate meetnavpk's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    ......
    Posts
    347
    Age
    33
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    lolz.... buss yaar speechless, mind it not many occasions in my life i remember when i ran out of words...


  4. #23
    Professional Khalid's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Karachi
    Posts
    4,100
    Age
    32
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    biological?

    Quote Originally Posted by xshadow View Post
    I know why did you mention in this post.

    You need answer?
    If you really do then let ask Zaid Hamid in person rather than barking and pretending that you know the answer.


    See from 21:15 http://www.pkaffairs.com/Play_Show_Z...-of-Fire_17515



    جواب تو اس ویڈیو میں اور بھی بہت ہیں مگر جس پر آپ لوگوں نے اودھم مچایا ہے وہی سن لو تو کافی ہے۔ اور کوئی الزام لگانے سے پہلے پوری تحقیق کر لیا کرو۔ آجاتے ہو منہ اُٹھا کہ۔

    یہ پہلی بار نہیں ہے جو میں اس الزام کا جواب پیش کر رہا ہوں مگر کچھ لوگوں کو عادت ہوتی ہے کہ جھوٹ اس حد تک بولتے رہو کہ سچ لگنے لگے۔ جب تک ملزم کے منہ سے جواب نہ سن لو اس وقت تک کیسے اپنی تعمیلیں کر سکتے ہو۔


    Listen to me guys. I don't believe that you're agents but one way or the other you're helping them. May be you don't like Zaid Hamid charismatic personality then find other who talks about Pakistan or Ummah. If you don't find anybody else as your charismatic leader then its mean you don't have to do anything with Pakistan and Ummah. So who you're suppose to oppose those who care about that.
    As you're trying prove Zaid Hamid as lair means you hate him. Otherwise you would talk on the issues in the light of Qur'an and Sunnah. And through your debate and reasoning you can figure out to prove your points rather than making fun of every issue.

  5. Likes ambroxo liked this post

  6. #24
    Professional staray khaatir's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Birmingham
    Posts
    2,519
    Age
    36
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    The security establishment do spend some money on ENTERTAINMENT OF PUBLIC,ZH is the comedy version of Alpha,Bravo,Charlie.

  7. Likes Khalid, ambroxo, moazzamniaz liked this post

  8. #25
    Professional nuzhatghazali's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Canada
    Posts
    3,093
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Dr. Aafia Siddiqui,
    a
    Pakistani Ph. D. Neurologist
    (Neuro Scientist). She have 144 honorary degrees and certificates in Neurology from different institutes of world. She is the only Neurologist in the world who have the honorary degree of Ph.D from Harvard University. She is also
    Hafiz-e-Quran and Islamic Scholar
    (Aalima). Not even a single American matches her qualification. (COATED BY POLITICS RELIGION AND FAMILY)
    عافیہ صدیقی کی تعلیم کے بارے میں سب جانتے ہیں کہ وہ کیا تھی زید حامد صاحب کے بارے میں انکے مخالف کتنا جھوٹ بولتے ہیں خود یہ ویڈیو اس بات کا مونھ بولتا ثبوت ہے . اس ویڈیو کی شہادت تو خود زید صاحب کہ حق میں جاتی ہے ،عافیہ کی بہن جو عافیہ کی تعلیم کے بارے میں جو غلط بیانی کرہی ہے اس کا گناہ قا بل معافی ہے کیوں کہ وہ بہن کو بچانا چاہتی تھی . لیکن جو لوگ اس سانح کو مذاق کے طور پر پیش کر رہے ہیں ان کے اقلاخی دیوالیہ پن کی حیرت ہوتی ہے .


  9. #26
    Advanced
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    1,688
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by AsifAmeer View Post
    >>I don't believe that you're agents
    No no.. I am an agent.. A real one. I get paid $8/hr to come to siasat and talk trash about ZH because he is too smart and is uncovering our evil plans.

    If you still dont think I am jewish.. look at my name.. Asif AMEER.. Someone with his last name AMEER has to be jewish..

    Don't try to be annoyed, ok. You tried to make fun of a fact and tried to make cover for that fun by saying everybody is gonna call u an agent. So that nobody could dare to reply u guys.
    Are you not happy when I say you're not agent. Then keep barking and post my cartoons too to prove yourself as so called liberal minded.

    Why aren't you happy when:

    somebody is trying to reason with you. (why don't u honor reason.)

    somebody is trying to engage you in a serious discussion. (if u blv u got better reasons then why don't u put forward rather than saying "aaaammmmm I don't know what this guy trying to prove, blah blah blah.........")

    somebody is making his points in the light of Qur'an and Sunnah (or you are a non believer, I don't know.)

    somebody is exposing facts. (why don't u present your proofs and logic)

  10. Likes casper liked this post

  11. #27
    Advanced
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    1,688
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by Azhar Awan View Post
    Chrismatic Personality????Hahahahah...Wake up tommy and Stop Smoking Marjuaina..

    یہ کرزما تمہاری سمجھ میں نہیں آئے گا کیونکہ اس کے لیے دل میں احترام ہونا چاہیے۔ ضروری نہیں کہ اختلاف کرنے کے لیے تمہیں غلیظ زبان استعمال کرنی پڑے۔ اپنی بات کو احترام سے بھی بیان کیا جاسکتا ہے۔ تم جتنی نفرت زید حامد سے کرتے ہو میں اس سے زیادہ بڑا اختلاف حسن نثار سے کرتا ہوں مگر میں کبھی حسن نثار کو کارٹون سے منصوب نہیں کرتا۔ نفرت مجھے حسن نثار کے خیالات سے ہے مگر اس کی شخصیت سے نہیں۔ اسی لیے جب میں کوئی اختلاف کرتا ہوں تو وہ وجہ اختلاف پیش بھی کرتا ہوں بجائے اس کے کہ تم لوگوں کی طرح تزلیل کر دوں جس طرح تم لوگ زید حامد کی ہتک کرتے ہو۔

    کیا تمہاری مخالفت کی وجہ یہ ہے کہ:۔
    زید حامد پاکستان میں شرعی نظام کے لیے جدوجہد کرتے ہیں تو وہ تو ڈاکٹر اسرار احمد بھی کرتے تھے۔
    زید حامد سودی نظام کو ختم کرنے کی بات کرتے ہیں تو وہ تو ہر عالم دین کہتا ہے۔
    زید حامد یورپ ' امریکہ ' بھارت اور اسرائیل کی اسلام دشمنی کی مخالفت کرتے ہیں تو وہ تو ہر مسلم کا فرض ہے۔
    زید حامد امریکہ کی اس خطے میں موجودگی کی مخالفت کرتے ہیں تو وہ تو خود ستر فیصد امریکی خود کرتے ہیں بلکہ ساری دنیا کرتی ہے سوائے چند اسلام دشمن حکومتوں کے جن کے نام میں بتا چکا ہوں۔

    تو آخر آپ کا مسئلہ کیا ہے۔

  12. Dislikes ambroxo, Azhar Awan disliked this post

  13. #28
    Advanced ConcernedPaki's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    US
    Posts
    1,351
    Age
    29
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by AsifAmeer View Post
    Its good to see Gingrich drop. Now muslims can get jobs in the Whitehouse.

    And its great to see santorum drop out. Now we wont have to wear a crescent on our foreheads.

    It would be good to see RP as president. Then no american would have to call himself a minority!
    I have a 5-day vacation coming up. Will it be worthwhile to spend a bit of time researching Mr. Zaid Hamid? Right now, I don't know much about his beliefs except that he seems to ignite a debate every day or so.

    Keep in mind that I'll be at one of the most exotic beaches in US!


  14. #29
    Professional AsifAmeer's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    USA
    Posts
    3,795
    Age
    92
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    11

    Re: Zaid hamid blunt lie

    If u got 5 days n ur in KARLIFORNIA, I'll go to DIsneyland... hands down. Forget the research dude.

    If you like reading books, lemme know. I will share a book with u.. 1 book will make it all clear for you.. And its a COMIC book!

    Quote Originally Posted by ConcernedPaki View Post
    I have a 5-day vacation coming up. Will it be worthwhile to spend a bit of time researching Mr. Zaid Hamid? Right now, I don't know much about his beliefs except that he seems to ignite a debate every day or so.

    Keep in mind that I'll be at one of the most exotic beaches in US!
    "City-States trade Commerce. Nation-States trade Wars" - Seneca


  15. #30
    Advanced United4Pak's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    1,777
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    I love listening to Zaid Hamid. He is a lal topi wala langoor.


  16. #31
    Advanced
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    1,688
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by Legend View Post
    biological?


    اس تھریڈ کا مقصد یہ تھا کہ زید حامد کو جھوٹا ثابت کیا جائے۔ تو اس کے جواب میں کچھ وضاحت کرنا چاہتا ہوں۔

    جھوٹ اور لاعلمی دو مختلف چیزیں ہوتی ہیں۔

    مثلاً آپ
    قسم کھا کر کہیں کہ آپ نے دو مہینے پہلے پیٹرول ۹۰ روپے لیٹر لیا تھا اس لیے اس کی قیمت ۹۰ لیٹر ہے۔ ہوسکتا ہے جس وقت آپ نے بات کی ہو اسی وقت پیٹرول کی قیت بڑھ جائے تو اس کا یہ مطلب تو نہیں ہوگا کہ آپ جھوٹ بول رہے ہیں۔ اسے آپ کی کم علمی کہا جاسکتا ہے۔

    زید حامد نے جو بات کی تھی وہ پورے یقین اور اعتماد کے ساتھ کی تھی۔ اسے آپ جھوٹ اس وقت کہہ سکتے تھے جب زید حامد نے کوئی چوری چھپانی ہوتی یا اپنی کسی غلطی پر پردا ڈالنا ہوتا۔ زید حامد نے ایک بات کی نشان دہی کی جسے آپ زیادہ سے زیادہ یہ کہہ سکتے ہیں کہ زید حامد کی کم علمی ہے یا لاعلمی ہے کہ وہ ایسا سمجھتے ہیں۔ اور ساتھ ہی اس لاعلمی کو ثابت کرنے کے لیے مزید ثبوت بھی پیش کریں تاکہ بات واضح ہوسکے کہ معاملہ کیا ہے۔

    سب سے بڑھ کر یہ کہ' جھوٹ بولا جاتا ہے جان بوج کر۔ اگر آپ نے ایک چوری کی ہو اور آپ یہ کہیں کہ آپ موقع پر موجود ہی نہیں تھے تو اس کا مطلب ہوگا کہ آپ جان بوج کر غلط بیانی کر رہے ہیں۔ اسے جھوٹ کہتے ہیں نہ کہ کم علمی کی وجہ سے غلط معلومات رکھنے کو۔
    اور جس ویڈیو کا حوالہ میں دیا تھا اس میں زید حامد نے جب ایک بات خود تسلیم کرلی ہے کہ ان کا مطلب بائیولوجیکل نہیں بلکہ نیورو سائنسٹسٹ تھا تو یہ تو بہت اچھی بات ہے۔ اس بات کی تو تعریف کرنی چاہیے۔ لگتا ہے آپ نے ان سیاستدانوں کو نہیں سنا جو منہ پر کی ہوئی بات کر کے مکر جاتے ہیں ورنہ آپ اس کو موضوع بحث نہ بناتے۔
    باقی رہی بات کہ ڈاکٹر عافیہ صدیقی واقعی نیورو سائنٹسٹ ہے یا نہیں تو اس کا جواب بھی زید حامد نے اسی ویڈیو میں دے دیا ہے۔ جس کو سننا ہے وہ دوبارہ سن لے۔

    See from 21:15 http://www.pkaffairs.com/Play_Show_Z...-of-Fire_17515


  17. #32
    Professional Khalid's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Karachi
    Posts
    4,100
    Age
    32
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    maan lo dost ZH ny ghalat biyani ki hai Aafia ki research key barey mein ...

    ..................

    Aafia in better health but vague about missing years
    * Aafia tells Pakistani senators charges against her baseless, has no confidence in her lawyers, US court
    * Claims she was tortured, made to sign documents, being forced to admit things


    Siddiqui was unable to explain to the four Pakistani lawmakers, including one of the country’s leading lawyers, SM Zafar, where exactly she had been for the last five years. Her sense of time and place appeared to be out of sync. She said she was on her way to the Karachi airport in 2003 with her children when she was taken. She remembers being given an injection and when she came to she was in a cell. She said she was being brainwashed by men who spoke perfect English. They could be Afghan or others. She did not think they were Pakistanis. She said she was being forced to admit things she had allegedly done. She was made to sign statements, some of which included information on phone calls she was said to have made. She also stated that she had been tortured but she provided no details. She was told by her captors that if she did not co-operate, her children would suffer. Her account of the five years she had been missing remained incoherent, unsequenced and extremely vague. Her visitors did not press her hard but they returned unsatisfied with what they had been told. She said she did not know where her children were. Her son, allegedly arrested with her in Ghazni, has since been returned to Pakistan. She was vague about her other two children and it was not clear if they had been with her during her captivity.

    http://www.dailytimes.com.pk/default.asp?page=2008\10\09\story_9-10-2008_pg7_54

    Quote Originally Posted by xshadow View Post

    اس تھریڈ کا مقصد یہ تھا کہ زید حامد کو جھوٹا ثابت کیا جائے۔ تو اس کے جواب میں کچھ وضاحت کرنا چاہتا ہوں۔

    جھوٹ اور لاعلمی دو مختلف چیزیں ہوتی ہیں۔

    مثلاً آپ
    قسم کھا کر کہیں کہ آپ نے دو مہینے پہلے پیٹرول ۹۰ روپے لیٹر لیا تھا اس لیے اس کی قیمت ۹۰ لیٹر ہے۔ ہوسکتا ہے جس وقت آپ نے بات کی ہو اسی وقت پیٹرول کی قیت بڑھ جائے تو اس کا یہ مطلب تو نہیں ہوگا کہ آپ جھوٹ بول رہے ہیں۔ اسے آپ کی کم علمی کہا جاسکتا ہے۔

    زید حامد نے جو بات کی تھی وہ پورے یقین اور اعتماد کے ساتھ کی تھی۔ اسے آپ جھوٹ اس وقت کہہ سکتے تھے جب زید حامد نے کوئی چوری چھپانی ہوتی یا اپنی کسی غلطی پر پردا ڈالنا ہوتا۔ زید حامد نے ایک بات کی نشان دہی کی جسے آپ زیادہ سے زیادہ یہ کہہ سکتے ہیں کہ زید حامد کی کم علمی ہے یا لاعلمی ہے کہ وہ ایسا سمجھتے ہیں۔ اور ساتھ ہی اس لاعلمی کو ثابت کرنے کے لیے مزید ثبوت بھی پیش کریں تاکہ بات واضح ہوسکے کہ معاملہ کیا ہے۔

    سب سے بڑھ کر یہ کہ' جھوٹ بولا جاتا ہے جان بوج کر۔ اگر آپ نے ایک چوری کی ہو اور آپ یہ کہیں کہ آپ موقع پر موجود ہی نہیں تھے تو اس کا مطلب ہوگا کہ آپ جان بوج کر غلط بیانی کر رہے ہیں۔ اسے جھوٹ کہتے ہیں نہ کہ کم علمی کی وجہ سے غلط معلومات رکھنے کو۔
    اور جس ویڈیو کا حوالہ میں دیا تھا اس میں زید حامد نے جب ایک بات خود تسلیم کرلی ہے کہ ان کا مطلب بائیولوجیکل نہیں بلکہ نیورو سائنسٹسٹ تھا تو یہ تو بہت اچھی بات ہے۔ اس بات کی تو تعریف کرنی چاہیے۔ لگتا ہے آپ نے ان سیاستدانوں کو نہیں سنا جو منہ پر کی ہوئی بات کر کے مکر جاتے ہیں ورنہ آپ اس کو موضوع بحث نہ بناتے۔
    باقی رہی بات کہ ڈاکٹر عافیہ صدیقی واقعی نیورو سائنٹسٹ ہے یا نہیں تو اس کا جواب بھی زید حامد نے اسی ویڈیو میں دے دیا ہے۔ جس کو سننا ہے وہ دوبارہ سن لے۔

    See from 21:15 http://www.pkaffairs.com/Play_Show_Z...-of-Fire_17515

  18. Likes moazzamniaz liked this post

  19. #33
    Advanced ConcernedPaki's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    US
    Posts
    1,351
    Age
    29
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by AsifAmeer View Post
    If u got 5 days n ur in KARLIFORNIA, I'll go to DIsneyland... hands down. Forget the research dude.

    If you like reading books, lemme know. I will share a book with u.. 1 book will make it all clear for you.. And its a COMIC book!
    Book on Zaid Hamid? Is he that popular? I always prefer doing my own research first.


  20. #34
    Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Paris
    Posts
    30
    Age
    27
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by AsifAmeer View Post
    >>I don't believe that you're agents
    No no.. I am an agent.. A real one. I get paid $8/hr to come to siasat and talk trash about ZH because he is too smart and is uncovering our evil plans.

    If you still dont think I am jewish.. look at my name.. Asif AMEER.. Someone with his last name AMEER has to be jewish..
    My dear bro. jhootay pe Allah ki ***** hoti hai, and Zaid Hamid has been proven lier here, so Zaid Hamid per bhi phitkar and *****. but i dont know if you will agree...doesn't matter he is not an important entity...


  21. #35
    Advanced
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    1,688
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by Legend View Post
    maan lo dost ZH ny ghalat biyani ki hai Aafia ki research key barey mein ...

    ..................

    Aafia in better health but vague about missing years
    * Aafia tells Pakistani senators charges against her baseless, has no confidence in her lawyers, US court
    * Claims she was tortured, made to sign documents, being forced to admit things


    Siddiqui was unable to explain to the four Pakistani lawmakers, including one of the country’s leading lawyers, SM Zafar, where exactly she had been for the last five years. Her sense of time and place appeared to be out of sync. She said she was on her way to the Karachi airport in 2003 with her children when she was taken. She remembers being given an injection and when she came to she was in a cell. She said she was being brainwashed by men who spoke perfect English. They could be Afghan or others. She did not think they were Pakistanis. She said she was being forced to admit things she had allegedly done. She was made to sign statements, some of which included information on phone calls she was said to have made. She also stated that she had been tortured but she provided no details. She was told by her captors that if she did not co-operate, her children would suffer. Her account of the five years she had been missing remained incoherent, unsequenced and extremely vague. Her visitors did not press her hard but they returned unsatisfied with what they had been told. She said she did not know where her children were. Her son, allegedly arrested with her in Ghazni, has since been returned to Pakistan. She was vague about her other two children and it was not clear if they had been with her during her captivity.

    http://www.dailytimes.com.pk/default.asp?page=2008\10\09\story_9-10-2008_pg7_54
    Looks like you're talking reasonably rather than speaking blunders over and over. I like your speaking style which is convincing and serious. If any of my words hurt you in any of my previous messages then I apologize for that.
    آپ نے کہا کہ میں مان لوں کہ زید حامد نے جان بوجھ کر غلط بیانی کی ہے یعنی جھوٹ بولا ہے۔

    میں یہ مان لوں مگر مجھے کوئی یہ بتائے کہ زید حامد کو غلط بیانی کی کیا ضرورت ہے۔ یاد رہے کہ میں اس بات پر اسرار نہیں کر رہا کہ زید حامد کی معلومات سو فیصد ٹھیک ہیں۔ ہوسکتا ہے ٹھیک ہوں اور نہیں بھی ہوسکتا۔ زیادہ سے زیادہ میں یہ کہہ سکتا ہوں کے زید حامد کو غلط فہمی ہوئی ہو گی۔ یہ اور بات ہے کہ وہ اپنی بات کی سچائی کے لیے دلائل پیش کردیں مگر کیونکہ زید حامد کی بات اس بارے میں صحیع ہونا یا نہ ہونا کوئی معنی نہیں رکھتا کیونکہ ڈاکڑ عافیہ پاکستان میں ہے ہی نہیں اور دوسرا یہ کہ امریکہ پاکستان کی جائز بات کو نہیں مانتا تو ناجائز بات کو ماننے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔ اس کے علاوہ یہ سمجھ سے باہر ہے کہ زید حامد کیوں جان بوجھ کر غلط بیانی کریں گے جو کہ سمجھ سے باہر ہے۔ یا تو زید صاحب نے ڈاکٹر عافیہ کی کوئی چوری چھپانی ہوتی تو بھی کہا جاسکتا تھا کہ ڈاکڑ عافیہ کی ہمائت میں زید حامد جھوٹ بول رہے ہیں مگر ڈاکٹر عافیہ تو ہے ہی بے قصور تو ایک بے قصور اور معصوم کی ہمائت کرنے کے لیے زید صاحب کو جھوٹ بولنے کی کیا ضرورت پڑھ سکتی ہے۔

    اور ڈاکٹر عافیہ کی بہن نے کیا کہا تھا اس پر بھی غور کیجیے۔ ڈاکٹر عافیہ کی بہن نے صرف یہ کہا کہ ڈاکٹر عافیہ کا کوئی تعلق نیورولوجی سے نہیں ہے مگر یہ نہیں کہا کہ زید حامد جان بوجھ کر جھوٹ بول رہے ہیں ورنہ وہ خود زید حامد پر الزام لگا دیتی کہ زید حامد جھوٹ بول رہے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ڈاکٹر عافیہ کو بھی معلوم ہے کہ زید حامد کی معلومات غلط ہوسکتی ہیں مگر ان کی نیت پر شک نہیں کیا جاسکتا۔ یہی میں سمجھانے کی کوشش کر رہا ہوں کہ جس کی بہن ہے اسے یا اس کے گھر والوں کو زید حامد کی نیت سے کوئی مسئلہ نہیں ہے تو دوسروں کو بڑا شوق ہے زید حامد کو جھوٹا ثابت کرنے کا۔

    یہ بلکل ایسے ہی ہے جیسے ایک عسائی جو نعوزباللہ حضرت عیساء علیہ سلام کو اللہ کا بیٹا بنا دے اور ہم اسے جھوٹا کہنا شروع کر دیں۔ کوئی شک نہیں کہ اس عیسائی کی معلومات غلط ہیں مگر اپنے لحاظ سے اپنی معلومات کے مطابق تو وہ ٹھیک کہہ رہا ہے۔ یہ اور بات ہے کہ اس کے ساتھ دلیل سے بات کر کے ہم اسے حقائق اور منطق کی روشنی میں صحیع معلومات دیں۔ اسی لیے جھوٹ اور غلط فہمی میں فرق کرو اور نفرت میں اتنے آگے مت نکل جاو کہ مخالف کی نیت کو ہی چیلنج کردو۔

    مجھے بھی زید حامد سے کچھ باتوں پر اختلاف ہے مگر میں کبھی ان کی نیت پر شک نہیں کرتا۔ مجھے حسن نثار سے بہت ہی زیادہ اختلاف ہے مگر میں کبھی انہیں جھوٹا یا بد دیانت نہیں کہتا۔ نظریات اور معلومات پر آپ جو چاہیں اختلاف کریں مگر نیت پر شک کر کے نہیں۔


  22. #36
    Professional AsifAmeer's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    USA
    Posts
    3,795
    Age
    92
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    11

    Re: Zaid hamid blunt lie

    When used correctly, sarcasm can bring an argument to an end.

    Quote Originally Posted by Ends of Time View Post
    My dear bro. jhootay pe Allah ki ***** hoti hai, and Zaid Hamid has been proven lier here, so Zaid Hamid per bhi phitkar and *****. but i dont know if you will agree...doesn't matter he is not an important entity...
    "City-States trade Commerce. Nation-States trade Wars" - Seneca


  23. #37
    Professional AsifAmeer's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    USA
    Posts
    3,795
    Age
    92
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    11

    Re: Zaid hamid blunt lie

    book on zh? wouldnt know about that. Maybe some study thesis on retardation.

    I was talking about an ECON book for ya!

    Quote Originally Posted by ConcernedPaki View Post
    Book on Zaid Hamid? Is he that popular? I always prefer doing my own research first.
    "City-States trade Commerce. Nation-States trade Wars" - Seneca


  24. #38
    Professional Khalid's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Karachi
    Posts
    4,100
    Age
    32
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    old habits die hard ....

    bye bye ...

    Quote Originally Posted by xshadow View Post
    Looks like you're talking reasonably rather than speaking blunders over and over. I like your speaking style which is convincing and serious. If any of my words hurt you in any of my previous messages then I apologize for that.
    آپ نے کہا کہ میں مان لوں کہ زید حامد نے جان بوجھ کر غلط بیانی کی ہے یعنی جھوٹ بولا ہے۔

    میں یہ مان لوں مگر مجھے کوئی یہ بتائے کہ زید حامد کو غلط بیانی کی کیا ضرورت ہے۔ یاد رہے کہ میں اس بات پر اسرار نہیں کر رہا کہ زید حامد کی معلومات سو فیصد ٹھیک ہیں۔ ہوسکتا ہے ٹھیک ہوں اور نہیں بھی ہوسکتا۔ زیادہ سے زیادہ میں یہ کہہ سکتا ہوں کے زید حامد کو غلط فہمی ہوئی ہو گی۔ یہ اور بات ہے کہ وہ اپنی بات کی سچائی کے لیے دلائل پیش کردیں مگر کیونکہ زید حامد کی بات اس بارے میں صحیع ہونا یا نہ ہونا کوئی معنی نہیں رکھتا کیونکہ ڈاکڑ عافیہ پاکستان میں ہے ہی نہیں اور دوسرا یہ کہ امریکہ پاکستان کی جائز بات کو نہیں مانتا تو ناجائز بات کو ماننے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔ اس کے علاوہ یہ سمجھ سے باہر ہے کہ زید حامد کیوں جان بوجھ کر غلط بیانی کریں گے جو کہ سمجھ سے باہر ہے۔ یا تو زید صاحب نے ڈاکٹر عافیہ کی کوئی چوری چھپانی ہوتی تو بھی کہا جاسکتا تھا کہ ڈاکڑ عافیہ کی ہمائت میں زید حامد جھوٹ بول رہے ہیں مگر ڈاکٹر عافیہ تو ہے ہی بے قصور تو ایک بے قصور اور معصوم کی ہمائت کرنے کے لیے زید صاحب کو جھوٹ بولنے کی کیا ضرورت پڑھ سکتی ہے۔

    اور ڈاکٹر عافیہ کی بہن نے کیا کہا تھا اس پر بھی غور کیجیے۔ ڈاکٹر عافیہ کی بہن نے صرف یہ کہا کہ ڈاکٹر عافیہ کا کوئی تعلق نیورولوجی سے نہیں ہے مگر یہ نہیں کہا کہ زید حامد جان بوجھ کر جھوٹ بول رہے ہیں ورنہ وہ خود زید حامد پر الزام لگا دیتی کہ زید حامد جھوٹ بول رہے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ڈاکٹر عافیہ کو بھی معلوم ہے کہ زید حامد کی معلومات غلط ہوسکتی ہیں مگر ان کی نیت پر شک نہیں کیا جاسکتا۔ یہی میں سمجھانے کی کوشش کر رہا ہوں کہ جس کی بہن ہے اسے یا اس کے گھر والوں کو زید حامد کی نیت سے کوئی مسئلہ نہیں ہے تو دوسروں کو بڑا شوق ہے زید حامد کو جھوٹا ثابت کرنے کا۔

    یہ بلکل ایسے ہی ہے جیسے ایک عسائی جو نعوزباللہ حضرت عیساء علیہ سلام کو اللہ کا بیٹا بنا دے اور ہم اسے جھوٹا کہنا شروع کر دیں۔ کوئی شک نہیں کہ اس عیسائی کی معلومات غلط ہیں مگر اپنے لحاظ سے اپنی معلومات کے مطابق تو وہ ٹھیک کہہ رہا ہے۔ یہ اور بات ہے کہ اس کے ساتھ دلیل سے بات کر کے ہم اسے حقائق اور منطق کی روشنی میں صحیع معلومات دیں۔ اسی لیے جھوٹ اور غلط فہمی میں فرق کرو اور نفرت میں اتنے آگے مت نکل جاو کہ مخالف کی نیت کو ہی چیلنج کردو۔

    مجھے بھی زید حامد سے کچھ باتوں پر اختلاف ہے مگر میں کبھی ان کی نیت پر شک نہیں کرتا۔ مجھے حسن نثار سے بہت ہی زیادہ اختلاف ہے مگر میں کبھی انہیں جھوٹا یا بد دیانت نہیں کہتا۔ نظریات اور معلومات پر آپ جو چاہیں اختلاف کریں مگر نیت پر شک کر کے نہیں۔


  25. #39
    Regular Member Azhar Awan's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Emirates
    Posts
    165
    Age
    22
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by xshadow View Post

    یہ کرزما تمہاری سمجھ میں نہیں آئے گا کیونکہ اس کے لیے دل میں احترام ہونا چاہیے۔ ضروری نہیں کہ اختلاف کرنے کے لیے تمہیں غلیظ زبان استعمال کرنی پڑے۔ اپنی بات کو احترام سے بھی بیان کیا جاسکتا ہے۔ تم جتنی نفرت زید حامد سے کرتے ہو میں اس سے زیادہ بڑا اختلاف حسن نثار سے کرتا ہوں مگر میں کبھی حسن نثار کو کارٹون سے منصوب نہیں کرتا۔ نفرت مجھے حسن نثار کے خیالات سے ہے مگر اس کی شخصیت سے نہیں۔ اسی لیے جب میں کوئی اختلاف کرتا ہوں تو وہ وجہ اختلاف پیش بھی کرتا ہوں بجائے اس کے کہ تم لوگوں کی طرح تزلیل کر دوں جس طرح تم لوگ زید حامد کی ہتک کرتے ہو۔

    کیا تمہاری مخالفت کی وجہ یہ ہے کہ:۔
    زید حامد پاکستان میں شرعی نظام کے لیے جدوجہد کرتے ہیں تو وہ تو ڈاکٹر اسرار احمد بھی کرتے تھے۔
    زید حامد سودی نظام کو ختم کرنے کی بات کرتے ہیں تو وہ تو ہر عالم دین کہتا ہے۔
    زید حامد یورپ ' امریکہ ' بھارت اور اسرائیل کی اسلام دشمنی کی مخالفت کرتے ہیں تو وہ تو ہر مسلم کا فرض ہے۔
    زید حامد امریکہ کی اس خطے میں موجودگی کی مخالفت کرتے ہیں تو وہ تو خود ستر فیصد امریکی خود کرتے ہیں بلکہ ساری دنیا کرتی ہے سوائے چند اسلام دشمن حکومتوں کے جن کے نام میں بتا چکا ہوں۔

    تو آخر آپ کا مسئلہ کیا ہے۔
    Bother of faith mene Zaid Hamid kelie koi abusive language use nh ki..mje chirr iss shaks se nh blkay iss k khayalat se he..Remember there is a law of Power and Success, "Always Prove Your Self With Your Actions,Instead Of Arguments"..Paros me 10 sal se Jihad ho raha he,wahan ja k kiun nh larta NATO k khilaf agar itni hi hamdadri he isse Aafia aur muslim ummah se to????and dnt compare personalities,but mentality indeed...


  26. #40
    Advanced
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    1,688
    Post Thanks / Like

    Re: Zaid hamid blunt lie

    Quote Originally Posted by Azhar Awan View Post
    Bother of faith mene Zaid Hamid kelie koi abusive language use nh ki..mje chirr iss shaks se nh blkay iss k khayalat se he..Remember there is a law of Power and Success, "Always Prove Your Self With Your Actions,Instead Of Arguments"..Paros me 10 sal se Jihad ho raha he,wahan ja k kiun nh larta NATO k khilaf agar itni hi hamdadri he isse Aafia aur muslim ummah se to????and dnt compare personalities,but mentality indeed...



    چلو یہ جان کر خوشی ہوئی کہ آپ کو جہاد سے کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ آپ کا مطلب ہے کہ زید حامد صاحب خود کیوں افغانستان نہیں جا کر لڑتے بجائے اس کے کہ یہاں پر نوجوانوں کو ہمت اور جزبہ جہاد کی باتیں کر کہ منافقت پھیلائیں۔

    ہر انسان کی اپنی ایک ڈیوٹی ہوتی ہے۔ علامہ صاحب نے بھی صرف اپنے قلم سے نوجوانوں یا کہنا چاہیے کہ پوری قوم کو یکجا کیا۔ ان سے تو کبھی کسی نے یہ نہیں کہا کہ علامہ صاحب مومن ہو تو بے تیغ بھی لڑتا ہے مجاہد 'کبھی اس بے تیغ مجاہد کو سامنے تو لائیے تاکہ پتا چلے کہ یہ بے تیغ مجاہد واقعی لڑ بھی سکتا ہے یہ صرف کاغز ہی کالے کر رہا ہے۔

    تو اصول یہ وضع ہوا کہ ہر شخص کی اپنی ڈیوٹی اور منصب ہے۔ زید حامد کے نزدیک ان کی جو ڈیوٹی ہے وہ انجام دے رہے ہیں۔ آگے کسی کو اپنی ڈیوٹی افغانستان جا کر پورا کرنے کا شوق ہے تو یہ اس کی فرض شناسی کا معاملہ ہے۔

    آپ کا اعتراض بلکل ٹھیک ہوتا اگر زید صاحب ملک کے سربراہ ہوتے اور ان کے اختیار میں ہوتا کہ کس سے جہاد کا باقائدہ آغاز کرنا ہے او کب۔ اگر آپ کے علم میں نہیں ہے تو بتاتا چلوں کہ علماء اکرام کی متفقہ رائے ہے کہ جہاد کا باقائدہ آغاز تب تک نہیں ہوتا جب تک کہ حاکم وقت اس کا اعلان نہ کرے۔ ہاں اگر کوئی اپنے طور پر اس کا اغاز یہ دلیل دے کر کر رہا ہے کہ حاکم وقت غداروں سے ملا ہوا ہے تو میں کوئی عالم نہیں اس لیے میں کوئی فتوا نہیں دے سکتا کہ اس کا جہاد ٹھیک ہوگا یا نہیں۔ ویسے میرا خیال ہے کہ یہ معاملہ اس مجاہد اور اللہ کے درمیان ہے۔ اس کے علاوہ جہاد کے کچھ اصول و ضوابط بھی ہیں جو مدنظر رکھے جاتے ہیں بجائے اس کے کہ اندھا دھند لڑائی شروع کردی جائے۔ اور ایک اہم بات یہ کہ جہاد کا باقائدہ اعلان کا یہ مطلب نہیں ہے کہ میدان جنگ سے نکل کر سولین آبادی کو نشانہ بنایا جائے جیسا کہ آج کل نام نہاد مجاہدین پاکستان میں کرتے ہیں۔
    افغان قوم پر یقیناً امریکہ کا قبضہ ہے مگر وہ بھی دین کی روح سے اپنے ہی خطے زمین پر جنگ کر سکتے ہیں بجائے اس کے کہ وہ امریکہ کی سول آبادی کو نشانہ بنائیں۔ بلکہ اسی طرح پاکستانیوں پر بھی جہاد اس وقت فرض ہوگا جب پاکستان پر باقائدہ جنگ مسلط کی جائے گی یا دوسری صورت جس میں حاکم وقت ازخود جہاد کا اعلان کر دے۔ دونوں صورتوں میں جنگ پھر بھی میدان جنگ میں دو فوجوں کے درمیان ہوتی ہے نہ کہ کوئی سول آبادی میں گھس کر معصوم لوگوں کو نشانہ بنائے اور اپنا نام بھی دہشت گردوں کی لسٹ میں ڈلوا لے جیسا کہ پاکستان میں چند نام نہاد جہادی سول آبادی کو نشانہ بنا رہے ہیں۔ حتہ کہ اگر امریکہ بھی پاکستان کے معصوم شہریوں کو نشانہ بنائے تب بھی پاکستانیوں کو یہ حق حاصل نہیں ہے کہ امریکہ کی سول آبادی کو نشانہ بنایا جائے۔
    اور یہی دین ہے جس کا عملی مظاہرہ آپ
    کی حیات طیبہ سے ہوتا ہے۔
    مگر اسی جنگی صورت حال سے بچنے کے لیے ہر پاکستانی پر فرض ہے کہ وہ یک جہتی کا پیغام دے جو کہ زید حامد صاحب دیتے ہیں تاکہ دشمن ہماری یک جہتی کو دیکھ کر ہی ہم سے ڈر جائے۔ مگر افسوس کی بات ہے کہ آپ بجائے یک جہتی کا ثبوت دیں' آپ ہی کی وجہ سے دشمن یہ سمجھتا ہے کہ یہ قوم تقسیم ہے۔


Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 99
    Last Post: 02-Sep-2012, 09:56 PM
  2. Replies: 110
    Last Post: 23-Feb-2012, 01:21 AM
  3. Replies: 70
    Last Post: 11-Jul-2010, 08:16 PM
  4. Replies: 20
    Last Post: 19-Apr-2010, 05:31 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •